Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Travelt å feire jul, det skal være visst! Håper alle har en riktig fin tid :jepp:

Jeg kommer sterkere tilbake, både her og i andre bøker! :klemmer:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke rart hvordan høytider som vi snakker om lenge at skal være tid for avslapping blir minst like travle som alle andre dager? :klø: Håper du koser deg i travelheten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh shit, fikk du A på eksamen? JUBLE!!! Så fantastisk flink du er :hoppe::strix:

Og egypt å greier. Uuuuh. Du må legge ut bilder. Jeg snikte på siden din, men så ikke noe :fnise: Bilder liker vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos at Egyptturen ble vellykket! :klemmer:

Ville bare ønske deg en fin nyttårsaften, jeg! Litt sånn på forskudd! :fnise: Takk for det gamle og alt det der! :kose:

Og hvis man får lov å si det: GODT NYTTÅR! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: GRATULERER med A på eksamen :bolledeig:

Høres ut som Egypt turen var knall, har selv vært der så vet hva det går i :jepp:

Håper dere har hatt en god julefeiring! Ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år, håper 2010 blir ett fantastisk år :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen!! :rødme:

5 måneders bryllupsdag, skal si tida flyr! :strix: I morra skal vi spise lunsj med forloveren min og typen. Har ikke sett dem siden bryllupet, så det blir kos! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventninger til det nye året: At ikke så mange kjendiser dør.

Bra svar fra dame på gata... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forventninger til det nye året: At ikke så mange kjendiser dør.

Bra svar fra dame på gata... :roll:

:hoho:

Kanskje hun er ansvarlig for et par av dem?

Hun har forventninger til seg selv om å ikke ta livet av så mange kjendiser dette året?

Bare en teori asså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Har du møtt Charterfeber-dama :ler:

Så bilder på FB..

Oh yes.. Vår første chartertur, og hvem er den aller første vi ser når vi kommer inn på hotellet?! :skratte: Hun var koselig da, om enn litt "mye".. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det kjempefint! :rødme: Skulle gjerne reist tilbake på flekken, bort fra snø og minusgrader.. :sukk: Jeg hadde kanskje valgt noen litt andre bilder, ikke bare av fyll og fanteri, hvis jeg skulle lagt ut et utvalg, men pytt sann.. Bare så det er sagt så var vi altså ikke på en snurr hele uka! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...