Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God helg til alle dere også; MarianneE, Neferet, eleit, Pingting, dinedama, Minttu og Miam! :klemmer:

Jeg er ferdig med gruppearbeidet!!! :hoppe: Presentasjonen gikk fint, og vi fikk gjort de siste småtinga på rapportene. Jippi!! :hoppe:

Feira først med :trene: :

7/25: Styrke

Nå står helstekt svin ytrefilet til hviling, mens småpoteter og aspargesbønner gjør seg ferdig i ovnen. Har allerde :vin: i glasset. Nå er det HELG!!! :bolledeig::strix::nigo:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mazzi liker også dette! :jepp:

Mazzi likte dessuten Which Witch-medleyen på Korslaget i kveld! Jeg :hjerte: elsker :hjerte: den musikalen, og versjonen i kveld var overraskende gåsepelsfremkallende..! :dåne: Måtte sette på cden i pausen, og den fikk selskap av andre pauseaktiviteter som sømmer seg for rette ektefolk.. :lur: Fin kveld! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss... rakk du sette over en CD og :sengekos: i reklamepausen?

:fnise:

Det var nyheter, sport og vær i mellomtida også da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:trene:

8/25: Spinning

I kveld skal vi lage tapas. Gleder meg! :nigo: Tror vi kan mette et fotballag med all maten vi har planlagt, men sånn får det heller være. Rester er jo greit å ha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en finfin lørdag, maten ble kjempegod! I dag derimot.. :sukk: Han godeste sitter dypt konsentrert med pcen i fanget. Jeg har prøvd å få kontakt, men får hele tida til svar at han skal legge den bort. Men skjer det? Neida.. :roll:

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig plan, for det er "dessverre" min pc.. :ler: Fikk løsrevet han til slutt, så nå har vi vært en tur ute. Middag på gang nå, og etter det tenker jeg vi ser en episode eller to av en serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette må være tidenes kjedeligste søndag... :sukk: Forsåvidt deilig å slappe av, men det har vært så høyt tempo i det siste at jeg ikke klarer å kose meg helt med å gjøre ingenting, på en måte.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...