Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

:vinke:

Jeg har lyst til å ta en pause fra alt som heter skolearbeid og bare gjøre noe gøy istedet.. Bake småkaker eller kjøpe julegaver, for eksempel! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leverer siste oppgave neste mandag, men da drar vi rett til Egypt, så det blir dårlig med avslapning før jul. Eller, skal jo slappe av i Egypt da! :fnise: Men, dårlig med småkakebaking da, for å si det sånn.. ;) Rusla meg en tur i byen i dag, og så spiste vi ute. Koselig å gjøre noe annet enn skoleting, selv om vi måtte vente leeeeenge før de fikk til å lage maten min ordentlig.. :roll: Mista litt av kosen med å spise sammen når han godeste var ferdig lenge før jeg fikk maten, selv om han konsentrerte seg om å spise saaaakte. :sjenert: Jaja, vi fikk jo i det minste sett på den andre spise! :fnise:

Kanskje jeg skal lage kakao..? :kaffekopp::arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakao med krem :sikle:

Sånn rett i koppen kakao, med kokt melk i stedenfor vann.

Deilig! Det hadde kjære og jeg sammen med frokosten på tirsdag :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke krem, men ble kakao likevel. Ikke sånn rett i koppen-tull da, men ordentlig god hjemmelagd kakao! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For lengst godt i gang med dagens arbeidsøkt, så nå måtte jeg ha meg en liten kg-pause! :kaffekopp: Er ikke helt i form, men prøver å ignorere det, for jeg har ikke tid til å være syk. Må sørge for å komme ordentlig godt i gang med oppgaven min i dag, sånn at jeg kan konsentrere meg om eksamenslesing i helga. Veksler mellom tilstandene :veslejenta: og :bond: , litt sært. Pleier i grunnen aldri å bli helt :bond: for eksamen, men i år er det et umenneskelig arbeidspress jeg aldri har sett maken til! :sukk: Skal bli godt med ferie! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humøret mitt, kort oppsummert: :murvegg::sinna::klaske::kjempesinna::bond::trampe::scorpis::kjefte: :klø: :sukk::Gjesp::frustrert: :slåss: :angry: :cry: :slår: :forvirra::kari:

Stakkars han godeste... :sjenert:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:ler:

God bedring med humøret :smilyblomst:

:sjenert: Takk for det! Blir vel bedre om halvannen ukes tid tenker jeg! Men det er sannelig lenge nok å gå rundt som en tikkende bombe! ;)

:klem: :klem:

God helg!

:klem: God helg til deg og! Kos deg på julebord, din heldiggris! Skal "kose meg" hjemme med pensumbøker i kveld jeg.. :sukk:

Hva skjer? :troest:

Håper du er blid igjen nå :klemmer:

Bare eksamensforberedelsene som går litt i stå! :sukk: Humøret er en smule ..ehm.. ustabilt! :fnise:

:klemmer:

du får sagt det, Mazi....

:fnise:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status:

:gravid::tellesauer::vin::sjokolade::hallo: :slår:

Altså:

Stappmett, sitter i senga med rødvinsglass, sjokolade og laptopen og prøver å få banka inn litt pensumstoff i hodet.

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...