Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:goodbye:

Måtte bare innom med en :klemmer:

Og btw (sånn når man diskuterer semper/toro): Jeg er fan av de der finax! De er grei å oppbevare, god å bruke og ikke så dyr. Me like! :jepp:

:klem:

Er det de forvokste melkekartongene, hvis du skjønner hva jeg mener? :klø: Det har jeg aldri prøvd, men hvis du anbefaler det så er det jo verd et forsøk! :jepp:

Ha en fin dag :klem:

I like måte! :klemmer: Nå er det snart fredag! I morra på denne tida er jeg i selveste Tigerstaden! :lur:

Nå har jeg vært på spinning og er i ferd med å installere meg på biblioteket.Blir nødt til å være her en stund i dag, for jeg regner ikke med å få gjort altfor mye i helga. Bare å sette i gang! :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke folk kan skjønne at de ikke er stille selv om de "bare" hvisker! :kjefte: Sitter på stilledelen av et bibliotek! Skaff et grupperom! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke folk kan skjønne at de ikke er stille selv om de "bare" hvisker! :kjefte: Sitter på stilledelen av et bibliotek! Skaff et grupperom! :regler:

Makan :kjefte: Alt klar til Oslo tur da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å pakke, men det er sannelig ikke lett! :bond: For det første fordi vi skal reise med bare håndbagasje, for det andre fordi jeg ikke aaaaner hva jeg skal gå med! Vet dessuten heller ikke om jeg får skifta i løpet av dagen i morra.. Må opp kl 5, så jeg tipper jeg kommer til å føle for å freshe meg opp litt før treffet! ;)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er litt å godt å freshe seg litt opp da, hadde hvertfall jeg følt for måtte jeg opp så tidlig :fnise: Og sminken blir borte og sånn, hvertfall på meg :(

Jeg skal opp halv 7 og på jobb fra kvart på 8 til 1, men jeg skal rett til kjære å dusje :ler: Føler seg ikke i humør til å dra "på byen" etter å ha jobba i barnehage altså :ler:

Dessuten skal jeg jo ha fin topp og støvletter da, på jobb skal jeg ha joggebukse og hettegenser :ler:

Ha en fin kveld videre, så ses vi imorra! :nigo::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

hei søta :klemmer:

tusen takk for en koselig kveld igår :klemmer: det var kjempekoselig å treffe deg Mazzimor :hug: håper du koser deg i hovedstaden mens du er her nede og så gleder jeg meg til å treffe deg igjen :klemmer:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh så gøy med treff :hoppe: Hva gjorde dere, hva gjorde dere? :fnise:

Vi koste oss med god mat og drikke på peppes i oslo :jepp: også skravlet vi masse :skravle: det var kjempekjempekoslig og jeg gleder meg allerede til neste gang :jepp:

håper du har en kjempefin kveld mazzisnuppa :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi koste oss med god mat og drikke på peppes i oslo :jepp: også skravlet vi masse :skravle: det var kjempekjempekoslig og jeg gleder meg allerede til neste gang :jepp:

Ååååh jeg og vil :sur: Neste gang må Bergen og Oslo møtes på halvveien :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...