Mazilla Skrevet 3. november 2009 Forfatter #861 Del Skrevet 3. november 2009 I går kom jeg ingen vei med skolearbeidet, så gårsdagen er nå stuet bort, glemt og fortrengt for all fremtid, mens jeg kjører på med friskt mot, en uthvilt hjerne og en stor kopp kaffe i håp om at dagen i dag blir mer produktiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. november 2009 #862 Del Skrevet 3. november 2009 Lykke til med produktiv dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2009 Forfatter #863 Del Skrevet 3. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 3. november 2009 #864 Del Skrevet 3. november 2009 Går det ikke fremover eller? (Kan trøste deg med at jeg ikke er så voldsomt produktiv jeg heller ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2009 Forfatter #865 Del Skrevet 3. november 2009 Kan ikke gå fremover når man ikke har begynt.. Leser og leser, men klarer ikke finne ut hvordan jeg skal begynne på skrivinga eller hva jeg skal skrive om.. Kom hjem begge to istad, like slitne og sultne. Lagde wok sammen, men da vi skulle synke sammen i sofaen med maten virka ikke den dumme tven.. Med andre ord må vi ha ny tv. Urk! Jeg er så sliten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. november 2009 #866 Del Skrevet 3. november 2009 Masse på en litt kjei og lei dag, håper det tar seg opp nå fort som en vind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2009 #867 Del Skrevet 3. november 2009 Håper resten av drittdagen blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. november 2009 #868 Del Skrevet 3. november 2009 Etter motgang kommer oppgang Du finner nok snart ut hva for noe brilliant du skal skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2009 Forfatter #869 Del Skrevet 3. november 2009 Goinger! Nå har han godeste bestilt ny tv til oss, så nå er ihvertfall han fornøyd. Blir litt av en overgang fra den gaaaamle, svære boksen av en tv vi har nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2009 #870 Del Skrevet 3. november 2009 Men var ikke den opprinnelige planen deres at dere skulle ha ny TV, men at dere skulle vente til den dere hadde røk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2009 #871 Del Skrevet 3. november 2009 :skya: Hurra for ny TV!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2009 Forfatter #872 Del Skrevet 3. november 2009 Men var ikke den opprinnelige planen deres at dere skulle ha ny TV, men at dere skulle vente til den dere hadde røk? Joo, det var jo egentlig det! Var bare ikke forberedt på at den bare skulle ta kvelden sånn helt uten forvarsel.. Utrolig hvor avhengige vi egentlig er av den bakgrunnsstøyen, siden det er en så stor forandring å ikke ha tv på nå! :skya: Hurra for ny TV!!! Hurra hurra! Den kommer nok ikke før over helga, så nå får vi finne på alternativ underholdning i mellomtida.. tilbake right at ya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. november 2009 #873 Del Skrevet 3. november 2009 Ja det er en helt merkelig følelse når bakgrunnsstøyen ikke er der.. Ælen er fæl å sette på TV'n når vi kommer hjem for å så gjøre noe helt annet... mens jeg pleier å la være å ha den på når jeg er alene... liker stillheten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. november 2009 Forfatter #874 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg er ikke så glad i den stillheten jeg, ihvertfall ikke om kvelden. Men man får gjort mye annet når man ikke har tv, det skal være sikkert! I dag skal jeg prøve å jobbe hjemme. Har et lite håp om at det skal gå litt lettere når ikke jeg har den nevnte tven til å distrahere meg i tide og utide. Var så deilig å ligge litt ekstra under dyna før vi stod opp, så da ble det plutselig for sent å dra avgårde til skolen i denne omgang.. Har masse klesvask som har hopa seg opp denne siste travle uka, så jeg får vel prøve å få unna litt mens jeg i alle fall bare er hjemme. Men først: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. november 2009 #875 Del Skrevet 4. november 2009 *sender masse inspirasjon og gode arbeidsvaner din vei* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. november 2009 #876 Del Skrevet 4. november 2009 Håper du har en fin og effektiv dag uten tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. november 2009 #877 Del Skrevet 4. november 2009 Hei søta! Håper du har hatt en fin dag og får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. november 2009 #878 Del Skrevet 4. november 2009 på Mazzi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. november 2009 Forfatter #879 Del Skrevet 5. november 2009 Så søte dere er! Er Bizzi-Mazzi for tida! Blir ikke mye kg-tid, men jeg kommer sterkere tilbake i bøkene rundt omkring når det roer seg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. november 2009 Forfatter #880 Del Skrevet 5. november 2009 Nå er Bizzi-Mazzi i overkant lei av å være på skolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå