Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene fikk overvåkningskameraer i alle rommene, sånn at de alltid kan se hvor han blinde autisten er.. Fint for de, men kjipt for han når han blir såpass stor at han faktisk trenger litt privatliv. Han vet jo ikke at de kan se han! :sjokkert:

Skrevet

Synes forresten det er litt søtt(?) med alle som skriver hilsener på engelsk i VGs kondolanseprotokoll for Stephen Gately... :ler:

Skrevet

Hvor finner du den kondolanseprotokollen egentlig? :klø:

Jeg har lett og lett... *blond*

Skrevet

Jeg visste forresten ikke før nå at han var homo jeg.. :sjenert: Ingen stor fan av Boyzone mao...

Skrevet

Jeg har tenkt litt på disse her dødsfallene til kjendisene og sånt. Greit nok at det ble hyllest og det når michael jackson dør, men hvorfor skal det være sånn med alle de b kjendisene og Å kjendisene? Tviler ganske sterkt på at titten kommer i avisen på den måten når hun dør :fnise:

Skrevet

:skratte: Haha, skjønner hva du mener!!

Jeg lo spesielt godt av en norsk en, skrevet av en som kaller seg Bøtta Pedersen (!) og er 37 år:

Kjærligheten vi hadde sammen vil jeg for alltid verdsette. Tiden du ga meg, vil for alltid bli husket. Takk for ordene, de varme blikkene, omfavnelsen og din personlighet. Du ga meg mye glede den tiden vi var sammen og savnet etter deg er stort.

Altså, hva for noe?? Er dette en blodfan som klarte å lure til seg en klem backstage eller? :ler:

Trist for de som kjente han at han er død altså, men den der får jeg meg ikke til å tro at er ekte. :fnise:

Skrevet

Synes det er like teit uansett hvem som dør jeg... :roll: Kanskje det har noe å gjøre med at jeg ikke liker Michael Jackson? :fnise:

Hvis det blir kondolanseprotokoll når du dør, Tittemor, så skal jeg skrive i den! Hvis jeg lever da.. :sjenert:

Skrevet
:skratte: Haha, skjønner hva du mener!!

Jeg lo spesielt godt av en norsk en, skrevet av en som kaller seg Bøtta Pedersen (!) og er 37 år:

Altså, hva for noe?? Er dette en blodfan som klarte å lure til seg en klem backstage eller? :ler:

Trist for de som kjente han at han er død altså, men den der får jeg meg ikke til å tro at er ekte. :fnise:

:hoho:

Skrevet
Synes forresten det er litt søtt(?) med alle som skriver hilsener på engelsk i VGs kondolanseprotokoll for Stephen Gately... :ler:

Du, jeg har tenkt på det samme.

Blir de sendt til foreldrene pr. mail eller no?

På norsk?

*lurer på om det blir noe slikt hvis charter-nå-er-det-vel-skal-vi-danse-Svein omkommer i en ulykke neste uke*

Uansett....

Jeg skal prøve å bake noe gjærbakst hvor det i oppskriften fra Toro står at jeg skal bruke mel fra Toro, jeg har en halv kartong (ikke eske) med Semper.

Tror du ikke jeg bare kan bruke melet fra Semper'a?

mel er mel lissom....

Skrevet

Kan ikke tro annet enn at det må gå helt fint å bruke Semper! :vetikke:

Tror ikke de kondolansene blir gjort noe mer med gitt.. De ligger nok ute på VG en stund, og så forsvinner de ut på det store åpne internetthav! :fnise:

Skrevet

:hug: til deg snuppis!!

Håper du får en super dag! Nå raser det ned mot fredag og jeg gleder meg :hoppe:

:hug:

Skrevet

da går vi for Semper!

Forresten så synes jeg Semper er mye bedre enn toro sitt mel...

:klemmer:

Skrevet

Jeg har også brukt mest Semper. Men så skal det sies at jeg egentlig ikke har brukt så mye mel da. Blir helst til pizza og sånt.. Glutenfri deig er jo noe ordentlig kliss, men heldigvis lett å vaske opp/bort! :Nikke:

Lykke til med baksten!

Skrevet

Innom med en :klem: og ønsker deg en fin onsdag. :)

Skrevet

:fnise: av de kondolanse protokollene, selvom folk sikkert mener det vel - så er det jo ikke sånn at det er noen mottaker som får de :riste:

Håper du har det fint med skole og alt Mazzi :klemmer:

Skrevet

Muffin! og MaiL, så koselig :vinke::klemmer:

Denne dagen har vært kjempelang! :dåne: Stod opp tidlig og fikk jobba litt med oppgaven min. Så kom han godeste hjem med lunsj, og så stakk vi på trening, shopping og middag.. Puh! :Gjesp:

Skrevet

:goodbye:

Måtte bare innom med en :klemmer:

Og btw (sånn når man diskuterer semper/toro): Jeg er fan av de der finax! De er grei å oppbevare, god å bruke og ikke så dyr. Me like! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...