Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går kveld var vi på standup. Det var moro, og ikke minst et deilig avbrekk fra skole/spise/sove-regimet! :jepp:

Det er ille når helgas høydepunkt er klein grøt i kantina... :ler:

Legger igjen noen :klemmer: til de som vil ha! Regner med at det er endel, som vanlig.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vel utført oppgave :klappe: litt av et geni vi har med og gjøre tror jeg ;)

Blir det bare lesing i helgen på deg, eller har du andre planer også?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ihvertfall sittende på skolen en stund utover kvelden i dag. I morra formiddag står trening på programmet, etterfulgt av en tur på lesesalen. Blir nok ikke så mye tid til forlystelser i helga, men satser på å få sett litt mer til han godeste enn på ukedagene! :Nikke:

:Gjesp: -> :kaffekopp: -> :skravle: -> :kaffekopp: -> :bolledeig: -> :bond: -> :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du stoppet vel ikke :humpe: for å si fra at du hadde ett herlig avbrekk!!?? :klø:

...håper du får en fin helg vennen, kos deg med mannen og ta vare på deg selv!!! masse fredags :klemmer::kose::klem::hug::kline::kyss2: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Neida, ingen fare, men ser at det kunne se sånn ut! :ler: Har ikke kommet så langt enda.. Har spist nydelig middag etterfulgt av sjokolade og brus, skikkelig fråtse/kosekveld! :arwen:

:klemmer: tilbake til deg Misomor :kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dagen man tar pause i :sengekos: for å komme og fortelle om det på KG, da er det på tide å revurdere prioriteringene litt... :fnise:

Ha en fin helg Mazzi! :klemmer:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen man tar pause i :sengekos: for å komme og fortelle om det på KG, da er det på tide å revurdere prioriteringene litt... :fnise:

:ler: Har jo hørt om folk som oppdaterer facebook-statusen sin til de merkeligste tider (og med diverse innhold som kanskje ikke burde vært delt med alle og enhver).

Håper du har en fin lørdag, Mazilla, selv om jeg skjønner du har mye å gjøre med skole for tiden. Bra du får kost deg litt også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å komme inn her til så mange hilsner i boka mi! Dere er så gode!! :strix::klemmer:

I formiddag trente vi styrke og spinning, og så var jeg noen timer på lesesalen. Nå har vi spist god mat og slapper av på sofaen. Er nok ikke altfor lenge til sengetid, med en episode eller to av Six feet under før vi tar kvelden på ordentlig.. :Gjesp:

I morra har jeg bestemt at vi skal på kafé, og jeg gleeeeder meg! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare herlig at det er under en måned igjen til ferien da! :hoppe: Men den teller vel indirekte ned til eksamen også, og det er kanskje ikke fullt så gøy. Lykke til med innspurten. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...