Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse

God morgen! Sitter her med en :kaffekopp: og prøver å våkne litt. Han godeste dro meg, bokstavelig talt, ut av senga før han gikk. Er egentlig glad for det, men det hadde jo vært deilig å sove litt til også da.. :fnise: Planen for dagen er å lese noen artikler, finpusse litt på oppgaven og så trene styrke med mannen min :hjerte:

Begynner å lure litt på når jeg skal få mensen tilbake jeg.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen vennen min :klemmer:

Nå sitter jeg også med en :kaffekopp: og prøver å våkne, prøver hardt å være flink å jobbe men det er ikke lett når det mangler en god del motivasjon..

Høres ut som du har en fin dag i vente, spesielt med trening med mannen :hjerte: vi var å trente igår og traff på PT, hehe, tror ikke kjære er helt klar over det enda, men jeg skal booke inn en time for oss med henne :fnise:

Håper mensen kommer snart, kanskje det er en minimazzi hos deg :Nikke:

Blir gjerne KG tanter for flere :jepp: hvis du har sluttet på pillen så kan det ta tid før den kommer tilbake! Dukker nok opp skal du se :Nikke:

Håper du får en fin dag vennen, sender deg massevis av :klemmer::kose::kline::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke annet enn den faste pilleblødninga noen få dager etter siste pille.. Men men, det er vel bare å smøre seg med tålmodighet! Skulle bare så gjerne kommet inn i normal syklus igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...