Gjest opphovna Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Hei. Jeg er livredd. Har snakka med suss-tlf tidligere i kveld, men ble ikke beroliget. Har etter sex på lørdag følt ubehag og ømhet i underlivet. I dag, når jeg skulle dusje, la jeg merke til at jeg var blå på kjønnsleppene. Ganske kraftig blå også. Er også litt hoven, Det ser ut som et stygt blåmerke eller et sprengt blodkar. Ser veldig ekkelt ut, og ikke normalt i det hele tatt. *Vi var ganske ivrige og hardhendte , så kan det være derfor? *Noen her inne som har opplevd det samme selv? * Når bli man normal igjen ? * Er det farlig? Normalt? Vær så snill å hjelp meg..
HulaHoop Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Hva sa de på suss-tlf da? Skulle jo tro de hadde klarere svar på dette, enn noen innpå her.
Gjest opphovna Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Hva sa de på suss-tlf da? Skulle jo tro de hadde klarere svar på dette, enn noen innpå her. De svarte at det mest sannsynlig ikke var farlig. men hadde ikke særlig greie på det.. følte jeg. Ville høre om noen her inne har hatt lignende situasjon.. er så redd for at det ikke skal gå ned og bli normalt der nede igjen.. eller at det er noe galt...
Eplefe Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Hvis det "ser ut som" et blåmerke på kjønnsleppene er sjansen stor for at det er akkurat det det er. Hvis du virkelig er redd får du ta turen til legevakten. De kan nemlig tilby akutt hjelp. Det kan ikke kvinneguiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå