Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

I dag har vi akt, moro moro!

Her lese jeg selvfølgelig dette som at dere drev med aktmaling eller noe. Altså naken-aktivitet. Ikke at dere var ute med akebrett... :flau: Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her lese jeg selvfølgelig dette som at dere drev med aktmaling eller noe. Altså naken-aktivitet. Ikke at dere var ute med akebrett... :flau: Jaja...

Ja, det er lettere å få barn på den måten, enn ved å ake på akebrett

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke man skulle ta en hel haug piller av gangen hvis man hadde glemt noen dager jeg..? :klø:

I dag har vi akt, moro moro! Trenger vel egentlig ikke barn vi, så barnslige som vi er.. :fnise:

Jeg aner ikke jeg :fnise:

Åh, jeg elsker å ake! Gleder meg masse til helga, da skal kjære og jeg ake på hver vår kjelke! Jeg skal komme først ned bakken! :nigo:

Også skulle jeg egentlig stå på snowboard, men nå skal søstra hans låne det i helga, hun skjønner sikkert ikke hvordan bindingene fungerer engang :snurt:

:fnise:

Men det er veldig gøy for barna at man har barnslige foreldre også, så det er jo bare en grunn til å sette i gang det? ;)

Det er sant! :jepp: Jeg vil være barnslig sammen med barna mine, som å ake og finne på masse sprell :jepp:

For jeg har ikke slike foreldre, og alt jeg har savna/gått glipp av, skal ikke ungen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er det ihvertfall ingen tvil å spore.. ;) Hadde egentlig ikke venta det heller da, bare så det er sagt! Har ikke fått snakka med han godeste på tomannshånd på flere dager, så han aner ikke at jeg går i ring rundt meg selv av verpesyke for tida :fnise:

Aktmaling ja, synes jeg ser oss! :hoho: Kanskje nakenaking hadde vært noe? :fryser:

Har aldri prøvd å stå på snowboard jeg. Ikke slalåm heller, for den saks skyld.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og forresten, enig med deg Kanutten i at det er bra å ha litt barnslige foreldre! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenaking måtte jeg lese flere ganger før jeg forsto at det ikke var nake-naking :ler: Lurte på om det var noe slags babyspråk aktivitet eller noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktmaling ja, synes jeg ser oss! :hoho: Kanskje nakenaking hadde vært noe? :fryser:

Har aldri prøvd å stå på snowboard jeg. Ikke slalåm heller, for den saks skyld.. :flau:

Tenk om glufsa frys fast i kjelka a ;):hoho:

Aldri? :sjokkert: Jeg sto på slalåm da jeg var mindre, men etter å ha falt av t-krok heisen på Beitostølen og fikk den neste i huggu, så ga jeg meg vel egentlig. :ler:

Snowboard har jeg vært glad i leeenge, husker jeg fikk SSX 3 spillet da jeg kom hjem fra juleball i 8klasse, (6år sida :sjokkert:)

Etter det tok det vel av! Fulgt Shaun White og Kevin Pearce en stund. Husker jeg så OL i '06, Shaun var med, jeg var helt vill og satt og jubla :ler:

Og i fjor var jeg på Arctic Challenge, det var gøy :jepp:

Nei, nå skravler jeg meg bort :ler: Jeg bare liker det så godt :fnise: Også har jeg ikke eget brett :roll:

Men det skal jeg enten kjøpe nå eller med neste lønning ;):hoppe:

Med andre ord, du må prøve å stå på snowboard Mazzi! :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har blitt for pinglete med åra til å begynne nå.. :sjenert: Men aking er gøy da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowboard er gøy :jepp: Man trenger ikke å kunne det engang for det er gøy uansett :lol:

Og spesielt gøy å se på når folk er nye i gamet :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snowboard er gøy :jepp: Man trenger ikke å kunne det engang for det er gøy uansett :lol:

Trenger ikke ha så fryktelig skills for å klare å kjøre nedover :ler: (som meg)

Men, det er kjekt å lære seg å svinge ordentlig, jeg har ikke lært det helt enda, noe som gjør at jeg bare sklir rart bortover, blir redd og dætt på ræva :ler:

Du kan sitte på det også da, når du ikke tør stå mer! Sitt mellom bindingene men beina foran bindinga foran deg. Det er gøy det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og spiste tapas med han godeste i stad, og fikk tydeligvis i meg gluten, for nå er jeg ikke akkurat i toppform.. :sukk: Har aldri vært noe problem der tidligere, men idag var det bare jentunger på jobb, og de har tydeligvis ikke de rutinene de burde ha for glutenfri mat.. :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg deg lagret! :)

Enig! Snowboard er fantastisk moro! Jeg har nettopp kjøpt meg nytt brett, nye sko og nye bindinger... drømmebrettet :rødme: (drømmer meg litt bort her og gleder meg til å stå i Trysil om 1,5 uke!) Så det er bare å prøve Mazzi!!

Var ute og spiste tapas med han godeste i stad, og fikk tydeligvis i meg gluten, for nå er jeg ikke akkurat i toppform.. :sukk: Har aldri vært noe problem der tidligere, men idag var det bare jentunger på jobb, og de har tydeligvis ikke de rutinene de burde ha for glutenfri mat.. :kjempesinna:

Huff da! Ikke bra :nei:

Sagt i fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg deg lagret! :)

Enig! Snowboard er fantastisk moro! Jeg har nettopp kjøpt meg nytt brett, nye sko og nye bindinger... drømmebrettet :rødme: (drømmer meg litt bort her og gleder meg til å stå i Trysil om 1,5 uke!) Så det er bare å prøve Mazzi!!

Huff da! Ikke bra :nei:

Sagt i fra?

Hei TuttaV! :vinke: Koselig å se deg igjen! :jepp:

Kanskje jeg skal prøve en gang, vi får se.. :sjenert: Har ingen hast for min del da!

Har ikke sagt ifra på tapasstedet enda, men tenker jeg stikker innom og gjør de oppmerksom på at de bør skjerpe rutinene sine hvis jeg er i byen senere i dag. De har alltid vært veldig flinke, men ikke igår gitt.. :kjefte:

Hvordan er formen? :troest: Fått ut melet? :klem:

Tar lenger tid enn som så, dessverre.. :sukk: Varierer fra gang til gang hvor lenge jeg er dårlig da. Krysser fingrene for at ikke helga er ødelagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Ikke hør på dem Mazzi! Det er ikke gøy når man er superpremenstruell og har tryna for hundrede gang på noen få timer og ikke får det til og til slutt er så sint at man bare griner! :sjenert:

:kjefte: litt på det dumme stedet også, er det noe som er viktig så er det rutinene på sånt!! Håper helga ikke er ødelagt!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...