Mazilla Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #1101 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har lyst til å ta en pause fra alt som heter skolearbeid og bare gjøre noe gøy istedet.. Bake småkaker eller kjøpe julegaver, for eksempel!
Devilina Skrevet 3. desember 2009 #1102 Skrevet 3. desember 2009 Regner med at det ikke er så mange dagene til du kan gjøre dette?
Mazilla Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #1103 Skrevet 3. desember 2009 Leverer siste oppgave neste mandag, men da drar vi rett til Egypt, så det blir dårlig med avslapning før jul. Eller, skal jo slappe av i Egypt da! Men, dårlig med småkakebaking da, for å si det sånn.. Rusla meg en tur i byen i dag, og så spiste vi ute. Koselig å gjøre noe annet enn skoleting, selv om vi måtte vente leeeeenge før de fikk til å lage maten min ordentlig.. Mista litt av kosen med å spise sammen når han godeste var ferdig lenge før jeg fikk maten, selv om han konsentrerte seg om å spise saaaakte. Jaja, vi fikk jo i det minste sett på den andre spise! Kanskje jeg skal lage kakao..?
Minttu Skrevet 3. desember 2009 #1105 Skrevet 3. desember 2009 Kakao med krem Sånn rett i koppen kakao, med kokt melk i stedenfor vann. Deilig! Det hadde kjære og jeg sammen med frokosten på tirsdag :happy:
Mazilla Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #1106 Skrevet 3. desember 2009 Hadde ikke krem, men ble kakao likevel. Ikke sånn rett i koppen-tull da, men ordentlig god hjemmelagd kakao!
Minttu Skrevet 3. desember 2009 #1108 Skrevet 3. desember 2009 Jeg gidder ikke stå å lage jeg, og har som regel bare rett i koppen! Rett i koppen er godt det også, med melk
Mazilla Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #1109 Skrevet 3. desember 2009 Men hvis du i allefall skal varme melka, så er jo jobben i grunnen gjort? :klø:
Minttu Skrevet 3. desember 2009 #1110 Skrevet 3. desember 2009 Joa, men det blir med rett i koppen pulver og ikke ordentlig kakao hahaha
Mazilla Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1111 Skrevet 4. desember 2009 For lengst godt i gang med dagens arbeidsøkt, så nå måtte jeg ha meg en liten kg-pause! Er ikke helt i form, men prøver å ignorere det, for jeg har ikke tid til å være syk. Må sørge for å komme ordentlig godt i gang med oppgaven min i dag, sånn at jeg kan konsentrere meg om eksamenslesing i helga. Veksler mellom tilstandene og , litt sært. Pleier i grunnen aldri å bli helt for eksamen, men i år er det et umenneskelig arbeidspress jeg aldri har sett maken til! Skal bli godt med ferie!
Mazilla Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1112 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Humøret mitt, kort oppsummert: :klø: :slåss: :cry: :slår: Stakkars han godeste... Endret 4. desember 2009 av Mazilla
Mazilla Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1117 Skrevet 5. desember 2009 God bedring med humøret Takk for det! Blir vel bedre om halvannen ukes tid tenker jeg! Men det er sannelig lenge nok å gå rundt som en tikkende bombe! :klem: God helg! God helg til deg og! Kos deg på julebord, din heldiggris! Skal "kose meg" hjemme med pensumbøker i kveld jeg.. Hva skjer? Håper du er blid igjen nå Bare eksamensforberedelsene som går litt i stå! Humøret er en smule ..ehm.. ustabilt! du får sagt det, Mazi....
Mazilla Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1118 Skrevet 5. desember 2009 Eksamenslesing og , er det en lovlig kombinasjon..?
Mazilla Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #1120 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Status: :slår: Altså: Stappmett, sitter i senga med rødvinsglass, sjokolade og laptopen og prøver å få banka inn litt pensumstoff i hodet. Endret 5. desember 2009 av Mazilla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå