DDuck Skrevet 12. november 2009 #941 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Good work Bazzi!! Endret 12. november 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. november 2009 #942 Del Skrevet 12. november 2009 Supersmartingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. november 2009 #943 Del Skrevet 12. november 2009 Flinka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2009 Forfatter #944 Del Skrevet 13. november 2009 I går kveld var vi på standup. Det var moro, og ikke minst et deilig avbrekk fra skole/spise/sove-regimet! Det er ille når helgas høydepunkt er klein grøt i kantina... Legger igjen noen til de som vil ha! Regner med at det er endel, som vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. november 2009 #945 Del Skrevet 13. november 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. november 2009 #946 Del Skrevet 13. november 2009 Grattis med vel utført oppgave litt av et geni vi har med og gjøre tror jeg Blir det bare lesing i helgen på deg, eller har du andre planer også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2009 Forfatter #947 Del Skrevet 13. november 2009 Blir ihvertfall sittende på skolen en stund utover kvelden i dag. I morra formiddag står trening på programmet, etterfulgt av en tur på lesesalen. Blir nok ikke så mye tid til forlystelser i helga, men satser på å få sett litt mer til han godeste enn på ukedagene! -> -> -> -> -> -> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2009 Forfatter #948 Del Skrevet 13. november 2009 Endelig hjemme hos mannen min! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. november 2009 #949 Del Skrevet 13. november 2009 Du må huske å kose deg med noen velfortjente avbrekk også da!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. november 2009 #950 Del Skrevet 13. november 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2009 Forfatter #951 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg er midt i et herlig og velfortjent avbrekk nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. november 2009 #952 Del Skrevet 13. november 2009 du stoppet vel ikke for å si fra at du hadde ett herlig avbrekk!!?? :klø: ...håper du får en fin helg vennen, kos deg med mannen og ta vare på deg selv!!! masse fredags til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. november 2009 Forfatter #953 Del Skrevet 13. november 2009 Neida, ingen fare, men ser at det kunne se sånn ut! Har ikke kommet så langt enda.. Har spist nydelig middag etterfulgt av sjokolade og brus, skikkelig fråtse/kosekveld! tilbake til deg Misomor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. november 2009 #954 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Den dagen man tar pause i for å komme og fortelle om det på KG, da er det på tide å revurdere prioriteringene litt... Ha en fin helg Mazzi! Endret 13. november 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. november 2009 #955 Del Skrevet 14. november 2009 Den dagen man tar pause i for å komme og fortelle om det på KG, da er det på tide å revurdere prioriteringene litt... Har jo hørt om folk som oppdaterer facebook-statusen sin til de merkeligste tider (og med diverse innhold som kanskje ikke burde vært delt med alle og enhver). Håper du har en fin lørdag, Mazilla, selv om jeg skjønner du har mye å gjøre med skole for tiden. Bra du får kost deg litt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. november 2009 #956 Del Skrevet 14. november 2009 God helg, Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. november 2009 #957 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg er midt i et herlig og velfortjent avbrekk nå! Hehe... så spennende var den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. november 2009 Forfatter #958 Del Skrevet 14. november 2009 Så koselig å komme inn her til så mange hilsner i boka mi! Dere er så gode!! I formiddag trente vi styrke og spinning, og så var jeg noen timer på lesesalen. Nå har vi spist god mat og slapper av på sofaen. Er nok ikke altfor lenge til sengetid, med en episode eller to av Six feet under før vi tar kvelden på ordentlig.. I morra har jeg bestemt at vi skal på kafé, og jeg gleeeeder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2009 Forfatter #959 Del Skrevet 16. november 2009 I gang med ei ny uke, og plutselig teller tickeren min dager istedet for måneder! Hjeeelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. november 2009 #960 Del Skrevet 16. november 2009 Det er jo bare herlig at det er under en måned igjen til ferien da! Men den teller vel indirekte ned til eksamen også, og det er kanskje ikke fullt så gøy. Lykke til med innspurten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå