Mazilla Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #1381 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Så mange gode ord fra dere her! 6/25: Spinning Endret 26. januar 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 26. januar 2010 #1382 Del Skrevet 26. januar 2010 *Bare innom og hilser på, og viser livstegn* Må har mista nesten alle dagbøkene på "mine innlegg" fordi det er så lenge siden jeg har vært her inne. Men nå har jeg i alle fall sørget for at jeg ikke mister deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #1383 Del Skrevet 26. januar 2010 Så koselig at du ikke mister meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 26. januar 2010 #1384 Del Skrevet 26. januar 2010 Hihi! Men det er mange andre jeg må leite opp nå.. Men, si meg har Ansjoni forlatt oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 27. januar 2010 #1385 Del Skrevet 27. januar 2010 Hihi! Men det er mange andre jeg må leite opp nå.. Men, si meg har Ansjoni forlatt oss? Jeg svarer jeg. Ja, hun har forlatt oss. Det var ikke noe dramatikk som lå bak bestemmelsen, men hun hadde vært KG-lei en stund og hadde bestemt seg for å forlate KG når hun nådde 10 000 innlegg (eller hva det nå var). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #1386 Del Skrevet 27. januar 2010 Det stemmer.. Men hun sa på gjensyn, ikke farvel, så det kan jo være hun dukker opp igjen når vi minst venter det! Nå sitter jeg i undertøyet med en og skriver på gruppeoppgaven vår. Sov utrolig dårlig i natt, for jeg våkna stadig av at jeg tenkte på oppgaven. Vi ligger så utrolig dårlig an at jeg på ingen måte ser enden på det.. Blir så stressa av sånt, spesielt når prosessen ikke bare avhenger av meg, men 4 andre i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. januar 2010 #1387 Del Skrevet 27. januar 2010 God morgen og lykke til med oppgaven kjære Mazilla, er ikke noe kjekt å stresse sånn, krysser fingrene for at det går bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2010 #1388 Del Skrevet 27. januar 2010 Huff, jeg kjenner meg så godt igjen i det at det ikke bare er en selv en oppgave avhenger av. Selv om jeg har vært ferdig med studier en stund, husker jeg godt gruppeoppgavefrustrasjonen!! Det hjalp vel heller ikke at jeg er en ekstrem kontrollfreak når det gjelder sånt... Håper dere finner ut av det så du får litt ro i sjela! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. januar 2010 #1389 Del Skrevet 27. januar 2010 Det stemmer.. Men hun sa på gjensyn, ikke farvel, så det kan jo være hun dukker opp igjen når vi minst venter det! Nå sitter jeg i undertøyet med en og skriver på gruppeoppgaven vår. Sov utrolig dårlig i natt, for jeg våkna stadig av at jeg tenkte på oppgaven. Vi ligger så utrolig dårlig an at jeg på ingen måte ser enden på det.. Blir så stressa av sånt, spesielt når prosessen ikke bare avhenger av meg, men 4 andre i tillegg.. Åh, oppgavestress er HAT! Glad jeg er ferdig med gruppearbeid altså, jeg er kontrollfrik og synes det er SÅ slitsomt å ikke kunne legge meg opp i alt det de andre gjør Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. januar 2010 #1390 Del Skrevet 27. januar 2010 Æsj, håper alt ordner seg med oppgaven og at du snart får slappet av litt og slipper å tenke på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #1391 Del Skrevet 27. januar 2010 God morgen og lykke til med oppgaven kjære Mazilla, er ikke noe kjekt å stresse sånn, krysser fingrene for at det går bra til slutt Takk for det! Fingerkryssinga må ha funka, for i dag gikk det mye bedre Huff, jeg kjenner meg så godt igjen i det at det ikke bare er en selv en oppgave avhenger av. Selv om jeg har vært ferdig med studier en stund, husker jeg godt gruppeoppgavefrustrasjonen!! Det hjalp vel heller ikke at jeg er en ekstrem kontrollfreak når det gjelder sånt... Håper dere finner ut av det så du får litt ro i sjela! Jeg er også egentlig kontrollfreak, men har vært nødt til å legge det på hylla noen dager nå, for i det hele tatt å komme meg gjennom.. Men jeg ligger i det minste an til litt mer ro i sjela fremover enn først antatt, siden det ordna seg på et vis i dag. Og hva er det? Jo, det er bra! Takk for , sender noen tilbake også jeg Åh, oppgavestress er HAT! Glad jeg er ferdig med gruppearbeid altså, jeg er kontrollfrik og synes det er SÅ slitsomt å ikke kunne legge meg opp i alt det de andre gjør Håper du får en fin dag! Felles oppgaveskriving er hat ja, men dette faget er nå engang noe jeg må gjennom.. Ser heldigvis slutten på det nå, bare halvannen dag igjen med jobbing, og eventuelt litt neste uke for å bli heeelt ferdige. Endelig! Æsj, håper alt ordner seg med oppgaven og at du snart får slappet av litt og slipper å tenke på den! Takk søte Minttu! Akkurat dette faget går heldigvis mot slutten. Forhåpentligvis blir det tid for litt avslapping før neste runde med stress.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. januar 2010 #1392 Del Skrevet 27. januar 2010 My fingers are magic Håper du har en fin kveld og får slappet av med noe annet en oppgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #1393 Del Skrevet 27. januar 2010 My fingers are magic Håper du har en fin kveld og får slappet av med noe annet en oppgaven Magiske fingre!! Jeg får dessverre ikke slappet av med noe annet enn oppgaven, for jeg må lese gjennom begge rapportene og skrive ned innvendinger og tips til endringer før kl 9 i morra. Satser på at jeg får tid til en episode av Dexter eller Six feet under etterpå likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. januar 2010 #1394 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg synes du skal unne deg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. januar 2010 #1395 Del Skrevet 28. januar 2010 Man må slappe av litt innimellom. Godt du ser slutten på oppgaven nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #1396 Del Skrevet 29. januar 2010 Nå ser jeg ihvertfall enden på det! Korrekturleste i maaaaange timer i går. Måtte gjøre meg ferdig, for at ikke de andre skulle tilby seg å hjelpe i dag.. Skal straks presentere rapporten vår nå, så gjenstår bare småplukk. Blir forhåpentligvis ferdig i dag! I helga skal vi feire at jeg er ferdig + 1/2 bryllupsdag som er allerede til mandag. Tida flyr! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. januar 2010 #1397 Del Skrevet 29. januar 2010 GOOOOOD HEEEELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. januar 2010 #1398 Del Skrevet 29. januar 2010 Håper oppgaven nå snart er historie, og at du kan nyte helga på alle mulige måter!! Du fortjener å kose deg masse masse masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 29. januar 2010 #1399 Del Skrevet 29. januar 2010 Håper dere kom i havn med oppgaven idag Nyt helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. januar 2010 #1400 Del Skrevet 29. januar 2010 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå