Mazilla Skrevet 10. november 2009 Forfatter #921 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg fikk godkjent oppgaven jeg leverte på fredag!!!! :bolledeig: Lurer på hva slags lykkepille som kicka inn hos foreleseren da den ble godkjent, for jeg vet om flere som ikke fikk godkjent og bare fikk sure tilbakemeldinger.. Ah, godt å være lykkelig-Mazzi litt! Har akkurat tanka opp kaffekoppen igjen og gjør meg klar til siste økt før middag med mine kjære medstudiner etterpå. Du vet det er eksamenstid når alle dagens måltider inntas på skolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2009 #922 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Gratulerer! Så bra! Endret 10. november 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. november 2009 #923 Del Skrevet 10. november 2009 Hurra for oppgaven sin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. november 2009 #924 Del Skrevet 10. november 2009 Gratulerer med oppgaven! Så utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2009 Forfatter #925 Del Skrevet 10. november 2009 Ja, jeg er godt fornøyd! Nå er jeg i tillegg mett etter nok en dose Rett i koppen, aka middag, så nå burde jeg være klar for en ny arbeidsøkt. Har litt på lur hvis det skulle skorte på motivasjonen, men det hjelper vel lite når det faktisk er evnene det skorter på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. november 2009 #926 Del Skrevet 10. november 2009 Har akkurat tanka opp kaffekoppen igjen og gjør meg klar til siste økt før middag med mine kjære medstudiner etterpå. Du vet det er eksamenstid når alle dagens måltider inntas på skolen.. Those were the days! Nå er det jo en stund siden hos meg, så jeg husker bare det koselige....lange lunchpauser, faglig tørre vitser, kollokvier...Og i juleitda, masse clementiner, brus, sjokolade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2009 Forfatter #927 Del Skrevet 10. november 2009 Det var akkurat de tinga jeg også huska da jeg hadde studiepause og jobba en stund.. Virkeligheten er ikke så idyllisk gitt! Nå er det kanskje snart på tide å pakke sakene og sette kursen hjemover, men har endel jeg har lyst til å få gjort først. Får se hvor lenge jeg holder ut! Tar en god strekk nå, , så holder jeg vel en liten stund til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. november 2009 #928 Del Skrevet 10. november 2009 gratulerer med oppgaven snuppa masse til deg søta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2009 Forfatter #929 Del Skrevet 10. november 2009 Takk! Nå er jeg omsider hjemme og har spist middag han godeste hadde klar. Straks klar for senga.. Ensformig liv jeg har for tida, noe som gjenspeiler seg i boka her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2009 Forfatter #930 Del Skrevet 11. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. november 2009 #931 Del Skrevet 11. november 2009 Heier på arbeidslyst og gode evner i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2009 Forfatter #932 Del Skrevet 11. november 2009 Takk for det! Det forutsetter vel i grunnen at jeg trekker meg stille vekk fra kg.. *poff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2009 Forfatter #933 Del Skrevet 11. november 2009 Mye å gjøre! Lurer på hvordan jeg skal klare å være "på topp" konsentrasjonsmessig fra nå og frem til midten av desember. Blir fysisk sliten av skolearbeidet for tida. Det går igjen ut over sexlivet, som har vært nærmest ikke-eksisterende den siste uka... Nei, nok kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. november 2009 #934 Del Skrevet 11. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. november 2009 Forfatter #935 Del Skrevet 11. november 2009 Omsider ferdig med dagens gjøremål på skolen. Sitter på kafé og venter på en kamerat. Skal ta en kjapp kaffe før jeg fyker hjem til han godeste. Er ikke helt tilstede i hodet akkurat nå, men det skal i grunnen bli godt å være litt sosial likevel, kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2009 #936 Del Skrevet 11. november 2009 Grattis med godkjent oppgave!!! :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. november 2009 #937 Del Skrevet 11. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2009 Forfatter #938 Del Skrevet 12. november 2009 Lurer på om jeg har fått senebetennelse ellerno.. Vet ikke hvordan det føles, for har aldri hatt det, men ser for meg at det må være omtrent sånn jeg føler det nå! Selvdiagnostisering er jeg ihvertfall god på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. november 2009 #939 Del Skrevet 12. november 2009 Senebetennelse er vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. november 2009 Forfatter #940 Del Skrevet 12. november 2009 Vondt? Check! Da er det det jeg har! Ikke nok med at jeg fikk godkjent oppgaven min, men den var visst kjempebra også! Også innen et fag jeg aldri har vært borti før, av alle ting! :dåne: Konklusjonen må vel rett og slett bare være at jeg er supersmart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå