Mazilla Skrevet 18. november 2009 Forfatter #981 Del Skrevet 18. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. november 2009 #982 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er egentlig imponert over at du klarer å være på lesesalen i det hele tatt jeg! Da jeg var innom universitetet, var jeg en elendig lesesalboer, det var jo så mye mer spennende å kikke på hva de rundt meg leste! Nå var det jo også i og for seg mer spennende å være på kafe med kompis enn på forelesninger også.... Det er jammen ikke rart det ble høyskole på meg etterhvert! Håper omgivelsene dine er stille så du får jobbet ordentlig Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. november 2009 Forfatter #983 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er ingen stor fan av lesesaler selv, holder meg stort sett på biblioteket bortsett fra om kveldene når lesesalene er nesten tomme.. Er ikke den helt store konsentrasjonen å spore her heller. Noe av det jeg er aller best på er nemlig å ta pauser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. november 2009 #984 Del Skrevet 18. november 2009 Du er god du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. november 2009 Forfatter #985 Del Skrevet 18. november 2009 Da er vi to! Minst! Synes i grunnen alle jeg "kjenner" på KG er gode jeg! Nå er det straks tid for kakaopause! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. november 2009 #986 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg syns du er flink å lese En og annen pause må man jo bare unne seg Når var det du tar ferie igjen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. november 2009 #987 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er også god på pauser. Så god at noen ganger ble pausene lenger enn leseøktene. Lesesaler har jeg vært ytterst lite på. Må ha litt lyd rundt meg når jeg leser. Leste egentlig best på toget med ipod'en min. Uansett, på deg videre! Er forresten litt misunnelig på dere som ikke har sett ferdig Six Feet Under ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. november 2009 Forfatter #988 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg syns du er flink å lese En og annen pause må man jo bare unne seg Når var det du tar ferie igjen? :klø: Takk for fine ord! Leverer siste oppgave 14.desember, og da bærer det rett avgårde til Oslo og Egypt! Jeg er også god på pauser. Så god at noen ganger ble pausene lenger enn leseøktene. Lesesaler har jeg vært ytterst lite på. Må ha litt lyd rundt meg når jeg leser. Leste egentlig best på toget med ipod'en min. Uansett, på deg videre! Er forresten litt misunnelig på dere som ikke har sett ferdig Six Feet Under ennå. Jeg liker heller ikke når det er heeelt stille, da blir jeg bare sittende og høre på alle lydene som likevel er der. Folk som puster, lyden av penn mot papir osv.. Bibliotek er bra, bare folk kan holde kjeft! Takk for ! Jeg er også glad vi har masse Six feet under igjen enda! Noe må vi jo se på mens vi venter på sesong 3 av Mad Men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. november 2009 #989 Del Skrevet 18. november 2009 Da er vi to! Minst! Synes i grunnen alle jeg "kjenner" på KG er gode jeg! Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. november 2009 Forfatter #990 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Vondt i magen og har problemer med flere av kildene til oppgaven min... Dårlig kombinasjon! Endret 18. november 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. november 2009 #991 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har liksom ikke så mye smart å si for tiden Men tenker på deg snuppa! Masse lykke til med skole fremover, og jeg unner deg ferieturen noe så sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. november 2009 #992 Del Skrevet 18. november 2009 God bedring, både fysisk og psykisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. november 2009 #993 Del Skrevet 19. november 2009 Innom med en og ønsker deg en flott dag og håper at alt ordner seg med kildetull og at magen din blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2009 #994 Del Skrevet 19. november 2009 Innom og leser, og legger igjen en til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2009 Forfatter #995 Del Skrevet 19. november 2009 Snillinger! I dag morges prioriterte jeg soving/døsing med han godeste over trening.. Deilig å ha tid til å slumre sammen! Da vi stod opp lagde vi oss koteletter, av alle ting.. Med ris, saus, salat og hele pakka... Var så lenge siden vi hadde spist sammen, og så hadde vi noen koteletter vi måtte få spist. En helt grei frokost det altså! Tror ikke jeg trenger mer mat på en stund nå.. Passer greit siden jeg er i gang med en ny maratondag på skolen. Blir litt kortere enn de foregående dagene siden jeg ikke var her oppe før i 12-tida.. Sitter vel til 22-tida i kveld også, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 19. november 2009 #996 Del Skrevet 19. november 2009 Synes det hørtes ut som ei god prioritering jeg I alle fall vel fortjent! Lykke til med maratonet ditt! Sender deg en og en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. november 2009 #997 Del Skrevet 19. november 2009 Koteletter til frokost Det hørtes iallefall lurt ut å slappe av litt og ta det med ro, det fortjener du! Lykke til med hele eksamenshysteriet, jeg tenker og heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2009 Forfatter #998 Del Skrevet 20. november 2009 Nå er jeg på skolen, forhåpentligvis fit for fight etter et følelsesmessig sammenbrudd i går kveld, etter at "ingenting" gikkk min vei.. Var helt på bærtur i hodet mitt. Det toppa seg da han godeste hadde tatt på seg parfyme for å glede meg, men jeg ikke kjente noen ting fordi jeg var tett i nesa.. Da kom det ut mye gørr og tull som har samla seg i hodet over lang tid, og han godeste visste ikke hva han skulle si eller gjøre stakkars. Uff.. Uansett, etter en god natts søvn ser ting litt annerledes ut, og jeg er klar for en (forhåpentligvis) bedre dag. Tar meg en og en liten dagbokrunde for å våkne litt, og så setter jeg i gang med dagens lesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. november 2009 #999 Del Skrevet 20. november 2009 Må litt av at du bikket over av at du ikke kunne lukte parfymen.. Håper dagen i dag blir effektiv og fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. november 2009 #1000 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg og. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå