Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Mett og fornøyd. Sofaen og TV blir mine venner resten av kvelden, i selskap med ektemann og lørdagsgodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lørdagen var fin den, men nå er det søndag og virkeligheten har slått meg i ansiktet med flathånda. Tok helt fri fra skolearbeid både fredag og lørdag, så nå har jeg plutselig masse å gjøre, pluss at jeg kom på en ganske stor greie jeg må ha klar til i morra. Så nå er det bare å brette opp ermene og komme i gang med jobbinga! :tre:

Skjønner forresten ikke helt at det skal være nødvendig å ha kondolanseprotokoll på VG for alle A/B/C/D..-kjendiser som dør. Det er vel ikke sååå mange som føler en stor sorg personlig på kroppen over at Stehpen Gately er død? Greit nok, han var i Boyzone og bla bla bla, men alle vet jo at det var Ronan Keating som virkelig kunne synge der.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanskelig å skrive oppgave... :trist::sukk::murvegg:

Akk, den som bare levde i gamledager og kunne stå ved kjøkkenbenken og føde barn og lage middag til mannen kom hjem fra arbeid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akk, den som bare levde i gamledager og kunne stå ved kjøkkenbenken og føde barn og lage middag til mannen kom hjem fra arbeid :sjenert:

:skratte: du er gal!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Nå har vi vært på tidenes kjedeligste spinningtime. Fullstendig uinspirert instruktør og elendig musikk.. :roll: Jeg er veldig stolt over at vi kom oss avgårde da, for det frista absolutt ikke i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som meg?

:fnise:

Det er ikke så værst, men lite penger av det, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som meg?

:fnise:

Det er ikke så værst, men lite penger av det, da...

Noe sånt ja! ;)

Har det nesten sånn nå uansett, bortsett fra det med unger. Oppvask, klesvask, husvask, enten så må jeg ta det selv, eller så må jeg mase.. :sukk:

Kjeder meg i dag. Hadde lyst til å finne på noe, men han godeste ville heller spille pc-spill.. :roll: Alle jeg kjenner her er enten opptatt med skolearbeid (som jeg også egentlig burde være) eller UKA, så jeg vet ikke helt hva jeg skal ta meg til.. Har ikke lyst til å bare dovne bort foran tv heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Hva med å gå deg en tur?

Eller bake?

Skrive et brev til en eldre slektning?

:sengekos: ?

Gå igjennom en skuff med gamle minner og mimre?

Les en bok?

Sett på en film?

Ta en bytur?

Planlegg en ukesmeny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipsene MarianneE! Skal absolutt ha den lista i bakhodet neste gang jeg kjeder meg! :Nikke:

Skulle akkurat til å skrive et aldri så lite deppa klageinnlegg her istad, etter at jeg følte meg fullstendig oversett og ignorert, til fordel for en viss pc.. Kom et par tårer, og da kom han godeste med massasjeolje vi fikk til bryllupet på lur. Så vanket det 20 minutters deilig ryggmassasje, akkurat det jeg trengte! :rødme: Nå har jeg tatt en laaang varm dusj og smurt meg inn med fuktighetskrem og krøpet under dyna med laptopen. Deilig trøtt etter god behandling.. :hjerte:

Nå kunne jeg selvfølgelig skrevet noe om at det hadde vært hyggelig å gjøre noe mer sammen, at jeg såklart fortjener liknende behandling oftere osv osv, men jeg lar det være. Han får få leve litt til på den stjerna han akkurat sikra seg i boka! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :rødme:

Om kjære kunne være så søt til tider :sukk:

Han vil ikke massere meg fordi han får så vondt i henda.. At jeg sitter på knær over han og gnir for harde livet og får vondt i hender og hele kroppen, men fortsetter for å gjøre han glad... Det er liksom greit.. Dagens syt :happy: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Godt å høre at han ihvertfall kan overraske innimellom da! :hjerte:

Jeg har også brukt den en gang for noen år siden, jeg satt furten i en sofa og sa snurt: "Noen ganger tror jeg du er mer glad i den der enn i meg!!!" Det hører jo også med til historien at kjære da hadde sitt tøffeste skoleår hva gjelder obligatoriske oppgaver, og slett ikke kunne velge å sitte foran pc'en hele døgnet. Så jeg var nok litt mer irrasjonell enn deg.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så herlig :rødme:

Om kjære kunne være så søt til tider :sukk:

Kjempeherlig! :rødme: Skal sies at det var første gang noensinne da, så jeg er ikke akkurat bortskjemt jeg heller.. ;)

Godt å høre at han ihvertfall kan overraske innimellom da! :hjerte:

Jeg har også brukt den en gang for noen år siden, jeg satt furten i en sofa og sa snurt: "Noen ganger tror jeg du er mer glad i den der enn i meg!!!" Det hører jo også med til historien at kjære da hadde sitt tøffeste skoleår hva gjelder obligatoriske oppgaver, og slett ikke kunne velge å sitte foran pc'en hele døgnet. Så jeg var nok litt mer irrasjonell enn deg.... :ler:

Han kan når han vil! Bare synd han så sjelden vil! :fnise: Han må jo skjønne at jeg som hans prinsesse fortjener kongelig oppvartning til enhver tid! :rolleyes: Irrasjonelle skal vi visst være i blant, alle som en! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 1/2 time forholdsvis effektiv oppgaveskriving på skolen unnagjort. Kom hjem til oppvask og tom, kald leilighet, så da var jeg veldig enig med meg selv om at jeg fortjente :vin: til arbeidet. Krevde ikke den store indre diskusjonen, i grunnen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vin: så tidlig på dagen? :ler:

Du er god du :fnise:

Jeg er også kommet meg hjem og skal starte på skolearbeidet :Nikke: Har fått støvsugd litt kjapt over gulvene og skal unne meg et glass brus :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke brus vi :tunge1:

Ser på Ekstrem oppussing på tv3. Det er jo alltid familier med problemer av en eller annen slag, men i dag var det jo rett og slett kjempetragisk.. :( En familie på fire, hvor begge foreldrene er døve, den eldste sønnen er frisk og den yngste sønnen er autist og blind. Ergo må han eldste være tolk mellom foreldrene og minstegutten.. Stakkars folk! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...