Mazilla Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1021 Del Skrevet 23. november 2009 Ikke noe problem å holde motet og aktivitetsnivået oppe når jeg nettopp har kjøpt billetter til Metallica! Begynner å bli en stund siden sist jeg så de, så det blir moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 23. november 2009 #1022 Del Skrevet 23. november 2009 Så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. november 2009 #1023 Del Skrevet 23. november 2009 Ikke noe problem å holde motet og aktivitetsnivået oppe når jeg nettopp har kjøpt billetter til Metallica! Begynner å bli en stund siden sist jeg så de, så det blir moro!! Da sees vi der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1024 Del Skrevet 23. november 2009 Da sees vi der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1025 Del Skrevet 23. november 2009 Dagens lærdom/visdomsord fra Waschera: "Forsikre deg om at kjæresten din ikke blir sur hvis du skal være utro!" "Vi har vel egentlig kommet frem til at det bare er fordeler med one night stands, bare husk kondom!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 23. november 2009 #1026 Del Skrevet 23. november 2009 Neimen.. Herregud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 23. november 2009 #1027 Del Skrevet 23. november 2009 Synes det er helt forkastelig at dette programmet sendes i beste etter-skole-tid! I grunnen at det sendes i det hele tatt... Skal tro hva 14åringen tenker om dette? Hm, jaja, da er det bare å gå å ha seg med nærmeste nabogutt på 15 da! Tjohei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. november 2009 #1028 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) hahah herregud, hva faen liksom Bra om småunga sitt og ser på detta Endret 23. november 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. november 2009 #1029 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg gir meg over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. november 2009 #1030 Del Skrevet 24. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. november 2009 #1031 Del Skrevet 24. november 2009 har liksom ingenverdensting å si om det Wachera programmet. Det er bare ingen verdens ting å si om det. Men, biletter til Metallica. Guuuuuuud å heldig! Hvor mye kostet de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2009 Forfatter #1032 Del Skrevet 24. november 2009 Miso! Så godt å se deg igjen! har liksom ingenverdensting å si om det Wachera programmet. Det er bare ingen verdens ting å si om det. Men, biletter til Metallica. Guuuuuuud å heldig! Hvor mye kostet de? Nei nemlig, det er liksom ingenting å si! Metallica ja! :hoppe: De kosta 650 pr stk tror jeg.. Sånn går det når jeg for en gangs skyld har klart å spare litt av studielånet til mer enn den første uka So much for å spare til Egyptturen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. november 2009 #1033 Del Skrevet 24. november 2009 650,- ja... da kan jo jeg bare glømme det. Men, det hadde vært super julegave til min kjære ( og til meg!) Kanskje like greit forresten, for jeg synes bassisten, Robert Trujjio er daaaaaamn fine, så det kan hende jeg hadde kommet på TV for uanstedig oppførsel og ekstrem-trakkasering av ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2009 Forfatter #1034 Del Skrevet 24. november 2009 Synes du?? Likte mye bedre Jason Newsted jeg.. Husker jeg ble utrolig distrahert av Trujillo i Spektrum i 2003, for han hoppa rundt på huk nesten hele konserten, og det så så utrolig komisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. november 2009 #1035 Del Skrevet 24. november 2009 Nope, he's fine! Klarer ikke bytte mening for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2009 Forfatter #1036 Del Skrevet 24. november 2009 Hallo....? Motivasjon og konsentrasjon, kom til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 24. november 2009 #1037 Del Skrevet 24. november 2009 Er på tur! Driver med mental overføring her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. november 2009 #1038 Del Skrevet 24. november 2009 Synes du?? Likte mye bedre Jason Newsted jeg.. Husker jeg ble utrolig distrahert av Trujillo i Spektrum i 2003, for han hoppa rundt på huk nesten hele konserten, og det så så utrolig komisk ut! Han ser ut som en edderkopp!! Synes han er kjempekul jeg!! Fant plutselig ut at det er to konserter, hvilken dato skal dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2009 Forfatter #1039 Del Skrevet 24. november 2009 Er på tur! Driver med mental overføring her Tror det hjalp, ihvertfall en liten stund! Han ser ut som en edderkopp!! Synes han er kjempekul jeg!! Fant plutselig ut at det er to konserter, hvilken dato skal dere? Liker ikke edderkopper jeg.. Vi skal på tirsdagen. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. november 2009 #1040 Del Skrevet 24. november 2009 Hvis jeg husker riktig skal vi da også! Vi får vinke til hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå