Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Ser den.. ;) Greit nok med en kjapp en, men det får da være grenser! :ler:

Det var det jeg og tenkte.

:fnise:

Hadde en finfin lørdag, maten ble kjempegod! I dag derimot.. :sukk: Han godeste sitter dypt konsentrert med pcen i fanget. Jeg har prøvd å få kontakt, men får hele tida til svar at han skal legge den bort. Men skjer det? Neida.. :roll:

:murvegg:

Å... det der hørtes ut som et kjent problem!

Rart hvordan "snart" er en times tid.... :roll:

Alt bra med Mazzi idag, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt er bra i dag, tror jeg. Har lagd meg :kaffekopp: og "koser" meg med det vanlige tørre knekkebrødet mitt.. ;) Må prøve å få lest litt før han godeste kommer hjem igjen i 12-tida. Første hverdagen i år at jeg har fri og er alene hjemme. Glad jeg har vært opptatt frem til nå, for nå har jeg fått naboleilighetens hendelser litt mer på avstand. Hadde ikke orka å være alene her for 2-3 uker siden.

Ha en fin uke! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :rødme: Utrolig hvor fort tida går. Fortsetter det sånn er det snart på tide å begynne sølvbryllupsplanlegginga! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nettopp ut at vi har enda større grunn til å feire om 18 dager. Da er det nemlig:

-200 dager siden bryllupet :bryllup:

-35 måneder siden vi forlova oss :romeo:

-5 1/2 år siden vi ble sammen :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig lat morgen, i dag igjen.. Har vaska litt tøy, det er det eneste fornuftige jeg har gjort i dag. Planen om å få begynt på pensumlesing gikk i vasken.. :sukk: Nå skal jeg snart på forelesning, etterfulgt av lunsj hos ei venninne, så trening. Blir nok ikke noe lesing i dag gitt! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dina, du har sikkert rett.. :klem: Det er bare at jeg hadde planer om å komme i gang, så da får jeg dårlig samvittighet overfor meg selv når jeg bare glaner på tv istedet.. Det er jo ikke noe å se engang! :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kikka jeg på alle pene jenter med langt mørkt hår som kom på bussen. Men ingen av dem smila og vinka til meg, så jeg regner med at vi ikke tok samme buss i dag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg tok bussen opp ca 11 og hjem ca 12, så ingen My der gitt! :fnise:

da hadde jeg lunsjpause gitt. og satt i kantina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :bolledeig: Har stått opp tidligere enn jeg trengte, for å ha god tid. Sitter her med nylagd :kaffekopp: og ser på God morgen Norge. Ei dame der omtaler konsekvent leger som doktorer. Synes det høres litt ut som barnespråk jeg.. :sjenert:

Spennende dag foran meg i dag. Godt med god tid om morgenen på sånne dager :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lang og innholdsrik dag med oppstart av to spennende fag! :jepp: Dette semesteret blir nok også ganske krevende, men så lenge det er spennende og lærerikt, så er det jo verd det! :jepp:

Kom hjem til ferdig middag. Deilig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så deilig å komme hjem til middag etter en lang og innholdsrik dag! :jepp: Her i huset har vi regelen "den som kommer hjem først begynner på middagen". Kjære synes det er helt ypperlig, for jeg er stort sett alltid først hjemme.... :sjenert:

Håper du får en fin kveld Mazilla! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset har vi regelen "den som kommer hjem først begynner på middagen". Kjære synes det er helt ypperlig, for jeg er stort sett alltid først hjemme.... :sjenert:

Det er en uskreven regel her i huset også. Veldig fin regel, og tror det fordeler seg sånn ca likt for vår del. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...