MarianneE Skrevet 28. november 2009 #1081 Del Skrevet 28. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. november 2009 #1082 Del Skrevet 28. november 2009 Ble akkurat venn med bestefar på 77 på facebook! :dåne: Jeg har ingen av mine der, de skjønner ikke slikt Nok med at mamma og sånne folk er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. november 2009 Forfatter #1083 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) I dag sov jeg helt til jeg våkna, uten vekkerklokke, for første gang på sikkert en måned. Det var deilig det! Så så vi et par episoder av 30 Rock fra senga. Har snart sett hele første sesong, men har fremdeles ikke klart å bestemme meg for om jeg liker det eller om det bare er teit. Ingen ny favoritt ihvertfall! I dag skal jeg lese litt hjemme. Har lagd meg og har lørdagsgodtrester stående i en skål, så nå er det bare å sette i gang med lesinga. Hadde egentlig tenkt oss på julegateåpning i dag, men så oppdaga jeg plutselig at det var i går.. De skal tenne julegrana i dag da, så vi får se om vi tar turen bort. Kanskje jeg kunne fått litt julestemning? Nei, nå roper bøkene på meg! Endret 29. november 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. november 2009 #1084 Del Skrevet 29. november 2009 Ha en fin søndag stress-guri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. november 2009 #1085 Del Skrevet 29. november 2009 for mensen som bestemte seg for å komem tilbake! Lykke til med eksamenslesing og eksamen(e) som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. november 2009 Forfatter #1086 Del Skrevet 29. november 2009 Takk for det! Har hatt en pause fra lesing i dag, med unntak av en times tid i formiddag. Ettermiddagen har stått i husarbeidets tegn. Så helt bomba ut her, siden jeg omtrent ikke har vært hjemme og han godeste er fullstendig blind for rot og støv.. Nå er oppvasken tatt, leiligheten rydda, kjøkkenet og badet vaska, gangen, stua og soverommet støvsugd, osv osv... Deilig! Har fått satt frem litt julepynt og tent lys, så nå er det godt å bare synke sammen i sofaen! Har tøy i vaskemaskinen, men det får han godeste ta seg av. Det er vel det minste han kan gjøre etter å ha sett på meg jobbe i flere timer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. november 2009 Forfatter #1087 Del Skrevet 29. november 2009 Nå har jeg omsider fått skrevet ferdig takkekortene også, troooor jeg.. Har mista lista med oversikten, så jeg håper jeg har fått skrevet til alle som skal ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. november 2009 #1088 Del Skrevet 29. november 2009 Så flink du har vært idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. november 2009 Forfatter #1089 Del Skrevet 30. november 2009 Ganske fornøyd med gårsdagen ja, om jeg får si det selv! Sov utrolig lite/dårlig i natt, men måtte stå opp da klokka ringte 6.45 likevel, for å ha noen som helst sjanse til å få leseplass på skolen. Klarte det heldigvis, så nå sitter jeg her med kaffe og kg for å få våkna litt. Hjemmeeksamen legges ut senere i dag, blir spennende å se hva slags oppgaver vi får! Må kombinere oppgaveskriving og eksamenslesing fremover. Blir hektisk en stund nå, men om nøyaktig 2 uker, 4 timer og 44 minutter har jeg juleferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. november 2009 #1090 Del Skrevet 30. november 2009 Det går fort!! Stå på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. november 2009 Forfatter #1091 Del Skrevet 30. november 2009 Nå har jeg levert en oppgave, så nå er det ene faget ute av verden i noen uker frem til sensuren faller.. Skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. november 2009 #1092 Del Skrevet 30. november 2009 Så godt at den savnede kom tilbake. Ikke noe gøy å ha sånt tullball på ferie. Må bare legge til at jeg også har bestefar på facebook. :dåne: Og han får det faktisk til! Han som nettopp har lært seg å lese SMSer. Lykke til med skolearbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. november 2009 #1093 Del Skrevet 30. november 2009 2 uker, 4 timer og 44 minutter har jeg juleferie! Håper du har hatt en flott dag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #1094 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. desember 2009 #1095 Del Skrevet 1. desember 2009 What? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. desember 2009 #1096 Del Skrevet 2. desember 2009 Håper det går bra med hjemmeeksamen din i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #1097 Del Skrevet 2. desember 2009 Takk for det Muffin! Det håper jeg også.. Jeg har vært innom minst tre forskjellige alternativer til hva jeg skal skrive om, men trooooor jeg har bestemt meg nå på et vis. Må jo bare se å komme i gang med skrivinga! Takk og pris for Google scholar forresten, for noen hadde vært og hamstra med seg all relevant litteratur fra biblioteket før oppgaven ble lagt ut! Nei huff, nå er jeg nødt til å komme i gang, sånn at jeg er godt i gang før jeg må lese til skoleeksamen i helga.. Skal bli så godt med ferie!! Selv om jeg egentlig ikke tillater meg selv å tenke på det riktig enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. desember 2009 #1098 Del Skrevet 2. desember 2009 er det lov å spøre hva du studerer? synes ihvertfall du er sabla flink som står på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #1099 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg synes også jeg er flink som står på, men jeg har i grunnen ikke noe valg for tida.. Klar for en ny økt nå. Oppgaven min ble plutselig en helt annen enn jeg hadde sett for meg, men nå er jeg ihvertfall i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. desember 2009 #1100 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå