Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

KG-treff på Telenor Arena jo! :fnise:

Nå har jeg nettopp fått deilig ryggmassasje etterfulgt av en laaang, varm dusj, så nå koser jeg meg i deilige ullklær. Godt etter en lang dag med lesing! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han gjør så godt han kan stakkar! :rødme: Jeg er sikkert ikke bare lett å ha med å gjøre for tida.. :sjenert:

Klarer ikke helt å glede meg til Egyptturen engang... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du gleder deg nok dagen før, eller når du står på flyplassen :jepp:

Det er jo en liten stund til, så du trenger ikke glede deg så enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har forhåpentligvis helt rett, Minttu og LilleEkorn! :klemmer:

Det er bare det at vi ikke kommer oss hjem før dagen etter ankomst Gardermoen, fordi det ikke går verken fly, tog eller buss hjem på kvelden.. :( Og da er det jo plutselig lille julaften før vi er hjemme.. Har litt dårlig samvittighet for å la mamma stå igjen med alle juleforberedelsene alene.. :sukk: Også er jeg litt redd for at det skal skje noe galt sånn at vi må feire jul på en eller annen flyplass, det er jo så mange skrekkhistorier ute og går om charterselskapene, spesielt rundt høytider.. :sukk: Skjønner forresten ikke når jeg skal få tid til å kjøpe julegaver. Ikke noe stort problem med min familie, men jeg må jo alltid ordne for hele familien til han godeste også, og det er så vanskelig! :bond:

Men men, det går vel bra.. ;) Jeg er bare litt for flink til å ta alle sorgene på forskudd! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ordner seg det der vet du.

Og dessuten tror jeg mammaen din tar juleforberedelsene med glede for jeg tror nok hun unner dere turen...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp julegavene i Egypt i år :Nikke: Så sier dere i fra at de blir sene, men de kommer :)

Masse fine greier i Egypt har jeg skjønt :jepp:

Skjønner godt du ikke klarer å slappe helt av å glede deg :klem: Men når eksamen er over, så blir det nok andre boller :)

Jeg blir bare mer og mer imponert over Mazzimannen :jepp: Hva blir det neste mon tro? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KG-treff på Telenor Arena jo! :fnise:

:fnise:

Men men, det går vel bra.. ;) Jeg er bare litt for flink til å ta alle sorgene på forskudd! :sjenert:

Det går helt sikkert veldig bra. :) Ingen vits i å bekymre seg, uansett. (Selv om jeg er veldig flink til det jeg også. :sjenert:) Tenk så herlig det blir med ferie og :sol:

Ha en fin torsdag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk snakka litt om julegaver med han godeste i dag, og ser litt lysere på det nå. Spiste dessuten ute i dag, koselig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var veldig koselig! :rødme:

Det som er mindre koselig er at jeg lurer på om jeg begynner å bli syk, og er det noe jeg IKKE har tid til nå, så er det nettopp det! :fy_fy: Har heldigvis funnet meg en leseplass rett ved en varmeovn i dag. Håper den sammen med kaffe, nesespray, kleenex og i verste fall ibux får meg gjennom dagen, og at jeg ikke blir noe dårligere! Jeg skal ikke bli syk nå som jeg har jobba så lenge for dette her! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg! :jepp: Har blitt bedre utover formiddagen, så satser på at det bare var kroppen som tulla litt med meg. Nå er det straks lunsj, og siden det er fredag er det grøt. Blir sikkert koselig, nå som de har fått opp juletre i kantina og allting :nisse:

Etter lunsj skal jeg møte et par venninner for å diskutere pensum og spekulere i hva vi får på eksamen. Blir greit med en gjennomgang for å få satt ord på ting, og ikke minst for å avdekke eventuelle kunnskapshull! :Nikke:

Håper alle har en fin fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...