MarianneE Skrevet 22. oktober 2009 #761 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg som trodde det bare var meg som likte å shoppe aleine!! Finner ingenting når jeg går sammen med andre! Og når andre skal se går jeg bare å dilter etter og nikker og smiler og sier ja og ha, men får ikke sett på noe, alt blir bare nesten litt sånn tåkete! :klø: Kanskje jeg er allergisk mot å shoppe med andre! *signerer* Vi kan jo ha et shoppetreff, men vi trenger ikke shoppe sammen. Vi sprer oss og møtes på et avtalt sted for show&tell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. oktober 2009 #762 Del Skrevet 22. oktober 2009 er helt for "show and tell" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. oktober 2009 #763 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) hvorfor kan vi ikke ha KG shoppingtreff??? bare spør jeg altså masse til deg søta!! Fordi ingen av oss liker å shoppe med andre vel, er det bare du som liker det kanskje? Haha Show and tell, Sånn "ha med dag" tenkte jeg på med engang Endret 22. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 22. oktober 2009 #764 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg og liker å shoppe aleine. Finner veldig mye kult jeg liker på 1 time, og kan finnne ingenting når jeg shopper i flere timer med venninner. Er koselig å gå å "shoppe" med venner, men skal jeg virkelig ha noe, så går jeg helst aleine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. oktober 2009 #765 Del Skrevet 23. oktober 2009 Skjer'a Mazzi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2009 #766 Del Skrevet 23. oktober 2009 erru dårlig i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2009 #767 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hei Mazzi! Var det bra konsert i går? Og er dagen i dag litt tung? Jeg skal på Raske menn i kveld, håper de er like rare som de er på tv! Håper du får en bra fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. oktober 2009 #768 Del Skrevet 23. oktober 2009 Håper du får en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #769 Del Skrevet 23. oktober 2009 Konserten var morsom den! Vi stakk på byen etterpå, så jeg var ikke hjemme før klokka var nesten 3. Kjempekoselig! Ikke like gøy i dag, men formen begynner å hjelpe seg nå.. Hjalp godt da han godeste kom hjem med frukt og sjokoladepudding til meg! Lurer på om det er fordi jeg har slutta på p-piller jeg blir fyllesyk? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2009 #770 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har du ikke blitt fyllesyk før? Jeg går på p-piller, og jeg pleier egentlig ikke bli så dårlig dagen etterpå.. Bare sliten. Bortsett fra 17.mai! Da var jeg skutt, og jeg måtte gå til Høgskolen hvor russetoget starter, og det er LANGT å gå fra kjære til dit. Hvertfall 17 mai og du er fyllesyk og treig Ha en fin helg du også, visepresident Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. oktober 2009 #771 Del Skrevet 23. oktober 2009 Så bra det var så gøy i går. Håper formen er bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #772 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har du ikke blitt fyllesyk før? Jeg går på p-piller, og jeg pleier egentlig ikke bli så dårlig dagen etterpå.. Bare sliten. Bortsett fra 17.mai! Da var jeg skutt, og jeg måtte gå til Høgskolen hvor russetoget starter, og det er LANGT å gå fra kjære til dit. Hvertfall 17 mai og du er fyllesyk og treig Ha en fin helg du også, visepresident Mazzi Jeg har aldri vært fyllesyk før nå i høst jeg! Det er noe dritt, rett og slett! Det verste er at han godeste synes det er kjempefestlig.. Visepresident faktisk, det kan jeg like! Så bra det var så gøy i går. Håper formen er bedre nå. Formen er fin igjen nå ja Håper du får en fin helg Muffinmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. oktober 2009 #773 Del Skrevet 23. oktober 2009 Så klart er det festlig! Så sant man ikke er som kjære var en gang.. Stakkaren våkna 7tia på morran og la seg i senga hos meg, så fra da til 13 tida spydde han og jeg måtte passe på og hente drikke og kaldte kluter.. Kjekt når han ligger der og spyr vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. oktober 2009 #774 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har ikke blitt noe mere fyllesyk etter at jeg slutta på ppiller. Blir ikke så veldig fyllesjuk lengre, bare usigelig trøtt, tegn på at man begynner å bli gammal Håper formen er bedre nå, og at du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #775 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jada, formen er fin igjen for lengst! Nå har vi vært på spinning etterfulgt av en liten gåtur i sola i byen. Sinnsykt mye folk ute i dag! Folk trenger vel all den sola de kan få, i visshet om at vinteren er rett rundt hjørnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #776 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hjelpe meg så mett jeg er! :dåne: Har nettopp spist perfekt stekt biff, noen fordeler skal man jo ha når man er gift med, rent objektivt sett såklart , verdens beste biffsteker. Biffen ble akkompagnert av fylte bakte poteter, hjemmelagd fløte/rødvinssaus, brokkoli, stekt løk og sopp, i perfekt harmoni med en nydelig rødvin vi fikk til bryllupet.. Å hvilken herlig kveld! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. oktober 2009 #777 Del Skrevet 24. oktober 2009 hei søta mi ser ut som du har hatt en koselig kveld så langt, håper den fortsetter og være like flott :rødme: hilse Mazzimannen masse og ha en strålende lørdagskveld snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. oktober 2009 #778 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ser ut som om dere har en suuuper lørdag! Så herlig Ikke bare jeg som er stappmett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #779 Del Skrevet 25. oktober 2009 Good morning sunshines! Overskya og høstlig ute i dag. Passer kanskje greit å tilbringe formiddagen med presskannekaffe og oppgaveskriving Fysj av meg, det går virkelig mot vinter! Om bare noen få dager er vi i november, og så nå må jeg sette inn skolearbeidsstøtet på ordentlig, ikke bare late som.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. oktober 2009 #780 Del Skrevet 25. oktober 2009 God søndagsformiddag Mazzi! Lykke til med oppgaveskriving i dag! Håper du rekker å kose deg litt på søndagen også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå