Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Det tør jeg ikke skrive her enda, i tilfelle han mot formodning skulle titte innom! ;) Men tror han blir fornøyd da! :jepp:

Jeg karra meg til skolen og fikk med meg begge forelesningene, så nå er jeg fornøyd med egen innsats. Nå ligger jeg i senga med pcen og hører på at han godeste tar oppvasken og lager middag. Grei arbeidsfordeling! :lur:

Har bestemt meg for å ta en tur i bursdagen i kveld, må bare kjøre på med litt painkillers først. Tror det blir kjempekoselig, alle jentene i "klassen" skal :) Dropper alkohol da, men det er det flere som gjør, så jeg blir ikke alene.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes nesten hans bursdag er koseligere enn min egen.. :rødme: Dagen har vært kjempefin hittil. Vi begynte med en liten bursdagsgave, :lur: , og så bar det avsted til styrketrening. Koselig å trene sammen! :hjerte: Så gikk det slag i slag, han godeste fikk bare små stikkord av gangen med hva han skulle gjøre/hvor han skulle gå. Blant annet plasserte jeg han på en kafé med en halvliter og Pondus, mens jeg ordna endel småting. Lagde blant annet i stand et slags rebusløp hjemme i leiligheten. Hadde lagd små gåter og gjemt dem rundt omkring sammen med gavene fra meg + fra mamma som kom i posten her om dagen og fra foreldrene hans, som jeg hadde kjøpt for dem. Han måtte løse en oppgave for å finne neste ledetråd, som førte frem til neste gave. Veldig moro for begge to! :fnise: Barnslig gøy.. ;) Nå er vi nettopp ferdig med toretters middag med passende drikke. Har dessert også, men vi er så mette at den utgår foreløpig.. :gravid: I kveld får vi besøk av noen folk, så dette blir bra :)

Nå snakker han godeste med niesene sine (våre!) i telefonen. Søte småtroll! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en veldig bra plan for en god lørdagskveld! Når er finalen i Skal vi danse? :klø:

Ha en fortsatt god helg Mazilla :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt når finalen er jeg. Jeg er ikke mer engasjert enn at det står på og surrer i bakgrunnen hvis vi ikke har annet å gjøre.. ;)

Nå har vi vært en tur på kafé, kjempekoselig! :hjerte: Dempa belysning, masse tente lys, god kaffe i koppen og skumringstime ute, med selskap av verdens beste mann, kan man ønske mer? :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig koselig! :Nikke: Har i grunnen hatt ei fin helg på alle måter :)

Nå prøver jeg å få en like fin start på uka :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgen, halv tolv? :ler:

Nå skal jeg i gang med en ny semesteroppgave, her går det slag i slag. Står litt fast, så nå går det med usaklige mengder kaffe her :sjenert: Håper det løsner litt snart, men jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal skrive om, så det er vel for mye å håpe på! ;)

Har lyst på sjokolade jeg.. :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...