TuttaV Skrevet 8. september 2009 #281 Del Skrevet 8. september 2009 Så flink du har vært i dag! Kan ikke ha cashewnøtter liggende jeg... de forsvinner på mystisk vis :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2009 Forfatter #282 Del Skrevet 9. september 2009 Snickerskaffe!!!!! Må være vanvittig god ...også må jeg skryte litt av deg, du har vært superflink idag Det er knallgodt! Godt fornøyd med formiddagen i går, da var jeg faktisk ganske flink ja! Så flink du har vært i dag! Kan ikke ha cashewnøtter liggende jeg... de forsvinner på mystisk vis :klø: Takk takk! Stadig ting som blir borte i skapene her også, merkelige greier det der! Blir spennende å se om jeg klarer å være like flink i dag som i går. Satser på å få lest endel i dag også. Har ikke skole i dag heller, nemlig. Må bare lage meg litt kaffe og bygge meg opp litt motivasjon først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. september 2009 #283 Del Skrevet 9. september 2009 Det er så deilig med sånne flinke-dager. Håper dagen din i dag også blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. september 2009 #284 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Flink du er Keep up the good work Satser på at du klarer å være like flink i dag Glemte jo helt en ting her, grattis med ny ticker - Blir nok deilig med en tur til Egypt, hvor i Egypt skal dere? Endret 9. september 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2009 Forfatter #285 Del Skrevet 9. september 2009 Det har begynt ok ihvertfall. Har lest ferdig et tuuungt kapittel jeg begynte på igår, så nå måtte jeg ha meg en liten kg-pause. Får besøk av ei venninne etterhvert, så jeg må nok prøve å få til en liten leseøkt til før det! Greit at jeg fikk unnagjort endel husarbeid igår, sånn at det faktisk går an å ta imot folk her.. Takk for innspillene forresten, det er kjempemotiverende å få så gode tilbakemeldinger fra dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2009 #286 Del Skrevet 9. september 2009 Ha en fin dag Bazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2009 Forfatter #287 Del Skrevet 9. september 2009 Aune Sand altså... Han er verre enn Morten Harket jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2009 #288 Del Skrevet 9. september 2009 Fy flate han er heeeeslig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2009 Forfatter #289 Del Skrevet 9. september 2009 Enig! :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2009 #290 Del Skrevet 9. september 2009 Å i he... sist jeg var innom her var boka på side 2!! Så jeg må innrømme at jeg hoppet litt... Håper alt er bra med deg Mazzimor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2009 Forfatter #291 Del Skrevet 9. september 2009 Hoppa?? Hva er det for slags oppførsel? Alt er i grunnen ikke bra, med forkjølelse som aldri gir seg og mensen i anmarsj.. Men men, jeg får kjøre på med dagens liste likevel.. Dagens fine -Fikk lest endel i dag også -Koselig "sykebesøk" av ei venninne som hadde med druer og sjokolade -Han godeste lagde nydelig kotelettmiddag -Thorstein Helstad scora i landskampen -Rakk en siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. september 2009 #292 Del Skrevet 9. september 2009 Mannen er bedre enn Torstein Helstad, han har scoret på et tilbakespill fra ham en gang, da han spilte i forsvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2009 Forfatter #293 Del Skrevet 9. september 2009 Har Ansjonimannen møtt Selveste Thorstein Helstad ( )?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2009 #294 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg vet ikke engang hvem han selveste Torsteinen er Så intressant er fotball.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. september 2009 Forfatter #295 Del Skrevet 9. september 2009 Her er han.. Klarte ikke å velge ett bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. september 2009 #296 Del Skrevet 9. september 2009 Oi, det var litt av en hunk!! Kanskje jeg må begynne å se på fotball?? God bedring da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2009 #297 Del Skrevet 9. september 2009 Åååh... han ser jo ut som e n19årig klyse fra Bærum jo Jeg liker ikke sånne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. september 2009 #298 Del Skrevet 9. september 2009 Åååh... han ser jo ut som e n19årig klyse fra Bærum jo Jeg liker ikke sånne Enig med dinedama!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. september 2009 #299 Del Skrevet 9. september 2009 Men du liker jo damer uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. september 2009 #300 Del Skrevet 9. september 2009 Men du liker jo damer uansett Haha, jeg visste den kom! Men det betyr jo ikke at jeg ikke ser hva som er pent på den andre siden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå