Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

:hoho: Du er søt du, dina! :fnise:

Du Mazzi!! Jeg kom på hvem hu dama fra Peppes var! kontordama hos tannlegen :hoho: Var å betalte for timen min idag og bare "det er hu fra peppes" :ler:

Såpass! :dåne: Greit å ha det ute av verden da! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha ja, for jeg har lurt på hvem hu var helt siden jeg så hu :hoho:

Også var jeg hos tannlegen forrige onsdag, snakk om gullfisk huet a :)

Ja, åssen går det med deg da? :)

Skrevet

Det går greit med meg, takk som spør! :hug:

Er litt fornøyd med at jeg kom meg opp av senga klokka sju når jeg ikke skal noe før kl 14. Har lagd meg kaffe og lader opp til en ny dag. Iblant savner jeg det avslappende studentlivet jeg har vært vant til i alle år, men det er litt deilig å ha følelsen av å gjøre noe også da! :Nikke:

Skrevet

Good morning sunshine :klemmer:

Da var det en ny dag!! Herregud så trøtt jeg er :Gjesp: skjønner ikke at det skal være lov til å be folk stå opp så tidlig!! :riste: noen har seriøst misfortstått noe med dette ang jobbing og stå opp tidlig!! Vedkommende burde få seg ett :slår: i hodet!!! :ler:

Håper alt er bra med deg søta og at du får en kjempefin dag!! Sender masse :hug: til deg fra meg!!!

Skrevet

Det hjelper lite å stå opp kl 7 når klokka er 10 og jeg fremdeles ikke har kommet i gang.. :sukk:

Gjest Ansjoni
Skrevet
Det hjelper lite å stå opp kl 7 når klokka er 10 og jeg fremdeles ikke har kommet i gang.. :sukk:

Det er tanken som teller! :jepp:

:klemmer:

Skrevet
Det er tanken som teller! :jepp:

:klemmer:

Skulle ønske sensor var enig! ;)

:klem:

Skrevet

Vel... du har ihvertfall tatt et skritt i riktig retning.

Bedre enn ikkeno!

:jepp:

Gjest Neferet
Skrevet (endret)

:opplyser: Jeg er enig med Ansjoni! :jepp:

:lur:

Endret av Neferet
Skrevet (endret)

Har i første omgang oppgaveinnlevering 6.november, og går det slag i slag før alt skjer samtidig i desember.. :sukk:

Endret av Mazilla
Skrevet

Jeg missunner deg ikke :riste: Men jeg er så skolelei og alt atte :)

Du får til detta du, lykke til med alt!! Og ha en fin dag :klem:

Skrevet

Bare litt for mye motgang og tull på en dag... Litt trøsteshopping gjorde susen, alt ble straks endel bedre da det var 50% på en hel butikk borti her! :nigo: Jakke, cardigan og lue til en slikk og ingenting, hurra! :hoppe:

Kjøpte endel klær i går også, så nå må jeg nok roe kortbruken litt fremover.. :plystre:

Skrevet

Jeg er ekspert på trøsteshopping. Det er så digg :hoppe:

Men hvorfor måtte du trøsteshoppe? :kose:

Skrevet

trøsteshoppe er bra, men mye koseligere hvis man har en å trøsteshoppe med :sukk:

hva kjøpte du??? :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...