DDuck Skrevet 9. september 2009 #301 Del Skrevet 9. september 2009 Nei det er sant Jeg måtte bare ta den Du ba om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2009 Forfatter #302 Del Skrevet 9. september 2009 Åååh... han ser jo ut som e n19årig klyse fra Bærum jo Jeg liker ikke sånne Enig med dinedama!! Jeg liker ikke klyser jeg heller, men han her har en egen plass i hjertet mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2009 Forfatter #303 Del Skrevet 10. september 2009 Magevondt, ryggvondt og alle andre tenkelige vondter.. Dagens lunsj: Ibux! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. september 2009 #304 Del Skrevet 10. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2009 #305 Del Skrevet 10. september 2009 masse til deg søta, håper du føler deg bedre fortere enn fortest!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2009 Forfatter #306 Del Skrevet 10. september 2009 Nå har jeg i det minste kommet meg hjem fra skolen etter en lang dag med fire timer på rad med forelesning.. Middagen i dag blir særdeles enkel, enten indisk micromat til meg og grandis til han godeste, eller middagspølse og posepotetmos/ris. Sånn går det når jeg ikke er helt lysten på å stå på kjøkkenet, og han godeste ikke kommer hjem på en times tid enda, men sikkert er sulten når han kommer.. Godt det ikke er hverdagskost! I morgen skal jeg bare en snartur på skolen, så jeg later egentlig som jeg har helg nå, og det er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. september 2009 #307 Del Skrevet 10. september 2009 God bedring, Mazzilille! Å være på forelesning mens man er syk er tappert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. september 2009 #308 Del Skrevet 10. september 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2009 Forfatter #309 Del Skrevet 10. september 2009 Dagens fine -Koselig formiddag hjemme med han godeste, begge begynte sent -Middag ute -Så godt som helg -Sesongpremiere på Hellstrøm rydder opp -Paraply Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. september 2009 #310 Del Skrevet 11. september 2009 Åssen er det med Mazzien vår idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. september 2009 #311 Del Skrevet 11. september 2009 Jasså, så det ble ute-middag i går ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2009 Forfatter #312 Del Skrevet 11. september 2009 Åssen er det med Mazzien vår idag? Mazzien er egentlig ganske sur, for hun fikk ikke lesesalsplass.. Alle unntatt meg og et par til fikk, så det er litt kjipt! Sånn er det å gå på bygdeuniversitet... Men ellers.. Joda.. Jasså, så det ble ute-middag i går ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. september 2009 #313 Del Skrevet 11. september 2009 Dakar... Hjelper dette: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2009 Forfatter #314 Del Skrevet 11. september 2009 Kanskje hvis jeg får 10-12 stykker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 11. september 2009 #315 Del Skrevet 11. september 2009 Så utrolig kjedelig at det ikke er lesesalplass til alle!! Sånn skal det ikke være! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 11. september 2009 #316 Del Skrevet 11. september 2009 Vi hadde ikke engang muligheten til å få fast lesesalsplass vi, og jeg gikk ikke på noe bygdeuniversitet Den harde kjerne, present company included, fikk likevel sin faste plass på datasalen, alle visste hvem plass jeg brukte å sitte, og turte vel knapt sette seg der...Muahahaha! Ellers, er det for dårlig at de ikke har faste plasser til alle Setter igjen et par flasker til deg jeg, det blir vel omtrent 10 glass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. september 2009 #317 Del Skrevet 11. september 2009 Nå har du vel fått nok så da sender jeg litt og Håper helgen din blir fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2009 #318 Del Skrevet 11. september 2009 Og en fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2009 Forfatter #319 Del Skrevet 11. september 2009 Takk jenter! Nå er jeg i full gang med takkekortproduksjonen. Har skrevet 36 stykker, drøyt 50 igjen.. Men det får bli en annen dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. september 2009 Forfatter #320 Del Skrevet 11. september 2009 Dagens fine -Verdens mest tålmodige kjæreste når alt bare var kjipt -I gang med takkekortskrivinga -Kafétur -Helg -Verdens søteste kg-jenter som får meg på bedre humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå