LilleEkorn Skrevet 6. oktober 2009 #561 Del Skrevet 6. oktober 2009 Og til meg, gjerne begge Ha en superduper dag Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #562 Del Skrevet 6. oktober 2009 Pm sendt til alle tre! Sov litt lengre enn planlagt i dag, men nå er jeg oppe og snart i gang med dagens gjøremål.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2009 #563 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fint bilde!! :rødme: Lykke til med dagens gjøremål, trøtten til tross! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. oktober 2009 #564 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tenkte bare jeg skulle fortelle at på Meny idag har jeg funnet en ny kjeks! Orangino Soft Cake fra Schâr. Det slike kjeks som er myke i bunn, appelsingele inni og sjokoladetrekk oppå. Gode.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #565 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, de har jeg sett på Ultra! Har aldri prøvd de da, men hvis de var gode kan det godt være jeg gjør det en gang. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. oktober 2009 #566 Del Skrevet 6. oktober 2009 Og meg?? Gjerne fra dere begge tre! Meg og vær så snill og takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #567 Del Skrevet 6. oktober 2009 La likegjerne ut linken på facebook jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. oktober 2009 #568 Del Skrevet 6. oktober 2009 Lurt!! Kjempefint bilde av dere!! Jeg ble sittende å se på de andre bildene der, og HVA SKJER med paret på bilde 9, simulerer mannen at han tar henne bakfra eller hva?? Og hun holder på å le seg i hjel? :klø: Merkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #569 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har lurt på det samme! De hadde jo "litt" sære navn og klær, så de måtte vel gå for noe litt alternativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 6. oktober 2009 #570 Del Skrevet 6. oktober 2009 No har jeg sett bildene, og herregud så fine!! Jeg blir helt rørt jeg. Og den fine kjolen!!! Du var skikkelig pen. Nydelig kjole =) Likte spessielt det bilde der mannen din lå under kjolen din, lurer på hva han gjorde der under Når giftet dere dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #571 Del Skrevet 6. oktober 2009 Så fine ord fra deg, TittTitt! :rødme: Gifta oss 1.august. Føles på en måte som nettopp, men på en annen måte har det liksom "alltid" vært sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #572 Del Skrevet 6. oktober 2009 Glutenfrie kanelboller i ovnen, håper de blir gode! Hva gjør man vel ikke for å utsette skolearbeid og klesvask.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 6. oktober 2009 #573 Del Skrevet 6. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. oktober 2009 #574 Del Skrevet 6. oktober 2009 Pm sendt til alle tre! Så fiiine dere var! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 6. oktober 2009 #575 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fininger da! Jeg så på facern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. oktober 2009 #576 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg lurte også litt på det ta-meg-bakfra-bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. oktober 2009 #577 Del Skrevet 7. oktober 2009 til verdens søteste mazzimor! håper du får en fin dag søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #578 Del Skrevet 7. oktober 2009 :rødme: Tusen takk, Misofina! Sitter her med nylagd kaffe og skal straaaks legge bort pcen til fordel for litt pensumlesing. Er nødt til å være mer effektiv i dag enn de siste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. oktober 2009 #579 Del Skrevet 7. oktober 2009 :rødme: Tusen takk, Misofina! Sitter her med nylagd kaffe og skal straaaks legge bort pcen til fordel for litt pensumlesing. Er nødt til å være mer effektiv i dag enn de siste dagene! Lykke til med lesing vennen!! Det hjelper absolutt med nytraktet kaffe! Jeg syns det er veldig godt, men syns neeesten at det til tider lukter bedre enn det smaker (er litt rart, jeg er fullstendig klar over det) Flinka som leser du skal sende deg masse motivasjons tanker!! Du får tenke på at du får belønning om litt over en uke!! Da er det KG treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. oktober 2009 #580 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nydelig bilde av dere :rødme: ...nå fikk jeg lyst på kanelboller...ble de gode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå