Spatula Skrevet 21. september 2009 #401 Del Skrevet 21. september 2009 Gratulerer så masse med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. september 2009 #402 Del Skrevet 21. september 2009 Gratulerer med dagen Bazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. september 2009 #403 Del Skrevet 21. september 2009 Hurra for deg som fyller ditt år Ja deg vil vi gratulere!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 21. september 2009 Tusen takk, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. september 2009 #405 Del Skrevet 21. september 2009 Hvordan feires dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2009 Forfatter #406 Del Skrevet 21. september 2009 Dagen har hittil blitt feiret med 4 1/2 time på forelesning, noe som var i meste laget for min del. Sov utrolig dårlig i natt, så selv ikke kaffe fikk meg til å våkne ordentlig. Kom hjem og fikk bursdagsgaver (i flertall!) av han godeste, og nå har vi vært ute og spist. Nå føler jeg meg klar for en halvtime på øyet, men får se hva det blir til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. september 2009 #407 Del Skrevet 21. september 2009 Ooooh! :pakke: Hva fikk du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. september 2009 #408 Del Skrevet 21. september 2009 3 x 3 hurra for Mazilla! Gratulerer med dagen Hva har du fått i gave og presang og hvor var dere og spiste? Håper du får en flott kveld videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. september 2009 #409 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Gratulerer så mye med dagen!! :bursdag: :bursdag: :blåse: Var en fin dag å bli sammen på ja Endret 21. september 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. september 2009 #410 Del Skrevet 21. september 2009 Gratulerer!!!! Håper du har hatt en utrolig flott bra dag hittil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2009 Forfatter #411 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Fikk en sesong av en serie, en dvd, wii active (treningsspill) og en hjerteforma boks med nydelig sjokolade :rødme: Fine mannen min! Spiste på Frati, nam nam.. Takk for alle gratulasjoner! Endret 21. september 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. september 2009 #412 Del Skrevet 21. september 2009 Der er det god mat Fine gaver, Wii Active har vi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2009 Forfatter #413 Del Skrevet 21. september 2009 Dagens fine -Biffmiddag på restaurant, med tilhørende rødvin og ektemann :rødme: -Masse gratulasjoner, kjempekoselig! -Snailmail med hyggelig innhold i postkassa da jeg kom hjem fra skolen -Fikk møtt litt naboer etter enda en (falsk) brannalarm -Sendt bryllupsbilde til et par aviser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. september 2009 #414 Del Skrevet 21. september 2009 Æh, jeg er litt sent ute da men.... GRATULERER SÅ MASSE MASSE MED DAGEN *hopper oppogned, vifter med flagg og blåser i bursdagsfløyte* Høres ut som du har hatt en fin bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2009 Forfatter #415 Del Skrevet 22. september 2009 Du rakk det jo med god margin før midnatt, Diddles! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. september 2009 #416 Del Skrevet 22. september 2009 Rakk ikke innom her i går, men fikk jo gratulert deg på fb. Koselig å lese at du hadde en fin bursdag, med alt som hører til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2009 Forfatter #417 Del Skrevet 22. september 2009 Hadde en finfin bursdag! Det beste er at den på en måte ikke er heeelt over enda, for jeg har noen penger jeg må få brukt, pluss at jeg venter på en bursdagsgave jeg bestilte på nettet! Men nå: -Rydde bort frokosten -Lage kaffe -Lese/skrive oppgave -Vaske tøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2009 Forfatter #418 Del Skrevet 22. september 2009 Tom for kaffe.. Får kjøpe mer etterpå. Må uansett en tur ut for å kjøpe et bursdagskort jeg kan sende til bestemor. Har hatt en liten sjokoladepuddingpause nå. Det må til når man har vært flnk og lest! Tenker jeg leser en artikkel til før jeg går. Prøver å være flinke-Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. september 2009 #419 Del Skrevet 22. september 2009 Flinkis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2009 Forfatter #420 Del Skrevet 22. september 2009 Dagens fine -Halv pris på all glutenfri mat på en stor helsekostbutikk -Smakte Skyr for første gang, nam! -Gikk en lang tur -Fri fra skolen, fikk lest masse -Planer om en hyggelig kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå