DDuck Skrevet 8. januar 2010 #1281 Del Skrevet 8. januar 2010 Poppis i dag ja Hva sier du til dem da? "Ingen kommentar"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1282 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg sa ikke stort, men hun klarte tydeligvis å lage en sak av det likevel, for nå ligger det ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. januar 2010 #1283 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg sa ikke stort, men hun klarte tydeligvis å lage en sak av det likevel, for nå ligger det ute... Ja, jeg lurte på om du var "en bekjent" som du så fint omtales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1284 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, jeg er vel i grunnen det, men jeg har ikke sagt alt som står der. Jaja, samme for meg. Valgte å ikke stå frem med fullt navn ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 8. januar 2010 #1285 Del Skrevet 8. januar 2010 Kanskje de har spurt mange, og så bare klæsja dere sammen til én person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. januar 2010 #1286 Del Skrevet 8. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 8. januar 2010 #1287 Del Skrevet 8. januar 2010 Huff det er ikke gøy med sånne opplevelser i nabolaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1288 Del Skrevet 8. januar 2010 Kanskje de har spurt mange, og så bare klæsja dere sammen til én person? Tror egentlig bare hun har vridd veldig på det jeg sa. F.eks så spurte hun hva jeg følte om det hele, og jeg svarte at det i grunnen var litt vanskelig å føle noe som helst, siden det er så fjernt (i avstand, mente jeg da..), og så står det at det er rart og fjernt å tenke på det som har skjedd og at vi pleide å prate sammen (fordi vi sa hei til hverandre i trappa).. Med diverse sånne vridninger og vendinger blir det ikke bare lett å identifisere seg selv og hva en faktisk har sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 8. januar 2010 #1289 Del Skrevet 8. januar 2010 Huff, så ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1290 Del Skrevet 8. januar 2010 Nå har de ringt meg tre ganger, den siste for å spørre om jeg visste at hun hadde hund og om jeg visste noe om den! Er det mulig?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. januar 2010 #1291 Del Skrevet 8. januar 2010 øøøh..? jaja... de har lite å gjøre på jobb skjønner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1292 Del Skrevet 8. januar 2010 Tydeligvis! Nå får de roe seg, forhåpentligvis... Ekkelt nok å komme opp igjen om ikke de skal ringe og rippe opp i ting annenhver time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 8. januar 2010 #1293 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei TuttaV! Koselig å se deg igjen! Kanskje jeg skal prøve en gang, vi får se.. Har ingen hast for min del da! Har ikke sagt ifra på tapasstedet enda, men tenker jeg stikker innom og gjør de oppmerksom på at de bør skjerpe rutinene sine hvis jeg er i byen senere i dag. De har alltid vært veldig flinke, men ikke igår gitt.. Selv om de alltid har vært flinke, er det jo veldig greit å si i fra på en ordentlig måte... gjøre dem oppmerksomme på det! Man trenger ikke kjefte folk ned (jeg er nemlig generelt irritert på folk som ikke greier å si i fra på en ordentlig måte.. ) Creepy dette med naboen! Høres jo ut som om du er D-kjendis! Kanskje du skulle kontakte Se og Hør! Få dem til å komme hjem i stua di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #1294 Del Skrevet 11. januar 2010 Kom tilbake til leiligheten igår. Rart og litt ekkelt.. Vet at det er irrasjonelt å være redd, men det er litt ubehagelig å være her synes jeg.. Over til koseligere nyheter: Han godeste er ikke fjern for tanken på å sette i gang med mini-mazzi-produksjon om ikke altfor lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. januar 2010 #1295 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg skjønner godt at du er redd Det blir koslig med minimazzi Jeg vil bli KG-tante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. januar 2010 #1296 Del Skrevet 11. januar 2010 Eg hoppar av gledje!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. januar 2010 #1297 Del Skrevet 11. januar 2010 Ååh, så koselig Jeg vil også bli tante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. januar 2010 #1298 Del Skrevet 12. januar 2010 Skjønner godt det er guffent å være der jeg!! Og for MiniMazzi, det gleder vi oss til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. januar 2010 #1299 Del Skrevet 12. januar 2010 Blir det mye nake-naking i heimen for tiden da med mini-planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1300 Del Skrevet 12. januar 2010 Foreløpig er det nake-naking med regnfrakk , for det hadde vært litt tidlig om det klaffa nå.. Får dessuten ikke så mye tid til denslags, med fullt kjør på hver vår front. Jeg er ferdig med andre skoledag nå. Er alene hjemme, og liker det dårlig, men prøver å holde meg opptatt.. Fikk forresten en karakter til i dag. Fikk B, og siden ingen fikk A var jo det på en måte toppkarakter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå