Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Ja det skjønner jeg :sukk:

Så blir det hobbypuling på dere også :jepp: Og plutselig en mini Mazzi :lur:

For vi har jo sett hvor sikkert hobbypuling er.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Tror nok vi må gå for en litt sikrere form for hobbypuling en stund til! :fnise: Selv om alt dette babysnakket her inne gjør sitt med min biologiske klokke... Flaks at man er to om det, og at han godeste fortsatt tenker ganske klart! :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det du sluttet på pilla da? :klø:

Da jeg var hos legen og fikk piller for å sette i gang systemet mitt, hadde jeg gått ca 4 mnd uten mensen. Men det var nok litt spesielt, siden jeg har PCO da. Får ikke håpe du har det!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem: til deg. OK, en :hug: og da. Og et :kyss:

Håper du har det bra!

Wow, tenk å få så mange klemmer fra så langt unna! :strix:

Jeg har det bra, men mer interessant er det vel egentlig å høre hvordan du har det! :jepp:

:klem: tilbake! Ok, og :hug: og :kyss: også da!

Når var det du sluttet på pilla da? :klø:

Da jeg var hos legen og fikk piller for å sette i gang systemet mitt, hadde jeg gått ca 4 mnd uten mensen. Men det var nok litt spesielt, siden jeg har PCO da. Får ikke håpe du har det!

:kose:

Slutta i begynnelsen av september, så det har jo ikke gått sånn aaaltfor lenge enda da. Er bare det at tålmodighet ikke er min sterkeste side.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi vært på styrketrening :trene: Han godeste rakk bare innom hjemme med treningstøyet før han føyk ut igjen. Får vel kanskje bruke timene før han kommer hjem igjen til å forberede bursdagen hans litt. Den er på fredag, men i morra blir jeg opptatt hele dagen. Har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til han.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er søren ikke enkelt å kjøpe gave til disse mennene! Jeg endte opp med den nyeste pondusboka og blue ray utgaven av Band of Brothers, pluss en eske toffifee :fnise: Det enkleste er bare å spør og grave til han sier noe han ønsker seg, også kjøper jeg det! Så får han noe han har lyst på, og jeg slipper å fantasere om hva som kaaanskje hadde vært en okei gave :ler: Til jul blir det barbermaskin! Håper du finner en knæsj gave som han blir fornøyd med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde motsatt problem nå når kjære hadde bursdag. Hadde altfor mange ting som han ønsket seg som jeg ville kjøpe til han. :fnise: Endte med snowboardjakke og -bukse og et tøft belte. Lykke til med bursdagsplanlegging og gaveshopping. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant plutselig altfor mye jeg også, så det ordna seg! :) Fikk et problem da han ringte og sa at han var 5 minutter hjemmefra, mens jeg var midt i innpakkinga! :sjokkert: Rakk akkurat å få rydda unna, men takk og pris for at han ringte.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går satte vi ny rekord i å legge oss tidlig! :fnise: Var ferdige med vår felles hobby 21.30, og så sovna vi nesten momentant.. Jeg våkna av mareritt 02.30, men sovna fort igjen etter litt trøst og en god armkrok :rødme:

Sånn sett burde jeg egentlig være uthvilt og klar for en ny dag nå, men det var utrolig tungt å stå opp likevel. Nå spiser jeg frokost, og skal straks avgårde på spinning :trene:

Håper forresten det enorme søvnbehovet er noe forbigående.. Har tidligere hatt lange perioder om høsten/vinteren hvor jeg trengte 15-16 timer søvn hver natt, og da får man jo ikke gjort stort annet. Når jeg tenker meg om har jeg ikke hatt det sånn etter at jeg fikk cøliakidiagnosen, så jeg krysser fingrene for at jeg slipper unna! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen begynte forsåvidt fint, jeg kom meg på spinning og gjennomførte timen, men nå er jeg hjemme igjen. Skulle egentlig vært på skolen frem til 16, men fant ut at det ikke gikk. Fikk plutselig akutte menssmerter (eller el?), så da frista sofaen og paracet mer enn biblioteket på skolen. Får se om jeg kommer meg oppover igjen senere, men nå trengte jeg en liten timeout.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei søte deg!!

uff, håper magevondten går over etter litt hvile!! legger igjen masse :klemmer::kose::hug::kyss2: til deg!!

ta vare på deg selv nå da vennen, hvil masse og plei deg selv :hug: du kan alltid lese imorgen, idag får du passe på deg selv :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om å ikke lese så mye i morra jeg, siden han godeste har bursdag.. ;) Men får se hva jeg gjør etterhvert. Litt dumt å gå glipp av to forelesninger, særlig nå som semesteret går mot slutten. Kanskje jeg dropper den ene, sånn at jeg er på skolen fra 14 til 16 :jepp: Hvis jeg ikke blir bedre tror jeg jeg må droppe venninnebursdag i kveld. Høres egentlig litt deilig ut å bare slappe av med han godeste en kveld istedet uansett, for vi har sett så lite til hverandre i det siste. Litt teit å droppe bursdag bare av den grunn da.. :sukk:

Takk for klemmer Miso! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søtinger! :kose:

Begynner å hjelpe seg nå, tror paracet, klemmer herfra og litt smågodt gjorde nytten. Velger å tro at det var kombinasjonen, ikke bare paraceten.. :rolleyes: Er sånn sett sikkert i form til forelesninga som begynner 12.15, men samtidig har jeg jo noen gaver til han godeste å pakke inn, så det spørs om ikke jeg må bli hjemme litt til! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...