Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Tror fortsatt det er kroppen som spiller meg et puss med pilleabstinensene sine :roll: , men hvis ikke TR kommer på besøk innen onsdag/torsdag tar jeg nok en test. Skal på konsert torsdag og fredag nemlig, og det ville jo vært for galt å ta noen øl med minimazzi i magen! :sjenert:

Takk for :klemmer: Miso! Du er go du! :jepp:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er helt merkelig å bo i en by som tar seriegull uten å merke det på byen i det hele tatt! Husker da gullet kom hem til Bergen for to år siden jeg, det var stemning det! *mimre mimre* :rolleyes:

Kanskje fordi gullet ikke er delt ut enda?

De er liksom ikke offisielt seriemestere enda.

Og mens vi er inne på temaet?

"Gullet kom hem" Du; den ferieturen til det gullet var lang!

Når var det sist Brann tok gull?

Dessuten er RBKsangen vakker.

Det får et trønderhjerte til å banke stolt!

Hvis ikke du er snill legger jeg den ut her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Ser på tv2 at det til og med er glissent på Lerkendal! I Bergen var stadion utsolgt og tusenvis av folk møtte opp på Festplassen, i øs pøs oktober-Bergensregn, for å få med seg kampene på storskjerm. Ikke bare den dagen gullet ble utdelt, men alle de siste kampene! Kanskje det var bra å vente fra 1963, for da blir man i det minste ikke like blasert og bortskjemt som visse trøndere.. :sjenert:

Men jeg skal gi de en sjanse her. Tenker å gå en liten tur i sentrum etterpå for å se om det faktisk er noe liv i det hele tatt. Er ikke overbevist :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg småheier på Aafk jeg da, minimedgangs-når-jeg-finner-det-gøy-supporter, om enn det! :fnise:

Dissa trønderne har jeg lita tru på :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:ler: Men det er jo bra du har noe å engasjere deg i i bartebyen da, selv om det er manglende engasjement hos de bortskjemte! ;)

Håper du får en fin mandag Mazzi! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg småheier på Aafk jeg da, minimedgangs-når-jeg-finner-det-gøy-supporter, om enn det! :fnise:

Dissa trønderne har jeg lita tru på :rope:

AaFksupporterne har også skjønt det med ekte supporterånd da! :jepp: Personlig liker jeg de ikke så godt, siden Brann alltid sliter mot de, men det er jo en annen sak.. :fnise:

:ler: Men det er jo bra du har noe å engasjere deg i i bartebyen da, selv om det er manglende engasjement hos de bortskjemte! ;)

Håper du får en fin mandag Mazzi! :klemmer:

Det er sant.. :sjenert:

Sov litt lenger enn planlagt idag, så nå må jeg hive i meg frokosten og komme meg til skolen. To forelesninger etterfulgt av styrketrening venter.. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:goodbye:

Morsom å plutselig komme inn her og mimre litt! Glemmer aldri da når det var fest i gatene her og alle sang og var glade for at gullet kom hem! :fnise: Og det var leeeeenge før serien var over!

Men som alle bergensere og alle de som har bodd i bergen vet, så er vi flink til å feire når det er noe å feire! ;):fnise:

Ble plutselig litt engasjert her, jeg! :sjenert: Og ikke er jeg så veldig interessert i fotball heller! :fnise:

Jeg ønsker meg link og! :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Hehe, regner du fikk link til Dinedamas bilde. Hehe, og om man blar igjennom alle, så er det i allefall umulig å ikke få med seg bildet av oss.. Avisa har jo lagt det ut flere ganger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...