Mazilla Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #1341 Del Skrevet 20. januar 2010 God kveld Rekaaa! Og alle andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar 2010 #1342 Del Skrevet 20. januar 2010 Mazi driver med i kveld, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #1343 Del Skrevet 20. januar 2010 I kveld sløver jeg i sofaen med hjernedød underholdning på TV og laptopen i fanget. Deilig! Klarer neeeesten å fortrenge at jeg egentlig må skrive litt på gruppeoppgaven vi holder på med på skolen.. Hva med deg da, MarianneE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. januar 2010 #1344 Del Skrevet 20. januar 2010 Hipp hurra for sløvekvelder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1345 Del Skrevet 21. januar 2010 Fikk mensen idag morges. Venta den ikke før til helga. 25 dager siden sist. Er ikke det veldig lite? :klø: Lå alltid på rundt 30 før jeg begynte på p-piller, men det er jo årevis siden, så jeg kjenner ikke kroppen min så godt lengre.. En ting er sikkert, jeg hadde (nesten) glemt hvor vond mensen egentlig er.. Har spist smertestillende i hele dag. Blir som regel helt slått ut den første dagen, men det var heldigvis ikke like ille i dag som i jula. Kan ikke være noe borte fra skolen nå, pga det gruppearbeidet vi jobber med, så jeg får håpe jeg er bedre i morra. Resten av dagen i dag skal jeg ihvertfall tilbringe på sofaen eller i senga, med han godeste er ute og kjøper til meg nå. Snillingen min! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1346 Del Skrevet 21. januar 2010 Blir nesten litt redd for meg selv jeg. Lunta mi er kortere enn kortest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. januar 2010 #1347 Del Skrevet 21. januar 2010 Blir nesten litt redd for meg selv jeg. Lunta mi er kortere enn kortest! Hormoner?? Håper smertene gir seg så du ikke blir liggende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1348 Del Skrevet 21. januar 2010 Hormoner.. Synes egentlig det hadde vært deilig å bli liggende jeg.. Kunne godt tilbragt den neste uka under dyna med serier og sjokolade, istedet for å jobbe med det håpløse gruppearbeidet.. Det burde da virkelig ikke være SÅÅ vanskelig for folk å gjøre det de skal?! Det må vel være et minimumskrav? Godt det bare er ei uke igjen, forhåpentligvis klarer jeg å beherske meg og unngå en åpen konflikt med han ene tullingen som ikke gjør stort.. Synd hormonene ikke akkurat bidrar til å gjøre meg til et mer rolig og avbalansert menneske for tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. januar 2010 #1349 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg føler med deg horomoner gjør gjerne at man sier ting som ikke er planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1350 Del Skrevet 21. januar 2010 Takk for medfølelsen! Heldigvis er han godeste inneforstått med berg-og-dal-bane-dagene mine, så han bare ler av meg. Innimellom blir jeg enda surere av det, men så ser jeg gjerne selv hvor teit jeg er, og så ler jeg litt jeg og. Enten det, eller så klikker jeg. Men da ler han egentlig bare enda mer.. Stakkars gutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. januar 2010 #1351 Del Skrevet 21. januar 2010 Bra han ler da, og ikke blir sur eller lei seg Det er så irriterende når folk ikke gjør det de skal! skjønner deg at det kan bli godt å bli ferdig Ellers er alt bra heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1352 Del Skrevet 22. januar 2010 Ja,tror egentlig alt er bra ellers.. Det er bare det at gruppearbeidet tar så mye tid at jeg ikke klarer å tenke på stort annet. Ei uke igjen idag, så er jeg ferdig!! tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. januar 2010 #1353 Del Skrevet 22. januar 2010 Satser på at den uka går fort!! Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. januar 2010 #1354 Del Skrevet 22. januar 2010 Ævve, har du gruppearbeid med kjipinger? Har sånne hormoner som holder seg på matta jeg - men jaggu er de fortsatt en finfin unnskyldning for å spise sjokolade! Håper vondtene har gått sin vei i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. januar 2010 #1355 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg tror 25 dagers syklus er helt normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. januar 2010 #1356 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Fanden altså! Jeg skulle være snill å sette inn litt musikk til deg nå som det går mot helgen, men så finner jeg ikke sangen.. Jeg får synge den heller "Sannelig går det mot lørdag, da kommer finkjolen på..." tralllalllaaaa... "Goooood heeeeelg" Endret 22. januar 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. januar 2010 #1357 Del Skrevet 22. januar 2010 Gruppearbeid kan være en prøvelse noen ganger. Håper du får en fin helg uten altfor mye humørsvingninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. januar 2010 #1358 Del Skrevet 22. januar 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #1359 Del Skrevet 22. januar 2010 Satser på at den uka går fort!! jepp: Ha en fin fredag! klemmer: Det håper jeg og! Nå er jeg én dag nærmere neste fredag, jippi! God helg! Ævve, har du gruppearbeid med kjipinger? forvirret: Har sånne hormoner som holder seg på matta jeg - men jaggu er de fortsatt en finfin unnskyldning for å spise sjokolade! fnise: Håper vondtene har gått sin vei i dag! Det er ihvertfall én på gruppa som utmerker seg litt ja.. Mine hormoner har også vært relativt under kontroll i mange år, merker tydelig forskjell etter jeg slutta på p-piller! Uffameg.. Vondtene har i det minste gitt seg da! Jeg tror 25 dagers syklus er helt normalt! opplyser: Ok, godt å vite! Fanden altså! Jeg skulle være snill å sette inn litt musikk til deg nå som det går mot helgen, men så finner jeg ikke sangen.. sukk: Jeg får synge den heller digge: "Sannelig går det mot lørdag, da kommer finkjolen på..." tralllalllaaaa... "Goooood heeeeelg" Nikke: Nååh.. Søtingen! :rødme: Apropos den sangen synes jeg Kiwi har hatt dårlige helgetilbud i mange uker nå.. JEG VIL HA BIFF!! Gruppearbeid kan være en prøvelse noen ganger. Håper du får en fin helg uten altfor mye humørsvingninger. fnise: Takk for medfølelsen.. Troooor humørsvingningene er på vei til å gå over for denne gang, og takk og pris for det! Håper du også får en fin helg! God helg klem: I like måte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. januar 2010 #1360 Del Skrevet 22. januar 2010 Det var jo ytrefilet for litt siden, den var god!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå