Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den kaffen hørtes god ut :sikle:

Skrevet

Kjempegod! :jepp: Også så mye penger man sparer på å lage selv fremfor å gå på kafé.. Jeg elsker å gå på kafé da, men må nesten prøve å begrense meg litt! :fnise:

Skrevet

Butterscotch..hva er det? :sjenert: Karamellaktig, eller er jeg helt på viddene? :klø:

Skrevet

Ja, det er jo på en måte det, bare bedre! :fnise:

Skrevet

Spennende møte, eyh? :lur:

Nå ble jeg ikke litt nyskjerrig engang :ironi:

Skrevet

Kommer mer info når jeg vet noe mer.. :lur: Ikke såå spennende da..

Nå sitter jeg her og spiser knekkebrød med brunost. Han godeste er på skolen, men jeg begynner ikke før kl 14 idag. Må prøve å få gjort noe fornuftig etterhvert, men jeg har mer lyst til å gå ut og shoppe.. :shoppe:

Skrevet

Haha, er det ikke alltid bedre å gjøre noe annet enn noe fornuftig?? ;)

Håper du får en fin og effektiv dag! :jepp:

:klemmer:

Skrevet

latte med butterscotch er bare utrolig deilig!

Har drukket det selv idag.

:kaffekopp:

Skrevet

Jeg koser meg med en White Russian jeg :ler:

Skrevet

Kjempegodt! :sikle: Han godeste foreslo å smøre seg inn med butterscotch istad da jeg var så utrolig sjesken, men jeg takket pent nei.. :sjenert:

Dagens fine :)

-fått litt mer taket på det vanskeligste faget

-tilbragte formiddagen på kafé med laptop og notatbok

-fant en bukse på salg

-(kanskje) funnet tema for en av semesteroppgavene mine

-nesten TV-fri kveld

Skrevet

White russian på en helt alminnelig onsdag du faktisk..! Synes egentlig black russian er bedre jeg, men får vel nesten holde meg unna begge deler sånn midt i uka! :fnise:

Skrevet

Ooo, black russian er kjempegodt!! :jepp:

Til og med for meg som ikke drikker!! :sjenert:

Håper du får en fin torsdag Mazzi!! :klemmer:

Skrevet

Det håper jeg og, selv om den har begynt litt dårlig. Skulle egentlig på morgenspinning, men våkna potte tett, så det utgikk.. :sukk: Med tett nese og dotter i begge ørene kan jeg ikke si jeg gleder meg til skole fra 12 til 16, men det kan jo være jeg er bedre innen det. Hvis ikke får jeg ta meg en black russian for å åpne opp litt! :fnise:

Skrevet

Nå skal jeg lage meg litt kaffe, dope meg ned med nesespray og paracet, og så være flink og lese litt! :Nikke:

Må forresten bare le litt av http://www.youtube.com/watch?v=HWS_OZ4GzSw... Kommer i julestemning av den da, men det var kanskje ikke helt det som var tanken bak? ;)

Skrevet

Helt alminnelig onsdag du liksom.. det er lillelørdag :nigo:

Men jeg tok bare en :Nikke: En sånn koooose-russian :jepp::kose:

Hvordan er en black russian? :) Har aldri smakt på en sånn...

Skrevet (endret)
Nå skal jeg lage meg litt kaffe, dope meg ned med nesespray og paracet, og så være flink og lese litt! :Nikke:

Må forresten bare le litt av http://www.youtube.com/watch?v=HWS_OZ4GzSw... Kommer i julestemning av den da, men det var kanskje ikke helt det som var tanken bak? ;)

Huff da, god bedring vennen :klem:

:fnise: Den filmen var jo egentlig veldig bra, kjente jeg faktisk digget han presten litt et lite øyeblikk :fnise:

Edit: måtte se den en gang til og jeg fikk nesten julefølelse jeg også, minnet meg litt om den coca colalastebil reklamen.... Hvor jeg fikk det fra vet jeg ikke :hoho:

Endret av LilleEkorn
Skrevet
Helt alminnelig onsdag du liksom.. det er lillelørdag :nigo:

Men jeg tok bare en :Nikke: En sånn koooose-russian :jepp::kose:

Hvordan er en black russian? :) Har aldri smakt på en sånn...

Jada, det er lov! :jepp: Black russian er bare vodka og kahlua, altså uten melk/fløte. Nam nam :sikle:

Huff da, god bedring vennen :klem:

:fnise: Den filmen var jo egentlig veldig bra, kjente jeg faktisk digget han presten litt et lite øyeblikk :fnise:

Edit: måtte se den en gang til og jeg fikk nesten julefølelse jeg også, minnet meg litt om den coca colalastebil reklamen.... Hvor jeg fikk det fra vet jeg ikke :hoho:

Du digget faktisk presten så mye at du måtte se filmen en gang til?! :fnise: Han er ikke så verst egentlig.. ;)

:klemmer: til søta :hug:

:kyss:

Skrevet

Ååå ikke værre :jepp:

Det er nok sikkert kjempenamme det også :sikle:

Men litt sterkt kansje? :sjenert:

Skrevet

Ja, men du er jo nordlending, så du tåler vel såpass?? :fnise:

Nå har jeg nettopp bestilt sydentur!! :strix::nigo::strix::nigo::strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...