Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Hjemme fra konsert.. Ble to treningsøkter i dag gitt! Greit at folk vil fremover på konsert, men når de dytter og herjer og bare er ekle, så blir det en prinsippsak. Da er Mazzi plutselig Monster-Mazzi med verdens største muskler :nigo: Rett og slett en vegg av stål! :fnise: Da spiller musikken plutselig en mindre rolle; bare jeg vinner så er det greit! ..og når jeg først har bestemt meg så vinner jeg! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Jeg kan være sånn på dansegulvet på byen.. :sjenert:

Ja jeg og. Faen jeg blir så irritert av kjerringer som tror de eier dansegulvet. Hva som får de til å tro at de er greit å danse oppå meg? Dytte og vrikke ass'en opp i tryne mitt? Nei da kommer sinte Titt fram :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søtinger! :fnise:

Nå har vi amadinepoteter i ovnen, biff til temperering på kjøkkenbenken og rødvin til noen graders nedkjøling i kjøleskapet :spise:

Snart klart for ny konsert. Kunne sikkert trengt litt mer søvn, men sånn blir det ikke.. :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det Franz Ferdinand som står for tur. Jeg er ikke verdens største fan, og har sett de før, men det blir sikkert moro likevel! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Bra å høre at man ikke er alene om å være cocktail-bitch :fnise:

:fnise: Kan bli det jeg også. Hva er vitsen med å danse oppå meg liksom?! :kjefte:;)

Kos deg på konsert i dag også, Mazzi! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du smakt barcardi razz, Ida-Kristine? Det er sykt godt, med cola :sikle: Eller smirnof razz, den har mer prosent. Er helt sykt godt, anbefalles! :jepp:

Så klart, det er den jeg hiver nedpå :ler: Imorra skal kjære ha bursdagsfest, og jeg har ikke noe å drikke på :sukk:

Smirnoff razz har jeg ikke hørt om! Skal på polet med kjære imorra, så får se da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så klart, det er den jeg hiver nedpå :ler: Imorra skal kjære ha bursdagsfest, og jeg har ikke noe å drikke på :sukk:

Smirnoff razz har jeg ikke hørt om! Skal på polet med kjære imorra, så får se da :)

Det smaker akkurat det samme som barcardi, bare med mer prosent. Og hva er det? Jo det er bra :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en finfin dag! Er hjemme igjen fra konsert nå. Den var grei nok, men det tok aldri helt av.. Skjønte dessuten ikke helt vitsen med å avslutte med et 15 minutters raveparty... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...