Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Ja her er det ingen grenser for hva som kan diskuteres! :fnise:

Velkommen hjem fra London, Miam! :klem: Du klarer deg sikkert gjennom forelesning, bare kjør på med kaffe! :jepp: Alle andre er sikkert også trøtte i dag, etter en lang valgnatt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Joda, det gikk fint det! Blir forresten interessant å se om "den nye" regjeringen klarer å bedre seg nå, siden de har fått en ny sjanse og sånn liksom :) Jeg vil liksom tro det beste om personer, og jeg synes at Jens virker som en knakandes hyggelig fyr :) Håper han vil gjøre sitt beste!!

Stemte du eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende ja! Gleder meg til å se hvem som blir statsråder jeg! :jepp: Stemte jeg, ja. Er vokst opp med at det skal man gjøre, så det er i grunnen en selvfølge for meg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at man burde stemme :) Om man ikke gjør det har man liksom ikke noe å syte over etterpå.. Det er jo slik man forandrer landet vårt, forhåpentligvis, til noe bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en veldig fin dag faktisk. Bare se her:

Dagens fine :)

-Fått lest masse

-Ble servert kakao med butterscotch og krem mens jeg leste

-Spist jordbær med vaniljekesam

-Funnet ut hvordan jeg skal sende bryllupsbilde til avisa

-Fri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært hos legen. Tok blodprøver for å sjekke om jeg har kikhoste eller en av to forskjellige lungebetennelser.. :sukk: I tillegg fikk jeg ny resept på migrenetabletter, men ikke på blå resept sånn som jeg pleier. Så det ikke før jeg kom ut.. :sur:

Nå skal jeg lage meg litt ny kaffe, siden jeg ikke rakk å drikke den jeg lagde før jeg måtte gå. Skal ikke på skolen før kl 14, så jeg må prøve å få lest litt før den tid, og da hører jo kaffe med! :jepp: Har blitt en ordentlig kaffedrikker den siste måneden, men jeg vet ikke helt om det er en god ting.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende ja! Gleder meg til å se hvem som blir statsråder jeg! :jepp: Stemte jeg, ja. Er vokst opp med at det skal man gjøre, så det er i grunnen en selvfølge for meg! :Nikke:

:tommelsmil:

Jeg synes det er et privilegie å få stemme.

Spør du meg, så burde sofavelgere skamme seg!

:nei:

Kjipt at du ikke fikk blå resept.

Rart igrunn...

Jeg fikk greie på torsdagen at jeg har migrene og er midt i et 4 døgnsanfall.

Flotte greier.... :ironi:

God bedring med eh... hosten.

Håper det er over snart.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du snakket om legetime. Må virkelig se å få bestilt meg en snart. Håper du ikke har en lumsk sykdom da. :kose:

Håper du får til en bra leseøkt før skolen. :) Kaffe liker jeg ikke smaken på, og jeg ser ikke poenget med å lære meg å like det heller. Er jeg altfor trøtt en morgen tar jeg heller litt RedBull. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte ob før, men har gått over til menskopp. Ble nysgjerrig på det pga en tråd her på kg, og etter jeg ble vant til det syns jeg det er helt supert. :Nikke:

Jeg også Muffin! :jepp:

------------------------------------------------------------

:vinke: Mazzi!

Håper det går bedre med hostelungesyken! Og at det egentlig bare er noe som går over helt av seg selv!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håpte også at det skulle over av seg selv, men etter to måneder fant jeg ut at det var på tide å sjekke hos en lege.. ;) Får vite om ei ukes tid om de finner noe på prøvene eller ei! :jepp:

Nå har jeg "fri" 20 minutters tid før jeg må begynne på middagen. Kom nettopp inn døra, så det er godt med noen minutter på sofaen.. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fine :)

-Fant meg en ny topp til en billig penge

-En effektiv morgen med klesvask, legebesøk og pensumlesing

-Gradvis bedre hørsel etter et par uker som tilnærmet døv

-Stekt resten av vaffelrøra fra søndag

-Oppholdsvær akkurat da jeg trengte det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Blir en lang kveld i dag. Må prøve å komme litt i gang med en av semesteroppgavene mine. Skal presentere den muntlig i morra, og da er det jo greit å ha noe å komme med, sånn at de andre får noe å gi feedback på! :Nikke: Har tenkt masse frem og tilbake i det siste, uten å finne helt ut hva jeg vil skrive om. Fikk en glitrende god idé i natt. Våkna flere ganger og tenkte på hvordan jeg skulle gå frem osv, men da jeg stod opp i dag morges var alt helt vekk. Alt jeg huska var at jeg hadde hatt en kjempeidé.. Typisk! :fnise: Tror så smått jeg begynner å nærme meg et tema nå, så får jeg se etterhvert om det er noe jeg kan bygge videre på. Føler for første gang at jeg faktisk har "ansvar for egen læring", som alle lærere liker så godt å fable om at man har allerede på ungdomsskolen.

Nei, nok kg-pjatt. Får nesten gjøre noe fornuftig, så jeg slipper å sitte oppe hele natta! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke så fryktelig sent i går, for ryggen min orka ikke mer. Ble dermed en ekstra tidlig morgen i dag. Begynner 12 på skolen, så jeg har noen timer på meg. Må bruke de effektivt! Men først: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Koselig at dere er innom på morrakvisten, Agnethe og MarianneE! Skjønt, morrakvisten.. Jeg har vært oppe et par timer allerede. Har til og med rukket bort på studentbokhandelen borti gata for å kjøpe ei bok. Nå er det semesteroppgave og kaffe som gjelder! :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...