Spatula Skrevet 5. januar 2010 #1221 Del Skrevet 5. januar 2010 så utrolig bra, at dere møtte på henne på charterturen deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1222 Del Skrevet 5. januar 2010 Vittig ja! Vi tulla hele veien ned om hvor det ble av Charter-Svein osv, siden vi tross alt var på chartertur, og så er hun den første vi ser når vi kommer inn på hotellet.. Trodde vi skulle gå i bakken begge to! Mamma begynner forresten å bli bestemorsyk, men prøver å pakke det inn som at kollegene lurer på når hun skal bli bestemor og sånn.. Hun sa at hun pleier å svare at vi venter til jeg er ferdig på skolen, men så kom hun med små hint som at det kan lønne seg å få barn mens man studerer, og at det kan være vel så stressende å være ny en jobb som å studere + at man jo helst bør ha jobba en stund før man tar permisjon og sånn. Ja ja, hun er jo søt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. januar 2010 #1223 Del Skrevet 5. januar 2010 Virker det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1224 Del Skrevet 5. januar 2010 Hehem, det var det da... Det står vel mer på han godeste enn meg, for jeg klarer ikke helt å holde hodet kaldt når det kommer til disse tingene for tida! Hadde forsåvidt "passa" med en liten en om ca et år, men det er jo ikke akkurat så lett å time sånne ting sånn at det passer med kalenderen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 5. januar 2010 #1225 Del Skrevet 5. januar 2010 Hei Mazilla. Innom på en hilserunde. Håper alt går bra med deg. Skal lese i boka di senere om jeg får følge deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1226 Del Skrevet 5. januar 2010 Så koselig å se deg igjen, Maye! Følg i vei, bare koselig det såklart! Skal du også få deg ei ny dagbok snart, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 5. januar 2010 #1227 Del Skrevet 5. januar 2010 Ja nå føler jeg meg klar for ny bok. Ska skifte nick først, så kommer den. Greit å ha en plass å skrive ned litt tror jeg. Dette har vært en tøff høst, så starter det nye året med blanke ark og fargestifter til. Håper du vil følge meg på ferden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1228 Del Skrevet 5. januar 2010 Det vil jeg vettu! Får håpe det nye året blir bedre enn slutten på det forrige for deg! Godt å ha et sted å skrive ned ting, absolutt! Selv om jeg har merka at det har dabba litt av for min del etter at det var slutt med bryllupsdagbok. Får vel se å få meg en graviditetsbok istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 5. januar 2010 #1229 Del Skrevet 5. januar 2010 Synes det var en fin ide jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. januar 2010 #1230 Del Skrevet 5. januar 2010 Synes det var en fin ide jeg. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1231 Del Skrevet 5. januar 2010 Tipper det er hakket vanskeligere å få han godeste til å være enig enn dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2010 #1232 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg kan snakke vett i han godeste Forsåvidt passer det ALDRI å få småtteri, men det er veldig hyggelig når det skjer og man får det til å passe når situsjonen trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. januar 2010 #1233 Del Skrevet 5. januar 2010 Om man skulle ventet med kid til det passet ville aldri jeg fått barn for å si det sånn Synes det hadde vært utrolig koselig med en en sånn dagbok Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. januar 2010 #1234 Del Skrevet 5. januar 2010 Dette med babylaging og planlegging er neimen ikke lett. Som dinedama sier så passer det vel kanskje aldri helt optimalt, men det er jo selvfølgelig noen tidspunkt som er mer gunstige enn andre. Også må man balansere fornuft og følelser da. Min babylyst er ganske fraværende for tiden. Det kommer kanskje av at jeg har en niese i trassalderen. :gjeiper: Men den blusser nok opp igjen når "tiden er inne". Eller når Nøtteliten, DeviLiten, huleboeren og co kommer, og mammaene deres skriver om hvor søte de er. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1235 Del Skrevet 5. januar 2010 Nemlig, følelser og fornuft, kombinert med at det ikke lar seg planlegge så lett, sannelig ikke enkelt dette her! Og om vi skulle fått til en liten en tidlig neste vår, så er det jo sannelig ikke mange månedene før den måtte blitt skapt! :dåne: Nei, jeg får nok bare legge tankene fra meg, og vente til Dinedama har snakka med han godeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. januar 2010 #1236 Del Skrevet 5. januar 2010 I'm on it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. januar 2010 #1237 Del Skrevet 5. januar 2010 Om man skulle ventet med kid til det passet ville aldri jeg fått barn for å si det sånn Det tror jeg du må si til min kjære også! Selv om jeg er svært lite klar for tida selv da, så hender det jo jeg glimter til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. januar 2010 #1238 Del Skrevet 5. januar 2010 Får vel se å få meg en graviditetsbok istedet! Jeg kan snakke vett i han godeste Forsåvidt passer det ALDRI å få småtteri, men det er veldig hyggelig når det skjer og man får det til å passe når situsjonen trenger det Kjære og jeg begynte å prate på det der, for inne her sto det om mannens klokke og på Side 2 sto det noe. Jeg sa at man blir aldri klar for unge, så når skal man liksom få det da, tenk om noe er galt med en av de også tar det lang tid. Og man kan jo ikke slutte på pilla i hemmelighet! Da sa kjære at derfor er det greit med "ulykkesbarn", som ikke er planlagt og du går på pilla Jaja, jeg har nå glemt pilla så mange ganger og tviler egentlig på at jeg plutselig blir gravid Det minte meg på at jeg tror jeg skal ta 3stk idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1239 Del Skrevet 5. januar 2010 Det minte meg på at jeg tror jeg skal ta 3stk idag Trodde ikke man skulle ta en hel haug piller av gangen hvis man hadde glemt noen dager jeg..? :klø: Jeg slutta på pillene for ca 4 måneder siden jeg. Hadde masse kluss i starten, men nå virker det som jeg har en rimelig pålitelig syklus. Kjekt å vite hvis man skal i gang med noe "snusk" etterhvert... I dag har vi akt, moro moro! Trenger vel egentlig ikke barn vi, så barnslige som vi er.. Var en tur innom ei venninne som er like gammel som oss. De venter nr 3 nå, men jeg kan ikke si at jeg misunner de akkurat det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 6. januar 2010 #1240 Del Skrevet 6. januar 2010 Men det er veldig gøy for barna at man har barnslige foreldre også, så det er jo bare en grunn til å sette i gang det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå