Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Ikke hør på dem Mazzi! Det er ikke gøy når man er superpremenstruell og har tryna for hundrede gang på noen få timer og ikke får det til og til slutt er så sint at man bare griner! :sjenert:

:hoho: Du er søt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke godt-godt, men vi har vært på besøk hos hverandre og kunne godt slå av en prat liksom.. Ekkelt altså! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff! Jeg får helt frysninger altså! :fryser:

Hadde du noen gang kunne trodd det om han, eller er det helt uforståelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heldigvis(?) ikke så mange man kan tro sånt om, så nei. Uff, kjenner jeg er glad for å være hjemme hos mamma! Selv om det ikke er noen andre enn meg som er hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fyttirakkern. Jeg syntes det er freaky nok, liksom. Og jeg kjente ingen av dem, og trenger heller ikke å bo i samme bygning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så fælt. :trist:

Godt du ikke er der nå, men skjønner om det føles litt guffent når du er der igjen.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, ekle greier ja.. Nå ringte akkurat Adressa og stilte masse usaklige spørsmål. Skal ihvertfall ikke kjede meg i dag, det er ihvertfall tydelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du blir vel jagd av media siden du var nabo med dem begge omtrent.. Herregud avisene altså.. :dåne:

Jeg tror ikke dem tenker på at naboer faktisk også kan være pårørende noen ganger.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...