Diddles Skrevet 11. september 2009 #321 Del Skrevet 11. september 2009 *got u* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2009 Forfatter #322 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Velkommen skal du være, Diddles! Dagens (kvinn)folkeopplysning Styr unna Libresse tamponger!! Endret 12. september 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. september 2009 #323 Del Skrevet 12. september 2009 Velkommen skal du være, Diddles! Dagens (kvinn)folkeopplysning Styr unna Libresse tamponger!! Ikke for at jeg har tenkt å prøve de, men hva er galt med de?? Jeg er trofast mot apotekets tamponger med melkesyrebakterier i; Ellen heter de Helt fantastiske! (I den grad det kan sies om tamponger ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2009 Forfatter #324 Del Skrevet 12. september 2009 De er store, har altfor butt tupp, dårlig tråd, forandrer form bare fordi man har bittelitt vann på fingrene og er ubehagelige å gå med... Fysj! Hadde aldri trodd jeg skulle bli så engasjert av tamponger, men joda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 12. september 2009 #325 Del Skrevet 12. september 2009 Ja, jeg prøvde de forrige uke.. og hadde angst for at tråden skulle falle av når jeg dro ut tampongen.. for det er jo to tråder, som ikke var festet sammen.. og dro jeg i den ene, forsvant den andre.. så jeg fikk litt panikk og kastet alle sammen.. !! Ellen derimot er min trofaste venn Og de med silke utenpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2009 Forfatter #326 Del Skrevet 12. september 2009 Aldri hørt om Ellen før nå jeg, men de er tydeligvis verd et forsøk! Selv om jeg i grunnen pleier å være mer enn fornøyd med OB.. Siden vi snart skal i bursdag er det nå tid for dagens positive liste: Dagens fine -Kom oss avgårde på spinning i formiddag -Har fått lest litt selv om det er lørdag -Hjemmelagd lasagne til middag -Bursdagsfest hos et vennepar -Skrevet flere takkekort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. september 2009 Forfatter #327 Del Skrevet 12. september 2009 Oi, lista ble litt kul i dag, sånn utseendemessig! Kortere og kortere for hver linje, og det liker systematikeren Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 12. september 2009 #328 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg sverger til Tampax! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. september 2009 #329 Del Skrevet 12. september 2009 Aldri hørt om Ellen før nå jeg, men de er tydeligvis verd et forsøk! Selv om jeg i grunnen pleier å være mer enn fornøyd med OB.. Etter jeg prøvde Ellen nekter jeg å gå tilbake til O.B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. september 2009 #330 Del Skrevet 12. september 2009 Det hørtes nesten litt nasty ut ........."Etter at jeg prøvte Ellen..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. september 2009 #331 Del Skrevet 12. september 2009 Forresten så liker jeg de positive listene dine For en god idè *stjeler ideen og løper inn i sin egen bok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. september 2009 #332 Del Skrevet 13. september 2009 Trofast OB-bruker her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. september 2009 #333 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg brukte ob før, men har gått over til menskopp. Ble nysgjerrig på det pga en tråd her på kg, og etter jeg ble vant til det syns jeg det er helt supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2009 Forfatter #334 Del Skrevet 13. september 2009 Vet ikke helt hva menskopp er jeg.. Tror jeg holder meg til ob jeg! Dagens fine -Omsider fått sett Menn som hater kvinner -Vafler til lunsj -Sløva rundt i kosebukse hele dagen -Sov lenge -En fin dag med mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. september 2009 #335 Del Skrevet 14. september 2009 Ha en lekker dag vidre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. september 2009 Forfatter #336 Del Skrevet 14. september 2009 En lekker dag faktisk.. Skal gjøre mitt beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. september 2009 Forfatter #337 Del Skrevet 14. september 2009 Dagens fine -Valg, spennende spennende! -Spinning -Koselig skoledag, av alle ting -Sol -God&sunn middag - ovnsbakte grønnsaker og svinefilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. september 2009 #338 Del Skrevet 14. september 2009 For en herlig middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. september 2009 Forfatter #339 Del Skrevet 15. september 2009 Godt i gang med tirsdagen. Har fri i dag, men har masse å lese og må egentlig få begynt på en av semesteroppgavene mine. I tillegg står klesvask og oppvask på programmet. Han godeste er straks på vei ut døra, og kommer ikke hjem igjen før rundt halv åtte i kveld, så jeg har ingen unnskyldning for å snike meg unna.. Er litt trøtt etter en lang kveld med valgsending i går, men får bare fortsette å pøse på med kaffe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 15. september 2009 #340 Del Skrevet 15. september 2009 Meget interessant diskusjon om tamponger da dere! Jeg bruker sånn kopp jeg, hehe.. Litt sært med en gang, men Lykke til med lesing da! Jeg skal straks på forelesning! I grunn fryktelig trøtt, kom ikke hjem fra flyplassen før 1 i natt, gjææsp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå