Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

I går kom jeg ingen vei med skolearbeidet, så gårsdagen er nå stuet bort, glemt og fortrengt for all fremtid, mens jeg kjører på med friskt mot, en uthvilt hjerne og en stor kopp kaffe i håp om at dagen i dag blir mer produktiv! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke gå fremover når man ikke har begynt.. :sukk: Leser og leser, men klarer ikke finne ut hvordan jeg skal begynne på skrivinga eller hva jeg skal skrive om.. :sur:

Kom hjem begge to istad, like slitne og sultne. Lagde wok sammen, men da vi skulle synke sammen i sofaen med maten virka ikke den dumme tven.. Med andre ord må vi ha ny tv. Urk! :sukk:

Jeg er så sliten.... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goinger! :klemmer:

Nå har han godeste bestilt ny tv til oss, så nå er ihvertfall han fornøyd. Blir litt av en overgang fra den gaaaamle, svære boksen av en tv vi har nå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var ikke den opprinnelige planen deres at dere skulle ha ny TV, men at dere skulle vente til den dere hadde røk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var ikke den opprinnelige planen deres at dere skulle ha ny TV, men at dere skulle vente til den dere hadde røk? ;)

Joo, det var jo egentlig det! :jepp: Var bare ikke forberedt på at den bare skulle ta kvelden sånn helt uten forvarsel.. ;) Utrolig hvor avhengige vi egentlig er av den bakgrunnsstøyen, siden det er en så stor forandring å ikke ha tv på nå! :flau:

:skya: :skya:

Hurra for ny TV!!!

:klemmer:

Hurra hurra! :hoppe: Den kommer nok ikke før over helga, så nå får vi finne på alternativ underholdning i mellomtida..

:klemmer: tilbake right at ya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en helt merkelig følelse når bakgrunnsstøyen ikke er der.. :lete:

Ælen er fæl å sette på TV'n når vi kommer hjem for å så gjøre noe helt annet... mens jeg pleier å la være å ha den på når jeg er alene... liker stillheten jeg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så glad i den stillheten jeg, ihvertfall ikke om kvelden. Men man får gjort mye annet når man ikke har tv, det skal være sikkert! :jepp:

I dag skal jeg prøve å jobbe hjemme. Har et lite håp om at det skal gå litt lettere når ikke jeg har den nevnte tven til å distrahere meg i tide og utide. Var så deilig å ligge litt ekstra under dyna før vi stod opp, så da ble det plutselig for sent å dra avgårde til skolen i denne omgang.. :sjenert: Har masse klesvask som har hopa seg opp denne siste travle uka, så jeg får vel prøve å få unna litt mens jeg i alle fall bare er hjemme.

Men først:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er! :kose:

Er Bizzi-Mazzi for tida! :bond: Blir ikke mye kg-tid, men jeg kommer sterkere tilbake i bøkene rundt omkring når det roer seg litt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...