Mazilla Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #1321 Del Skrevet 15. januar 2010 Takk for det Kanutten God helg til deg også! Godt å få prata ja.. Selv om jeg fikk telefon i dag om at leilighetene i oppgangen her kommer til å bli stående plombert på ubestemt tid, og så skal de totalrenoveres etter det. Med andre ord er det leeenge før vi får naboer igjen, type til høsten eller noe sånt. Men men, om ikke annet er det jo kjekt å vite! Nå har jeg spist meg stappmett på en enkel fruktsalat bestående av cantaloupemelon, appelsin og blodappelsin (jada, jeg vet at det eeegentlig heter rødappelsin nå, men det høres så teit ut..). Knallgod blanding med den søte og faste melonen mot de syrlige appelsinene! Er vel kanskje ikke bare fruktens fortjeneste at jeg er mett, etter at vi spiste ute istad, men det høres jo mye sunnere ut å bare nevne frukten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 15. januar 2010 #1322 Del Skrevet 15. januar 2010 frukt er så godt Er ikke spesielt begeistret for blod/rødappelsin, men den blir vel kanskje bedre når man har den sammen med annen frukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. januar 2010 #1323 Del Skrevet 15. januar 2010 Skikkelig bra referat i boka. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #1324 Del Skrevet 15. januar 2010 frukt er så godt Er ikke spesielt begeistret for blod/rødappelsin, men den blir vel kanskje bedre når man har den sammen med annen frukt? Den gjør seg godt sammen med annen frukt ja! Spesielt fargen er jo veldig fin i en fruktsalat Men så liker jeg blodappelsin da.. Skikkelig bra referat i boka. God helg! Lest allerede! God helg til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. januar 2010 #1325 Del Skrevet 15. januar 2010 Svarte deg inne hos Rekaaa, så nå er det bare å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 15. januar 2010 #1326 Del Skrevet 15. januar 2010 Blodappelsin er bare nam da. Hørtes god ut den fruktblandingen der. Kanskje det blir desserten i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. januar 2010 #1327 Del Skrevet 16. januar 2010 Sånn.. Nå er jeg ferdig med selvskryt for laaaang tid fremover! Ikke helt min stil, men ett sted må jeg jo få utløp for gleden! Det må da virkelig være lov å skryte av seg selv i sin egen bok. Kjempebra resultat! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. januar 2010 #1328 Del Skrevet 18. januar 2010 :klø: Hva er egentlig greia med at det ikke kan hete blodappelsin lenger?? Skjønner ingenting av det jeg, og kaller det like fullt blodappelsin også framover. Eller zombieegg, fritt etter Nemi og Lise Myhre. Håper mandagen behandler deg pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #1329 Del Skrevet 18. januar 2010 :klø: Hva er egentlig greia med at det ikke kan hete blodappelsin lenger?? Skjønner ingenting av det jeg, og kaller det like fullt blodappelsin også framover. Eller zombieegg, fritt etter Nemi og Lise Myhre. Håper mandagen behandler deg pent! Tja, ikke vet jeg! Kanskje det finnes en frukt&grønt-komité som har litt for lite å gjøre? Dermed ble plutselig blodappelsin til rødappelsin, og nypotet ferskpotet.. Mandagen har behandlet meg sånn passe.. Har gått i ett i dag, og nå skal jeg egentlig begynne på noe jeg må ha skrevet ferdig innen i morra.. Men men, vi har ihvertfall fått trent, for første gang i år! På tide! Takk for , det er alltid koselig! Spesielt på en mandag! tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 18. januar 2010 #1330 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvorfor har ikke jeg en sånn jobb? Tenk å få betalt for å endre på alle begrep. Tror de jobber 90% i skolevesenet, og ellers endrer de litt på navn på frukt etc for å fylle opp stillingskvoten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #1331 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvorfor har ikke jeg en sånn jobb? Tenk å få betalt for å endre på alle begrep. Tror de jobber 90% i skolevesenet, og ellers endrer de litt på navn på frukt etc for å fylle opp stillingskvoten. Ja, det høres egentlig ut som en drømmejobb! Selv om jeg ikke er like overbevist etter ei uke med gruppearbeid hvor alt skal diskuteres og reflekteres rundt, selv diskusjonene og refleksjonene skal jo diskuteres opp og ned og frem og tilbake.. Blir litt mye av det gode, for å si det mildt! Så hvis det er sånn teamarbeid fungerer i den virkelige verden vil jeg ikke ha en sånn jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #1332 Del Skrevet 19. januar 2010 Våkna uthvilt med en god følelse i kroppen i dag. Skjønner ingenting, for jeg har jo "ingenting" spesielt å glede meg over idag. Skal først være på skolen i altfor mange timer, så gå rett derfra til supertung spinningtime, for så å komme hjem til en svær oppvask. Likevel våkna jeg nærmest med et smil om munnen. Merkelig! Misforstå meg rett, det er jo positivt å kjenne seg sånn, jeg bare skjønner ingenting.. :klø: Tror jeg får pakke sakene og komme meg avsted. Håper dagen fortsetter like bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #1333 Del Skrevet 19. januar 2010 Dagen har i grunnen vært ganske fin, til tross for at det har gått i ett frem til nå. Dro likegjerne på den hardeste spinningtimen av alle, av den enkle grunn at vår gamle yndlingsinstruktør plutselig var tilbake! Han hadde ingen timer i høst, og dermed dabba også spinninggnisten litt av. Ble så glade da han var tilbake at vi slo til med -tung- time.. Han skulle nesten hatt takkekort fra bryllupet, han der! Tror neppe vi hadde sett like smashing ut uten hans "hjelp", om jeg får si det selv.. Var kjempeartig å trene med pulsklokker! Dagens middag: Svinestekrester varma i folie servert med massevis av surra kål, rødkål, sjarlottløk, grønn chili, spinat og brokkoli Godt med rask god-samvittighetsmat etter en tung treningsøkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #1334 Del Skrevet 19. januar 2010 Inspirert av hva vår kjære Ansjoni gjorde før bryllupet i fjor har vi nå satt oss et mål for treninga frem mot påske, dvs fredag 26.mars. Målet er 25 treninger (Dette var han godestes forslag. Mitt mål er egentlig 30. Vi får se! ) Hittil: 1/25: Styrketrening 2/25: Spin intervall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2010 #1335 Del Skrevet 19. januar 2010 Flinkiser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. januar 2010 #1336 Del Skrevet 19. januar 2010 Dere er flinke!!!! Vi skal heie dere helt frem til målet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 19. januar 2010 #1337 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg vil være med om jeg får! Jeg trenger et spark bak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. januar 2010 #1338 Del Skrevet 19. januar 2010 Sneik meg innom! Men jeg rakk ikke lese hele dagboka di, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #1339 Del Skrevet 20. januar 2010 Flinkiser!! Takk for det! Dere er flinke!!!! Vi skal heie dere helt frem til målet Tusen takk! Heiing kan komme godt med! Jeg vil være med om jeg får! Jeg trenger et spark bak! JA! Bli med!! Sneik meg innom! Men jeg rakk ikke lese hele dagboka di, da. Gjorde du ikke? Det er for dårlig! Neida, skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 20. januar 2010 #1340 Del Skrevet 20. januar 2010 God morgen Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå