Mazilla Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #841 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det tør jeg ikke skrive her enda, i tilfelle han mot formodning skulle titte innom! Men tror han blir fornøyd da! Jeg karra meg til skolen og fikk med meg begge forelesningene, så nå er jeg fornøyd med egen innsats. Nå ligger jeg i senga med pcen og hører på at han godeste tar oppvasken og lager middag. Grei arbeidsfordeling! Har bestemt meg for å ta en tur i bursdagen i kveld, må bare kjøre på med litt painkillers først. Tror det blir kjempekoselig, alle jentene i "klassen" skal Dropper alkohol da, men det er det flere som gjør, så jeg blir ikke alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. oktober 2009 #842 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. oktober 2009 #843 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hei Hei! Ha en fin dag Og Mazzi-mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. oktober 2009 #844 Del Skrevet 30. oktober 2009 Gratulerer til Mazzigubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #845 Del Skrevet 30. oktober 2009 Synes nesten hans bursdag er koseligere enn min egen.. :rødme: Dagen har vært kjempefin hittil. Vi begynte med en liten bursdagsgave, , og så bar det avsted til styrketrening. Koselig å trene sammen! Så gikk det slag i slag, han godeste fikk bare små stikkord av gangen med hva han skulle gjøre/hvor han skulle gå. Blant annet plasserte jeg han på en kafé med en halvliter og Pondus, mens jeg ordna endel småting. Lagde blant annet i stand et slags rebusløp hjemme i leiligheten. Hadde lagd små gåter og gjemt dem rundt omkring sammen med gavene fra meg + fra mamma som kom i posten her om dagen og fra foreldrene hans, som jeg hadde kjøpt for dem. Han måtte løse en oppgave for å finne neste ledetråd, som førte frem til neste gave. Veldig moro for begge to! Barnslig gøy.. Nå er vi nettopp ferdig med toretters middag med passende drikke. Har dessert også, men vi er så mette at den utgår foreløpig.. I kveld får vi besøk av noen folk, så dette blir bra Nå snakker han godeste med niesene sine (våre!) i telefonen. Søte småtroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 30. oktober 2009 #846 Del Skrevet 30. oktober 2009 til Mazzi-mannen! Høres ut som en koselig dag. Kos dere videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. oktober 2009 #847 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så heldig han er som får så fin bursdag!!! :rødme: til mannen og håper dere nyter resten av kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. oktober 2009 #848 Del Skrevet 30. oktober 2009 Høres ut som om dere har hatt en flott og morsom dag!! :happy: Kos dere videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #849 Del Skrevet 31. oktober 2009 Lørdagskveld, Skal vi danse, smågodt, pensum, bryllupsgavetelys... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 31. oktober 2009 #850 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hørtes ut som en veldig bra plan for en god lørdagskveld! Når er finalen i Skal vi danse? :klø: Ha en fortsatt god helg Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. november 2009 Forfatter #851 Del Skrevet 1. november 2009 Vet ikke helt når finalen er jeg. Jeg er ikke mer engasjert enn at det står på og surrer i bakgrunnen hvis vi ikke har annet å gjøre.. Nå har vi vært en tur på kafé, kjempekoselig! Dempa belysning, masse tente lys, god kaffe i koppen og skumringstime ute, med selskap av verdens beste mann, kan man ønske mer? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. november 2009 #852 Del Skrevet 1. november 2009 Kafèbesøket hørtes utrolig koselig ut :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2009 Forfatter #853 Del Skrevet 2. november 2009 Det var veldig koselig! Har i grunnen hatt ei fin helg på alle måter Nå prøver jeg å få en like fin start på uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. november 2009 #854 Del Skrevet 2. november 2009 Go morn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2009 Forfatter #855 Del Skrevet 2. november 2009 Morgen, halv tolv? Nå skal jeg i gang med en ny semesteroppgave, her går det slag i slag. Står litt fast, så nå går det med usaklige mengder kaffe her Håper det løsner litt snart, men jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal skrive om, så det er vel for mye å håpe på! Har lyst på sjokolade jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. november 2009 #856 Del Skrevet 2. november 2009 Her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. november 2009 #857 Del Skrevet 2. november 2009 Det er morgen ganske ofte Eller noe sånt.. :klø: herfra også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 2. november 2009 #858 Del Skrevet 2. november 2009 Mmmh, her inne var det mye sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2009 Forfatter #859 Del Skrevet 2. november 2009 Mye sjokolade og lite oppgaveskriving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. november 2009 #860 Del Skrevet 2. november 2009 Det er viktig med litt ekstra sukker og energi til oppgavene ved du! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå