Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Grøt!! :hoppe:

I kantina på jobben min i dag serverte de pølse og medisterkaker, med både surkål og rødkål! Eneste som manglet var ribbe, men det var visst noe galt med stekovnen! Så der var det julestemning i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Enda flere som hopper for mensen :fnise:

Håper du får en fin fredag :klem: Så må du huske å slappe av litt innimellom slik at kroppen ikke slår seg helt vrang :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syntes det var på tide at den kom nå! ;) Dessuten var vel det i grunnen en forklaring på hvorfor kroppen oppførte seg litt merkelig i dag morges! :Nikke:

Har planer om å slappe av med et glass vin eller to når jeg kommer hjem i kveld. Det skal bli godt! Håper jeg kan klare å koble helt av litt, selv om jeg har mine tvil. Drømmer til og med om pensum om natta for tida, så det spørs vel om litt vin er nok til å koble ut.. Men men, det er jo ikke så lenge til ferie nå! :)

Takk for at du passer på, dinedama! :klemmer: (Det er vel kanskje morsinstinktet som slår til? :lur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje det :fnise:

Eller så har jeg skjønt hvorfor kroppen min har gått på den smellen den har gjort nå ;) Alt for lite tid til å tenke på bare meg og hva som er bra for meg.. :Nikke:

Har nok fått en tankevekker denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Ja, den har visst forsvunnet igjen.. :klø: Hadde syntes det var en smule ekkelt om jeg fant mens under sofaen forresten! :hoho::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Den savnede har returnert. Håper dette betyr at jeg slipper å ha mensen når vi er i Egypt! :hoppe: Får den sikkert i jula istedet, men det kan jeg alltids leve med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han har besøk av et av søskenbarna mine, som har en finger med i spilet.. Tror neppe han blir blant de mest aktive der inne! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...