Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hei og hopp! Så deilig med ferdig middag når du kom hjem!

lege

person med medisinsk embetseksamen som har fått offentlig løyve til å behandle sykdommer

doktor

1 person som har tatt doktorgraden, el. som er utnevnt til æresdoktor, doctor, fork. dr. han er d- i teologi (dr.theol.)

2 lege

:opplyser:

Men det er jo nesten ingen vanlige leger som faktisk har en doktorgrad, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Lette du opp det for min skyld? Søta! :fnise: Hun dama på god morgen norge var med og diskuterte graderte sykemeldinger, og fastlegenes rolle i den sammenhengen. Altså neppe doktorer i ordets (tydeligvis) rette forstand.. ;)

Sitter og ser Tangerudbakken. Utrolig søt gjeng! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag MÅ jeg være mer effektiv enn tidligere. Dagsplan:

-rydde bort ren oppvask

-brette tøy

-vaske opp

-lage kaffe

-drikke kaffe

-vaske ulltøy

-vaske annet tøy?

-begynne på en øving

-helst bli ferdig med øvinga

-bla litt i pensum

-rydde litt

-ta ut søpla

-trene styrke

-spinning

-ost&vin-jentekveld

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :bolledeig: Har stått opp tidligere enn jeg trengte, for å ha god tid. Sitter her med nylagd :kaffekopp: og ser på God morgen Norge. Ei dame der omtaler konsekvent leger som doktorer. Synes det høres litt ut som barnespråk jeg.. :sjenert:

:riste: Dialektspråk. :fnise: Ihvertfall min dialekt. Jeg kunne aldri i livet ha sagt ''lege''. :grøss: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin og effektiv dag. :) Kose deg med ost&vin i kveld da. :klem:

Særdeles lite effektiv foreløpig, måtte jo få med meg Wenches kjøkken først.. :flau: Satser på å komme ordentlig i gang straks hvert sekund! :)

:riste: Dialektspråk. :fnise: Ihvertfall min dialekt. Jeg kunne aldri i livet ha sagt ''lege''. :grøss: :ler:

Aha, der har vi det tenker jeg! :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte så godt at du har skrevet "drikke kaffe" som en av punktene dine. Håper i alle fall du får gjennomført det punktet. Og det siste. Så får det ikke være så farlig med alt det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-rydde bort ren oppvask

-brette tøy

-vaske opp

-lage kaffe

-drikke kaffe

-vaske ulltøy

-vaske annet tøy?

-begynne på en øving

-bla litt i pensum

-rydde litt

-ta ut søpla

-trene styrke

-spinning

-handle

-ost&vin-jentekveld

:dåne:

Jeg likte så godt at du har skrevet "drikke kaffe" som en av punktene dine. Håper i alle fall du får gjennomført det punktet. Og det siste. Så får det ikke være så farlig med alt det andre.

Det var for å være sikker på å få gjort noe på lista. Hittil er det omtrent det eneste jeg har gjort også.. Men det er da noe! :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-rydde bort ren oppvask

-brette tøy

-vaske opp

-lage kaffe

-drikke kaffe

-vaske ulltøy

-vaske annet tøy?

-begynne på en øving

-bla litt i pensum

-rydde litt

-ta ut søpla

-trene styrke

-spinning

-handle

-ost&vin-jentekveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene :)

Jeg syns alle rundt meg trener så fryktelig nå, og blir så flotte og freshe, mens jeg bare er som jeg er :sjenert:

God helg snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg, har hatt en utrolig dårlig start på uka! :bond: Sov nesten ingenting i natt, og fikk i dag morges beskjed om en utrolig uprofesjonell oppførsel av en veileder på skolen i forbindelse med et prosjekt vi skal i gang med.. Det går ikke an å endre inngåtte avtaler etter at fristen har gått ut og alt har vært oppe til godkjenning! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arg, har hatt en utrolig dårlig start på uka! :bond: Sov nesten ingenting i natt, og fikk i dag morges beskjed om en utrolig uprofesjonell oppførsel av en veileder på skolen i forbindelse med et prosjekt vi skal i gang med.. Det går ikke an å endre inngåtte avtaler etter at fristen har gått ut og alt har vært oppe til godkjenning! :regler:

Vah? det hørtes da rimelig drøyt ut!?

Håper dagen retter seg litt opp etterhvert :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det å høre at jeg ikke har sovet i det hele tatt i natt? :sjenert:

Ikke sånn veldig, men jeg synes synd på deg da! :kose:

Vah? det hørtes da rimelig drøyt ut!?

Håper dagen retter seg litt opp etterhvert :klem:

Det er rimelig drøyt ja.. :kjefte: Vi skal ha et møte med han i morra, så vi får håpe det ordner seg..

Dagen er på vei til å bli bedre da, heldigvis! :jepp: Fikk nettopp en gladnyhet + at vi straks skal avgårde til trening. Og kino i kveld! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gladnyhet: Jeg slipper å drasse med meg så mye bøker hver dag at jeg får vondt i ryggen og nakken og overalt, for nå kan de bare bo på skolen! :bolledeig: Skal ikke så mye til for å glede meg tydeligvis! :fnise:

:trene: :

13/25: Styrke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladnyhet: Jeg slipper å drasse med meg så mye bøker hver dag at jeg får vondt i ryggen og nakken og overalt, for nå kan de bare bo på skolen! :bolledeig: Skal ikke så mye til for å glede meg tydeligvis! :fnise:

:trene: :

13/25: Styrke

:fnise: Jeg blir også glad av sånt.

Æh, du? Jeg skjønner ikke hva det betyr når alle skriver 13/25: Styrke og sånn... Kanke du forklare a? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ikke trene så mye :ler: Dere kommer jo til å bli ferdige med målet lenge før påske i dette tempoet :jepp: Flinkinger :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...