Gjest Shady Lady Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Heisann Har nokon gode forslag til kordan ein kan overrekke ein tur der alt er bestilt på nettet? Har tenkt på: -Printe ut bilder av kjente ting i NY, som ein legg i eit kort -Kjøpe ei guidebok og legge dei utprinta billettane inn i den -Kjøpe ei kalendar der ein merkar av dei dagane det gjeld med "NEW YORK" Andre gode tips mottas med stoooor takk!!
Glitnir Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Lage det som en rebus der gavemottaker må gå fra post til post og få hint/gjette underveis? Dele opp i flere pakker, og presentere turen i flere steg, f.eks. 1. Flytogbilletter 2. Flybilletter 3. Musicalbilletter (eller hva det nå måtte være) 4. Hotell
Gjest Bubba Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Da moren til samboeren min fikk New York tur av mannen sin , så satt han først på cd med Sinatras(?) New York , New York =) sangen alså... og sang litt med til henne, før han viste henne en turist-bok om byen, med påfølgende bestillingsutskrift =)
Guitaress Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Da moren til samboeren min fikk New York tur av mannen sin , så satt han først på cd med Sinatras(?) New York , New York =) sangen alså... og sang litt med til henne, før han viste henne en turist-bok om byen, med påfølgende bestillingsutskrift =) Genialt! Hva med å bygge noen skyskrapere av esker eller melkekartonger:) Det blir kanskje litt stort prosjekt, da hehe
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Heisann Har nokon gode forslag til kordan ein kan overrekke ein tur der alt er bestilt på nettet? Har tenkt på: -Printe ut bilder av kjente ting i NY, som ein legg i eit kort -Kjøpe ei guidebok og legge dei utprinta billettane inn i den -Kjøpe ei kalendar der ein merkar av dei dagane det gjeld med "NEW YORK" Andre gode tips mottas med stoooor takk!! Det med å legge billetter i ei reisehåndbok har jeg gjort en gang (Paris). Funka helt fint det, han forstod ikke at det var inkl. tur før han så billettene. En gang jeg bestilte tur til New York, så husker jeg at jeg fokuserte på eple (Big appel), men er litt blank på hvodan jeg gjorde det. Hva med å kjøpe et kunstig eple, skrive på datoen for turen og se om han catcher hva det gjelder.
Gjest Gjest_ennovy_* Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Stemmer for Rebus:) Legg bilder rundt i huset av f.eks. Frihetsgudinnen, manhattan skyline, times square ol. Og nest siste bilde er av dere to sammen og siste post er utskriften av billetten:) Eller som du foreslår selv, en bok om New York og legger billettene inni:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå