Minttu Skrevet 4. september 2009 #241 Del Skrevet 4. september 2009 Imponert! Så flink du er, og for en herlig mellomrett du serverte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2009 Forfatter #242 Del Skrevet 4. september 2009 Så koselig med skryt fra dere, Miam og Ida-Kristine! Nå er det sannelig på tide med .... trommevirvel... : Dagens fine -fri -bra treningsøkt (styrke + spinning) -nydelig treretters -bra mellomrett -snart avsted til mini-vors Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2009 #243 Del Skrevet 4. september 2009 er jo 5 retters jo Jeg likte jo selvfølgelig også spesielt godt den mellomretten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2009 Forfatter #244 Del Skrevet 5. september 2009 er jo 5 retters jo Jeg likte jo selvfølgelig også spesielt godt den mellomretten Ja mellomretten var ikke til å kimse av... Hjemme igjen fra dagens festeligheter nå. I ettermiddag fikk jeg plutselig innkalling til intervju i morra formiddag i forbindelse med kafésamtalen jeg hadde her om dagen, så jeg tenkte det var likegreit å ta kvelden "tidlig" idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. september 2009 #245 Del Skrevet 5. september 2009 Oooo spennende!! Du får ha lykke til Æim åff tu festival nå, så jeg får oppdatere meg på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2009 Forfatter #246 Del Skrevet 5. september 2009 Intervjuet gikk bra, tror jeg. Jeg gjorde ihvertfall mitt beste, så nå er det ikke opp til meg lengre. Får svar neste mandag, så nå er det bare å vente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. september 2009 #247 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Håper du får et bra svar! Kos deg resten av helga ps: Du må bli med på treff! Endret 5. september 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2009 Forfatter #248 Del Skrevet 5. september 2009 Er nok litt heftig å reise gjennom halve landet for å komme på kg-treff, men hadde jeg vært nærmere hadde jeg kommet! Dagens fine -positiv intervjuopplevelse -slappet av med min kjære -taco med glutenfrie tortillas -litt mindre forkjøla -lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. september 2009 #249 Del Skrevet 5. september 2009 ntha, kjedelig når folk bor langt unna Så koselig med taco og kjærestekos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. september 2009 #250 Del Skrevet 6. september 2009 :klø: Har jeg hørt hva slags jobb du driver og intervjues til? Håper du får en kjempefin søndag Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2009 Forfatter #251 Del Skrevet 6. september 2009 ntha, kjedelig når folk bor langt unna Så koselig med taco og kjærestekos! Ganske kjedelig ja.. Men men, det er heldigvis bare midlertidig at jeg bor så langt unna sivilisasjonen! :klø: Har jeg hørt hva slags jobb du driver og intervjues til? Håper du får en kjempefin søndag Mazzi! Nei, det har du nok ikke hørt, for det har jeg foreløpig holdt for meg selv.. Kommer kanskje mer info en vakker dag! Søndagen har foreløpig vært ganske fin. Har klær i vaskemaskinen, sjokolade&kaffe innabords og jobber med hvert vårt skolearbeid. Det er i grunnen planen videre også. Er litt for flink til å ta meg helt fri i helgene, og når helga strekker seg fra torsdag kveld til mandag formiddag blir det litt snaut med lesetid i løpet av ei uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 6. september 2009 #252 Del Skrevet 6. september 2009 Flink du er som leser Spennende med jobbintervjuet da! Håper du får positive tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2009 Forfatter #253 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg trodde forkjølelsen var på vei til å gi seg, men i dag føler jeg virkelig at jeg brygger på noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2009 Forfatter #254 Del Skrevet 6. september 2009 "Bryllupsoppdatering": Har omsider fått ut fingern og bestilt takkekort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2009 Forfatter #255 Del Skrevet 6. september 2009 men likevel: Dagens fine -hjemmelagd pizza til middag -fått lest en god del pensum -verdes beste kjæreste ga meg kinderegg -kjøpte et par DVDer på Platekompaniet -omsider bestilt takkekort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. september 2009 #256 Del Skrevet 6. september 2009 God bedring, kjære mazzi-mor Fantastisk middagsmåltid Og jeg ble ikke lite nysgjerrig på den der jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. september 2009 #257 Del Skrevet 6. september 2009 God bedring Så digg med hjemmelaget pizza og kinderegg :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. september 2009 #258 Del Skrevet 7. september 2009 "Bryllupsoppdatering": Har omsider fått ut fingern og bestilt takkekort Haha, det gjorde vi i går også, vi er jo da enda tregere som du skjønner... Hvor bestilte dere fra? God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. september 2009 #259 Del Skrevet 7. september 2009 Hei kjære søtnos huff, ikke noe bra å lese at du ikke er i form! god bedring snuppa, håper du føler deg bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. september 2009 Forfatter #260 Del Skrevet 7. september 2009 Haha, det gjorde vi i går også, vi er jo da enda tregere som du skjønner... Hvor bestilte dere fra? God bedring!! Endte opp med å bestille fra vg faktisk. Tror de bruker eurofoto.. Dere da? Hei kjære søtnos huff, ikke noe bra å lese at du ikke er i form! god bedring snuppa, håper du føler deg bedre!! Hei søtemiso! Føler meg i grunnen ikke særlig bedre, men jeg må på skolen fra 12 til 17 i dag, så jeg får bare mobilisere krefter og gjøre et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå