Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pm sendt til alle tre! :jepp:

Sov litt lengre enn planlagt i dag, men nå er jeg oppe og snart i gang med dagens gjøremål.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg skulle fortelle at på Meny idag har jeg funnet en ny kjeks!

Orangino Soft Cake fra Schâr.

Det slike kjeks som er myke i bunn, appelsingele inni og sjokoladetrekk oppå.

Gode....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har jeg sett på Ultra! :jepp: Har aldri prøvd de da, men hvis de var gode kan det godt være jeg gjør det en gang. Takk for tipset! :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurt!! Kjempefint bilde av dere!!

Jeg ble sittende å se på de andre bildene der, og HVA SKJER med paret på bilde 9, simulerer mannen at han tar henne bakfra eller hva?? Og hun holder på å le seg i hjel? :klø: Merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på det samme! :ler: De hadde jo "litt" sære navn og klær, så de måtte vel gå for noe litt alternativt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har jeg sett bildene, og herregud så fine!! Jeg blir helt rørt jeg. Og den fine kjolen!!! :jepp: Du var skikkelig pen. Nydelig kjole =) Likte spessielt det bilde der mannen din lå under kjolen din, lurer på hva han gjorde der under :fnise: Når giftet dere dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine ord fra deg, TittTitt! :rødme: Gifta oss 1.august. Føles på en måte som nettopp, men på en annen måte har det liksom "alltid" vært sånn.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glutenfrie kanelboller i ovnen, håper de blir gode! :arwen:

Hva gjør man vel ikke for å utsette skolearbeid og klesvask.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:rødme: Tusen takk, Misofina! :klem: Sitter her med nylagd kaffe og skal straaaks legge bort pcen til fordel for litt pensumlesing. Er nødt til å være mer effektiv i dag enn de siste dagene! :sukk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Tusen takk, Misofina! :klem: Sitter her med nylagd kaffe og skal straaaks legge bort pcen til fordel for litt pensumlesing. Er nødt til å være mer effektiv i dag enn de siste dagene! :sukk:

:klemmer:

Lykke til med lesing vennen!! Det hjelper absolutt med nytraktet kaffe! Jeg syns det er veldig godt, men syns neeesten at det til tider lukter bedre enn det smaker :fnise: (er litt rart, jeg er fullstendig klar over det)

Flinka som leser du :klem: skal sende deg masse motivasjons tanker!! Du får tenke på at du får belønning om litt over en uke!! Da er det KG treff :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...