Muffin! Skrevet 25. oktober 2009 #781 Del Skrevet 25. oktober 2009 Håper du får en effektiv og fin søndag. Har du noen skoleeksamner i år, eller er det bare oppgaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 25. oktober 2009 #782 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hae a good søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #783 Del Skrevet 25. oktober 2009 Håper du får en effektiv og fin søndag. Har du noen skoleeksamner i år, eller er det bare oppgaver? Jeg har en skoleeksamen, på samme dag som jeg skal levere en oppgave, samtidig som jeg er midt i hjemmeeksamen.. Hurra! Hae a good søndag I like måte! Nå har vi akkurat spist middag. Stakk avgårde for å trene i ettida, og var ikke hjemme før klokka var nesten seks. Ble en god og effektiv treningsøkt, og så stakk vi på kafé da vi var ferdige. Koselig med litt kjærestetid, så travle som vi er på hver vår kant for tida. Til uka er han godeste opptatt på kveldstid hver dag.. Godt vi vet å sette pris på hverandre når vi først har tid! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. oktober 2009 #784 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. oktober 2009 #785 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har en skoleeksamen, på samme dag som jeg skal levere en oppgave, samtidig som jeg er midt i hjemmeeksamen.. Hurra! Det hørtes stress ut! Nå har vi akkurat spist middag. Stakk avgårde for å trene i ettida, og var ikke hjemme før klokka var nesten seks. Ble en god og effektiv treningsøkt, og så stakk vi på kafé da vi var ferdige. Koselig med litt kjærestetid, så travle som vi er på hver vår kant for tida. Til uka er han godeste opptatt på kveldstid hver dag.. Godt vi vet å sette pris på hverandre når vi først har tid! :rødme: Så koselig, det er bra dere koser dere sånn når dere har tid!! :rødme: Ha en fin kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #786 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er noe ordentlig dritt å ikke ha lesesalsplass altså! Har forsåvidt gått greit hittil, bortsett fra at jeg må drasse med meg alt jeg trenger av bøker hver dag.. Men nå begynner det å dra seg til med folk på skolen. Tydelig at mange har mye å gjøre for tida, så nå er det helt håpløst å finne et sted og sitte.. Utrolig frustrerende, siden alle som har plass forteller at det er masse ledig rundt på de forskjellige lesesalene.. Dvs at folk som har fått plass ikke bruker dem.. Da skal de egentlig miste plassen sin, men er det noen som følger opp? Neeeida! Hva med oss som står på venteliste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #787 Del Skrevet 26. oktober 2009 Snart ferdig med dagens "arbeidsdag" og klar for en hard intervallspinningøkt. Fornøyd med at jeg har klart å gjennomføre planene jeg hadde for dagen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. oktober 2009 #788 Del Skrevet 26. oktober 2009 hei vennen så flink du har vært idag du skal være stolt av deg selv vennen!! flink er du så flink du er som trener gleder meg til imorgen, da skal jeg også trene håper du får en fiiiin kveld snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #789 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja, nå er jeg kjempefornøyd, men sliiiiiten! :dåne: Kom akkurat inn døra, må straks ned på vaskerommet for å hente tøy i trommelen og så begynne på middagen, men måtte bare sitte litt først.. Puh! Gleder meg til han godeste kommer hjem, tror vi trenger å slappe av i kveld begge to! til Misomor og andre som vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. oktober 2009 #790 Del Skrevet 26. oktober 2009 jeg fikk masse til verdens flinkeste mazzimor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. oktober 2009 #791 Del Skrevet 26. oktober 2009 Flinking! Kos deg og slapp av med god samvittighet! Ha en fin kveld, kos deg med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. oktober 2009 #792 Del Skrevet 26. oktober 2009 Flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. oktober 2009 #793 Del Skrevet 27. oktober 2009 For du er flinkflinkflinkflink I dag skal jeg gi spinning en ny sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #794 Del Skrevet 27. oktober 2009 Den flink-sangen var faktisk på programmet under spinningtimen i går. Takk for skryt, Miso, Minttu, dinedama og Muffin! I går var vi i seng da klokka var 21. Så den siste episoden i sesong 2 av Mad Men, og så slokna vi.. Må vente leeenge på sesong 3 Lykke til på spinning Muffin! Håper du får en bedre opplevelse denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. oktober 2009 #795 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 27. oktober 2009 #796 Del Skrevet 27. oktober 2009 Innom med en kosemose- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 27. oktober 2009 #797 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kvalitetstid med kjæresten er viktig, uansett hva det måtte være. Om det er trening, kafe eller middag Hva er det du trener når du trener på treningstudioet? Mange "trener" ord i den setningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #798 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så koselig det var å komme inn hit da! tilbax Er på skolen, og har planer om å bli her til jeg er ferdig med oppgaven jeg skriver. Har ikke stort igjen, bare finpuss og litt sånt, men jeg kommer ikke helt i hakk. Merkelig, skulle jo tro at det var motiverende å bli ferdig og komme meg ut herfra så fort som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #799 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kvalitetstid med kjæresten er viktig, uansett hva det måtte være. Om det er trening, kafe eller middag Hva er det du trener når du trener på treningstudioet? Mange "trener" ord i den setningen Jeg trener ca 50/50 intervallspinning og styrke på apparater og med frivekter. Har fått satt opp et program som går på styrke på overkroppen, siden beina får gjennomgå nok som det er på spinninga. Ja, kjærestetid er viktig, men det er bare synd det periodevis blir så lite av det.. I dag kommer han hjem litt før 19, så det er jo i det minste litt bedre enn gårsdagen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #800 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ga meg tidlig i dag, så nå er jeg hjemme. Har masse å ordne, så det blir ikke avslapping av den grunn. Hadde heldigvis ostemuffins i frysa (takk igjen, MarianneE!), så jeg fikk i meg noe mat Tror laptopen min har tatt kvelden forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå