Gjest Miso Skrevet 3. september 2009 #221 Del Skrevet 3. september 2009 sydentur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2009 Forfatter #222 Del Skrevet 3. september 2009 Jaaaa!! :hoppe: Blir sikkert kjempedeilig etter den heftige eksamensperioden som venter meg litt senere i høst.. Måtte nesten lage meg en ticker. Synes signaturen min har vært så tom i det siste.. Denne var kanskje litt heftig, men lar den stå midlertidig ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. september 2009 #223 Del Skrevet 3. september 2009 Ooooh Egypt!! Så deilig :rødme: Hvor i Egypt skal dere? Ang detta me å være nordlending... Jo, jeg er vel det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 3. september 2009 Vi skal til Sharm el Sheikh, altså en skikkelig turisttur. Får se om vi kanskje tar en tur til det "ekte" Egypt mens vi er der! Har aldri vært på chartertur før jeg, så det kan jo bli moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 3. september 2009 Dagens fine -Impulsbestilte sydentur -Middag på indisk restaurant -Nesespray -Siste skoledag før helga -Bra TV-kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2009 #226 Del Skrevet 3. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 3. september 2009 #227 Del Skrevet 3. september 2009 ÅÅÅÅ Sharm el Sheik er flott Vi var der for endel år siden, og det var der jeg ble hekta på snorkling! Det er helt fantastisk under vann der! Anbefaler en tur til den undersjøiske nasjonalparken Raz Mohammed. Det er helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. september 2009 #228 Del Skrevet 3. september 2009 Ååh, så herlig med tur! Jeg drømte forresten om den der butterscotchen i natt, enda jeg ikke egentlig vet hva det er. Tror kroppen min prøver å fortelle meg at det er noe jeg bør få tak i ASAP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2009 Forfatter #229 Del Skrevet 3. september 2009 Så bra at det er fint der! Ser jo sånn ut på bildene, men greit å høre fra noen som har vært der også! Suddelida suddelidei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 3. september 2009 Ååh, så herlig med tur! Jeg drømte forresten om den der butterscotchen i natt, enda jeg ikke egentlig vet hva det er. Tror kroppen min prøver å fortelle meg at det er noe jeg bør få tak i ASAP Drømte om den faktisk! Du får ta deg en tur på kaffebar da vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 3. september 2009 #231 Del Skrevet 3. september 2009 Så bra at det er fint der! Ser jo sånn ut på bildene, men greit å høre fra noen som har vært der også! Suddelida suddelidei.. Ja, du får bare si ifra om du vil ha noen "hotte" egyptian reisetips jeg fikk med meg den værmeldingen, fantastisk bra Fikk ikke med meg noe om været da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. september 2009 #232 Del Skrevet 4. september 2009 for tur! Så deilig å reise bort når det er på det kaldeste og mørkeste her. Jeg var på chartertur til Sharm el Sheikh for mange år siden. (Bodde på det hotellet som senere ble bombet.) Det er fantastisk å snorkle der. Men pass på så han godeste ikke blir fristet til å bytte deg mot en mengde kameler. Han får garantert tilbud om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2009 Forfatter #233 Del Skrevet 4. september 2009 Ja, det har vi faktisk snakka om! Han sa at han skulle ha minst 5000 kameler for meg, så det ble nok ikke aktuelt.. En ny dag er i gang. Jeg har fri i dag, men har mye å gjøre. Har store planer om å få lest litt og sendt en mail til foreleser ang en semesteroppgave, men har koselige planer i tillegg.. Tenker det blir en tre-retters til middag her i dag. Har ikke menyen 100% på plass enda, men jeg gleder meg allerede både til å servere og å spise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. september 2009 #234 Del Skrevet 4. september 2009 Øyh!! Fredag idag, hæppi hælja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2009 #235 Del Skrevet 4. september 2009 Skal dere være lenge i egypten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. september 2009 #236 Del Skrevet 4. september 2009 Tre retters middag, du verden! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. september 2009 #237 Del Skrevet 4. september 2009 Kos deg med middag, kjæreste og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 4. september 2009 Øyh!! Fredag idag, hæppi hælja! Skal dere være lenge i egypten da? Vi blir 8 dager. Gleder meg! Tre retters middag, du verden! Ha en fin helg! Ha en kjempefin helg du og! Kos deg med middag, kjæreste og helg Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2009 Forfatter #239 Del Skrevet 4. september 2009 Nå er middagen unnagjort, og hvilken suksess om jeg får si det selv! Aperitif: Frozen strawberry margarita Forrett: Hjemmelagd risotto med dampa asparges Hvitvin Hovedrett: Ytrefilet med (selvlagd) rødvinsmarinade, hjemmelagde båtpoteter, peppersaus, ovnsbakte tomater, asparges og stekt løk Rødvin Mellomrett: Dessert: Lune jordbær med vaniljekesam og smelta sjokolade Dessertvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 4. september 2009 #240 Del Skrevet 4. september 2009 WOW! Jeg blir bare mer og mer mektig imponert over matlaginga di altså! Hørtes yummmmmy ut Hørtes ikke så værst ut mellomretten heller Kos dere resten av kvelden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå