Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅLEEESUUUUUND! VI VANT, VI VANT! Du holdt med Aafk du, sier vi ;) FOR en kamp, sykt spennende! Så du hele? :bolledeig: Jeg som egentlig ikke er så veldig interessert heller, ble totalt revet med :fnise:

Høres ut som om du har hatt en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer Miam! :skaal: Hele stod ihvertfall på her, men vi fulgte vel ikke akkurat med før i ekstraomgangene.. ;) Var en underholdende kamp da! :jepp: Ingrid Alexandra var kjempesøt da hun delte ut pokalene da! :fnise:

Nå skal vi avgårde på film&godiskveld, det må i grunnen være den ultimate avslutninga på en fin helg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble dårlig med :popcorn: , men mer enn nok av potetgull, tortillachips og smågodt. Vi så Rules of Attraction. Hun stakkars søte naive venninna mi som valgte den trodde det var en romantisk komedie.. :ler:

Merker jeg er langt inne i studieverdenen om dagen, nå skrev jeg kompendiet flere ganger før fingrene og hjernen klarte å samarbeide nok til å få skrevet komedie... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Merker jeg er langt inne i studieverdenen om dagen, nå skrev jeg kompendiet flere ganger før fingrene og hjernen klarte å samarbeide nok til å få skrevet komedie... :sjenert:

:skratte: Dæven, det betyr ihvertfall at du har trent opp hjernen din meget godt så den kun er innstilt på studier! Blir denne uka like hektisk som den forrige var? Og når er egentlig den magiske datoen når du kan ta juleferie?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uka blir dessverre minst like hektisk som den forrige.. :sukk: Det drar seg til nå, frem mot eksamensinnspurten. Leverer siste eksamen 14.desember. Håper jeg slipper å gjøre noe med den oppgaven jeg leverte på fredag, men jeg frykter det verste. Er litt på tynn is der, så jeg er nok avhengig av litt godvilje fra de som skal lese den ;)

Nå sitter jeg på tyvlånt lesesalsplass. Hun som "eier" den har ikke vært her hele semesteret, så da tar jeg sjansen. Skal på spinning i ettermiddag, må være flink frem til da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpder det går greit med deg frem mot jul, og at alle eksamener går bra!! :)

Kos deg på spinning :klem:

Det håper jeg også ;)

Om jeg koste meg på spinning kan vel diskuteres, men det er ihvertfall godt nå etterpå! :jepp:

Håper du har hatt en bra dag! :klem:

:klemmer::kose::klem::hug::klem1::kyss2::kline:

Miso!!! :strix: Hvordan er det med deg?

:klemmer::kose::klem::hug::klem1::kyss2::kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei søta mi :klemmer: :klemmer:

Mazzi :strix: :strix: ...kommer du snart til oslo igjen!!!!??? :hoppe:

det går greit her!!! prøver å se på fotballkampen her, men hodet mitt er helt andre steder for tiden!!! :sukk: hjelper ikke at Sarp leder 1-0 ved pause :kjefte:

Men ellers går det bra, fikk vite kjønnet på tantebarnet mitt idag så sånn sett er jeg strålende fornøyd :jepp:

Ellers er det mye jobb og trening, syns egentlig ikke jeg gjør noe annet for tiden! Men sånn er det vel noen ganger! Hvordan går det med verdens skjønneste og mest herligste Mazzi som finnes da??? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ikke stort annet enn å være på skolen eller på trening for tida jeg heller, så jeg skjønner hva du mener! :sukk: Kommer ikke til Oslo igjen før 14.desember, da har jeg juleferie!! :strix:

Håper hodet ditt kommer på plass igjen snart.. :kose: Og at KIL vinner kampen såklart! :ball:

Nå er han godeste rett rundt hjørnet. Får en times tid sammen før det er leggetid. Ikke bare-bare å pleie kjæresteforholdet når vi er så opptatte på hver vår kant, så vi må bare utnytte den tida vi har! Nå kom han!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper også hodet mitt kommer seg tilbake på plass, begynner å bli særdeles slitsomt å ha ett hodet som ikke følger meg :sukk:

kos deg masse med han godeste og nyte tiden sammen :strix: det er så sant så sant at man må ta vare på den tiden man har sammen, helt klart :strix: kose dere masse snuppis :klemmer:

hvor lenge blir dere i oslo ved juletider????!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir bare i Oslo til grytidlig neste morgen, for da drar vi til Egypt! :strix: Alle :hjerte: gleder seg! :nigo:

Nå er det havregrøt og God morgen Norge her, men jeg setter snart kursen mot skolen. Hurra for tirsdag!! :bolledeig: :bolledeig: En ny dag er her! Ny dag, nye muligheter! Wohooo! :nigo:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei, er du gal! :fnise: Kommer hjem igjen 22.desember, så det blir en førjulstur. Tror vi trenger både hverandre og sol&varme etter den hektiske innspurten.. :jepp:

Holdt på å le høyt her istad, noe som ville vært en dårlig idé siden jeg sitter på et stille bibliotek. Lurte på om jeg skulle konkludere på samme måte i oppgaven som i ei bok jeg har her; "det er med netmediet som med sex; det er kommet for at blive".. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...