Mazilla Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #541 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Tror fortsatt det er kroppen som spiller meg et puss med pilleabstinensene sine , men hvis ikke TR kommer på besøk innen onsdag/torsdag tar jeg nok en test. Skal på konsert torsdag og fredag nemlig, og det ville jo vært for galt å ta noen øl med minimazzi i magen! Takk for Miso! Du er go du! Endret 4. oktober 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. oktober 2009 #542 Del Skrevet 4. oktober 2009 Synes det er helt merkelig å bo i en by som tar seriegull uten å merke det på byen i det hele tatt! Husker da gullet kom hem til Bergen for to år siden jeg, det var stemning det! *mimre mimre* Kanskje fordi gullet ikke er delt ut enda? De er liksom ikke offisielt seriemestere enda. Og mens vi er inne på temaet? "Gullet kom hem" Du; den ferieturen til det gullet var lang! Når var det sist Brann tok gull? Dessuten er RBKsangen vakker. Det får et trønderhjerte til å banke stolt! Hvis ikke du er snill legger jeg den ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #543 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ser på tv2 at det til og med er glissent på Lerkendal! I Bergen var stadion utsolgt og tusenvis av folk møtte opp på Festplassen, i øs pøs oktober-Bergensregn, for å få med seg kampene på storskjerm. Ikke bare den dagen gullet ble utdelt, men alle de siste kampene! Kanskje det var bra å vente fra 1963, for da blir man i det minste ikke like blasert og bortskjemt som visse trøndere.. Men jeg skal gi de en sjanse her. Tenker å gå en liten tur i sentrum etterpå for å se om det faktisk er noe liv i det hele tatt. Er ikke overbevist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #544 Del Skrevet 4. oktober 2009 Apropos Rosenborg, nå ble det høylytt latter i heimen her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 4. oktober 2009 #545 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg småheier på Aafk jeg da, minimedgangs-når-jeg-finner-det-gøy-supporter, om enn det! Dissa trønderne har jeg lita tru på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. oktober 2009 #546 Del Skrevet 5. oktober 2009 Men det er jo bra du har noe å engasjere deg i i bartebyen da, selv om det er manglende engasjement hos de bortskjemte! Håper du får en fin mandag Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #547 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg småheier på Aafk jeg da, minimedgangs-når-jeg-finner-det-gøy-supporter, om enn det! Dissa trønderne har jeg lita tru på AaFksupporterne har også skjønt det med ekte supporterånd da! Personlig liker jeg de ikke så godt, siden Brann alltid sliter mot de, men det er jo en annen sak.. Men det er jo bra du har noe å engasjere deg i i bartebyen da, selv om det er manglende engasjement hos de bortskjemte! Håper du får en fin mandag Mazzi! Det er sant.. Sov litt lenger enn planlagt idag, så nå må jeg hive i meg frokosten og komme meg til skolen. To forelesninger etterfulgt av styrketrening venter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #548 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nå er brudebildet vårt i nettutgaven av lokalavisa også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. oktober 2009 #549 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vårt også Og Eleit sitt Hvilken adresse har den avisa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. oktober 2009 #550 Del Skrevet 5. oktober 2009 Håper du har hatt en fin dag, innom med en mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. oktober 2009 #551 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kjempefint bilde :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 5. oktober 2009 #552 Del Skrevet 5. oktober 2009 Titt-titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #553 Del Skrevet 5. oktober 2009 Pm sendt. Søt du, TittTitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 5. oktober 2009 #554 Del Skrevet 5. oktober 2009 for bilde i avisa! Link?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 5. oktober 2009 #555 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Nydelige :rødme: Endret 5. oktober 2009 av eleit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #556 Del Skrevet 5. oktober 2009 I like måte! :rødme: Så dere nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 5. oktober 2009 #557 Del Skrevet 5. oktober 2009 Morsom å plutselig komme inn her og mimre litt! Glemmer aldri da når det var fest i gatene her og alle sang og var glade for at gullet kom hem! Og det var leeeeenge før serien var over! Men som alle bergensere og alle de som har bodd i bergen vet, så er vi flink til å feire når det er noe å feire! Ble plutselig litt engasjert her, jeg! Og ikke er jeg så veldig interessert i fotball heller! Jeg ønsker meg link og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 5. oktober 2009 #558 Del Skrevet 5. oktober 2009 Takk Hehe, regner du fikk link til Dinedamas bilde. Hehe, og om man blar igjennom alle, så er det i allefall umulig å ikke få med seg bildet av oss.. Avisa har jo lagt det ut flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. oktober 2009 #559 Del Skrevet 5. oktober 2009 Link til meg og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2009 #560 Del Skrevet 6. oktober 2009 Link til meg og? Og meg?? Gjerne fra dere begge tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå