Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Oi, mazzi nå altså!!! Leste at du hadde sluttet på pillen så jeg så for meg minimazzi om ikke lenge :jepp: :jepp: ;)

Hvordan går det med deg i dag da vennen? Klar for ny dag? Nå er det snart helg også da, det hjelper jo!! Håper du får en strålende dag søta, legger igjen masse :hug: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sikkert greit å vente litt til før det blir gjort alvorlige forsøk på å lage en mini-mazzi! :Nikke:

Er så smått klar for en ny dag. Sitter i senga med pcen, han godeste er på vei ut av leiligheten, mens broren min sover på feltsenga. Jeg skal ikke på skolen før kl 14, så jeg har god tid enda :jepp:

Masse :klemmer: til deg og, Miso! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsåvidt en fin dag, men leser meg gul og blå på graviditetssymptomer... :roll: Masse som passer, men det kan jo likegjerne være fordi kroppen prøver å komme i gjenge igjen etter p-pillene! Tulle-mazzi! :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så håpløst at mange symptomer er like for både den ene og andre veien. Hvordan skal man da kunne vite hva som egentlig skjer? Og jo mer man kjenner etter, jo flere symptomer har man jo. ;)

Men hva bruker dere nå som du har sluttet på pillen da? I mangel på bedre alternativer fortsetter jeg nok på pillen til vi har tenkt å få en mini. Men da bør jeg jo slutte litt før vi har tenkt å prøve da. Så mye å planlegge! Kanskje like greit om det skjer helt plutselig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker kondom mens vi venter, men glemte det en gang eller to for noen uker siden.. :sjenert: Skal jo noe til at det gikk så lett, men samtidig så er det jo mange historier der ute på det o store internettet om folk som blir gravide både på pillen og rett etter å ha slutta..

Nei jeg er nok ikke :gravid: , så nå kan jeg få 60% større muskler istedet! :trene: Trente styrke på lørdag, men har ikke sett noe til det enda.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, hva er det jeg leser... kan vi ha en mini mazzi på vei?? ;)

vil bare legge igjen en :klemmer: til deg vennen, gleder meg til å treffe deg :hoppe:

hva skal du gjøre i helgen da snuppa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at kroppen savner p-pillene..

Jeg er kvalm, ømme brystvorter, stikking i magen og underlivet.. osv osv.. alt dette som er klassiske tegn på graviditet.. Testet i dag.. kanskje for tidlig.. men men.. den var i allefall negativ.. Men det gjør meg ingenting :)

Jeg skal til legen i morgen, å spørre han om kroppen kan oppføre seg slik bare for at den savner pillene sine :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, hva er det jeg leser... kan vi ha en mini mazzi på vei?? ;)

vil bare legge igjen en :klemmer: til deg vennen, gleder meg til å treffe deg :hoppe:

hva skal du gjøre i helgen da snuppa??

Tror nok heller det er pilleabstinenser! ;)

Har ingen planer for helga. Blir nok litt oppgaveskriving og ellers mest avslapping med han godeste..

Gleder meg til å møte deg og! Selv om det er litt skummelt! :fnise:

Det kan være at kroppen savner p-pillene..

Jeg er kvalm, ømme brystvorter, stikking i magen og underlivet.. osv osv.. alt dette som er klassiske tegn på graviditet.. Testet i dag.. kanskje for tidlig.. men men.. den var i allefall negativ.. Men det gjør meg ingenting :)

Jeg skal til legen i morgen, å spørre han om kroppen kan oppføre seg slik bare for at den savner pillene sine :jepp:

Har tenkt det samme, men samtidig så er det jo en mikroskopisk mulighet osv osv.. :sjenert: Får se om jeg har tålmodighet nok til å vente på mensen, men vet jo aldri hvordan det er med syklus osv allerede nå. Ikke lett! :riste:

:kyss2:

:kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooh.. ;):kline:

jeg biter ikke!! :hoppe: har bare møtt LilleEkorn men hun er absolutt en av verdens snilleste og søteste jenter, så det så :jepp:

ingen grunn til å være redd :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere virker ikke så veldig skumle nei! :ler:

Jeg har fått mail om at fotobøkene mine har kommet!! :strix: JapanPhoto neste! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooh.. ;):kline:

jeg biter ikke!! :hoppe: har bare møtt LilleEkorn men hun er absolutt en av verdens snilleste og søteste jenter, så det så :jepp:

ingen grunn til å være redd :) :)

Skjønne du :klemmer:

Miso er superherlig, så ingen av oss biter...iallfall ikke veldig hardt :fnise:

Gleder meg masse til å treffe deg Mazzi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønne du :klemmer:

Miso er superherlig, så ingen av oss biter...iallfall ikke veldig hardt :fnise:

Gleder meg masse til å treffe deg Mazzi :klem:

søta mi :kose:

vi biter ikke hardt, det er sant ;) ;)

gleder meg til å treffe dere alle :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minifotobøkene var en stor skuffelse forresten... :sukk: Bildene ble kornete og altfor lyse, blæ.. :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...