Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til med lesing vennen!! Det hjelper absolutt med nytraktet kaffe! Jeg syns det er veldig godt, men syns neeesten at det til tider lukter bedre enn det smaker :fnise: (er litt rart, jeg er fullstendig klar over det)

Flinka som leser du :klem: skal sende deg masse motivasjons tanker!! Du får tenke på at du får belønning om litt over en uke!! Da er det KG treff :hoppe:

Skjønner hva du mener, kaffe lukter kjempegodt! Synes særlig nymalt kaffe eller en nyåpna pose lukter fantastisk! Men nå har ikke jeg hatt luktesans på en drøy måned, så da får den drikkes istedet.. :fnise: Har fått lest en god del og satt på to vaskemaskiner, så nå fortjente jeg en liten pause.

Gleder meg til kg-treff om en drøy uke! :hoppe: Det blir spennende! :jepp:

Nydelig bilde av dere :rødme:

...nå fikk jeg lyst på kanelboller...ble de gode?

Takk takk :)

De ble ikke spesielt gode nei.. :ler: De ble litt harde og ikke så veldig søte. Kan ha de i frysa til en gang jeg blir helt desperat etter noe å spise på! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er! Det er viktig med noen pauser innimellom. :)

Så forresten at det var kanelbullens dag her om dagen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanelbullens dag faktisk.. :dåne: Høres ut som et dårlig salgstriks! ;)

Nå må jeg hente tøyet på vaskerommet og så ta en leseøkt til. Pausene har det med å bli lengre enn planlagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har nytrekt kaffe, og jeg syntes også det ofte lukter ebdre enn det smaker :ler: Må alltid sniffe litt på kaffepulveret før jeg hiver det i trakteren :fnise:

KG-treff? Hvor er det? Og hva skjer da? vis det er i Bergen kansje jeg og skal være med :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i Oslo dessverre.. For første gang har jeg sjanse til å være med! :hoppe: Skjer vel ikke stort annet enn at en gjeng møtes og skravler litt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal spise på peppes og skravle hull i hodet på hverandre :nigo:

Sånn at jeg gleder meg til å sitte på tog 2t hjem :hoho:

Alltid godt å ta tog hjem igjen fra Oslo syns jeg, spesielt på kvelden, stille og rolig. Dessuten er kjære på øving den torsdagen til fredagen, så han kommer på det toget jeg tar hjem :happy:

Da skal jeg skravle hull i hodet på han om hvordan jeg har hatt det :hoho:

Håper du har hatt en fin dag og har en fin kveld søta :klem:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du allerede bestemt deg for hvilket tog du skal ta hjem? :fnise:

Jeg har hatt en fin dag. Vært på bedpres i nesten fem timer i dag! :dåne: Moro da! Har fått trimma lattermusklene godt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :ler: Det spørs jo når vi er ferdige, det går tog 9,11 og 12 så det blir vel 11 eller 12 toget, jeg sier bare fra til kjære også kjører noen han til den stasjonen han skal på til da :)

Bedpres?? :klø:

haha presterte å skrive bussen, nei gudskjelov er det tog og ikke buss!

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff høres gøy ut!!! :enig:

Godt å se du har hatt en fin dag Mazilla! :kose:

:opplyser: Og lattermusklene er de viktigste musklene jeg har i allefall! :jepp: Nå er ikke jeg spesiellt opplyst når det gjelder muskler, da! :sjenert: Meen en god latter eller fem forlenger livet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjavel, så du sniker eg inn he rog du, Idnar. Men ikke i min dagbok? Det er det frekkeste!! :trampe:

De der treffene er jo bare i Oslo, vi får ta vårt eget treff vi Idnar ;) Vis du overlevdre skuddet :lur::trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedpres?? :klø:

Bedriftspresentasjon. Kommer en bedrift og bruker altfor mye penger på standup-komikere, tapas og øl, sånn at studentene skal få et godt inntrykk av de.. :fnise:

Treff høres gøy ut!!! :enig:

Godt å se du har hatt en fin dag Mazilla! :kose:

:opplyser: Og lattermusklene er de viktigste musklene jeg har i allefall! :jepp: Nå er ikke jeg spesiellt opplyst når det gjelder muskler, da! :sjenert: Meen en god latter eller fem forlenger livet! ;)

:jepp:

De der treffene er jo bare i Oslo, vi får ta vårt eget treff vi Idnar ;)

Det treffet er jo bare noe noen få av oss har avtalt, så det kan dere jo fint gjøre dere og! :jepp: Jeg hadde vært med hvis jeg fortsatt bodde i Bergen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg som vanlig lagd meg litt kaffe og manner meg opp til å begynne på dagens gjøremål. Gårsdagen fortsvant på et blunk, og dagen i dag blir nok like hektisk!

I dag stod egentlig lesing og printing av masse greier og så forelesninger fra 12.15-16 direkte etterfulgt av spinning på programmet. Den første forelesninga ble heldigvis(?) avlyst, så da blir det spinning 12.30 istedet. Greit å ha det unnagjort! :Nikke: Etter skolen må jeg hjem og gjøre litt husarbeid. Han godeste kommer hjem i åtte-halv ni tida, og da må vi spise middag og ta et par øl før vi skal på konsert kl 23.30. Puh!

Er det ikke greit å vite alle detaljene i livet mitt, dere? :hoho:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har det toppers for øyeblikket. God samvittighet etter trening, skole, klesbretting og oppvask, er alene hjemme og har akkurat sunket ned i sofaen med kosepils og KG.. Hva mer kan en jente begjære? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...